Full version: Släkten
Sidor: 1, 2
malcolm
CITAT (Gossen Ruda @ 12-11-2011, 09:05) *
Motti, jag skall göra ett försök till. Du bara skriver på i all oändlighet så det är svårt att lista ut om du läser vad vi andra skriver eller skriver ändå. DU ÄR SLÄKT MED DIN FAR I ALL OÄNDLIGHET, VAD DU ÄN ANSER OM HONOM. Du är släkt med eventuella syskon, med dina föräldrar och dina barn. Det är inget du kan välja. Inte ens efter döden upphör släktskapet. Däremot kan avsäga dig bekantskapen. Likaså kan dina vänner aldrig ingå i din släkt. Uppfattat?

tummenupp.gif
mamamaggan
CITAT (Motti @ 12-11-2011, 00:17) *
Japp !eller är de rädda för mobben eller de så kallade internettrollen fear.gif dom som trakasera allt och alla som inte tycker som dom wink.gif

Motti , det har aldrig fallit dig in att det kan finna en orsak till varför en del reagerar negativt på din person ?

T ex att du kallar det för mobbing att folk inte delar din uppfattning eller rättar det som du missuppfattat.

Uppmanar dig bara att läsa och tänka till mer innan du skriver så kommer du nog att slippa en hel del av det du kallar " mobbing " .

Beklagar att du har blivit så bitter av att inte känna någon samhörighet med din släkt . Bra då att du har vänner .
Meriona
CITAT (netha @ 12-11-2011, 00:14) *
Den som tiger .. den samtycker!

Nä. Man har rättighet att inte orka eller hinna svara på alla inlägg i ett diskussionsforum. Alla är inte pensionärer.
Motti
Men många orkar vara internetpoliser här som gärna talar om för andra hur man ska skriva tänka och tycka och man man inte tycker som dom är man fryst,det är precis som det var för i skolan en som ledde mobben och alla som var rädda för att drabbas av mobben följde den som mobbade !trodde att folk var annorlunda när de blev vuxna att de vågade ha egna åsikter utan att vara rädda för att stöta sig med alla andra.
sen är det ju så att alla sitter inte dygnet runt vid datorn och lusläser vart enda jäkla innlägg som tex sex till tio sider bara för att komma med ett "smart"svar som passar en del,jag har inte tid och ork att bevacka Odla hela dagarna och läsa varje innlägg som görs jag har andra saker i mitt liv som är viktigare för mig !och ärligt talat så bryr jag mig inte om de här internetrollen som försöker göra livet surt för dom som inte lalla med i åsikterna,tycker en del av er är omogna och skitjobbiga att ha med att göra trots att ni är så gammla som ni är.Min man brukar säga så här:att ju äldre du blir ju mer krymper världen och det stämmer sanerligen på många här ,och en del bara gläffser för att gläffsa .Gud vilket tråkigt liv en del måste ha här confused.gif
aanderss
alla med mitt ovanlliga efternamn
mamamaggan
CITAT (Motti @ 16-11-2011, 21:17) *
Men många orkar vara internetpoliser här som gärna talar om för andra hur man ska skriva tänka och tycka och man man inte tycker som dom är man fryst,det är precis som det var för i skolan en som ledde mobben och alla som var rädda för att drabbas av mobben följde den som mobbade !trodde att folk var annorlunda när de blev vuxna att de vågade ha egna åsikter utan att vara rädda för att stöta sig med alla andra.
sen är det ju så att alla sitter inte dygnet runt vid datorn och lusläser vart enda jäkla innlägg som tex sex till tio sider bara för att komma med ett "smart"svar som passar en del,jag har inte tid och ork att bevacka Odla hela dagarna och läsa varje innlägg som görs jag har andra saker i mitt liv som är viktigare för mig !och ärligt talat så bryr jag mig inte om de här internetrollen som försöker göra livet surt för dom som inte lalla med i åsikterna,tycker en del av er är omogna och skitjobbiga att ha med att göra trots att ni är så gammla som ni är.Min man brukar säga så här:att ju äldre du blir ju mer krymper världen och det stämmer sanerligen på många här ,och en del bara gläffser för att gläffsa .Gud vilket tråkigt liv en del måste ha här confused.gif

Varför skriver du inlägg i trådarna utan att ta reda på vad de handlar om ? För så blir det ju när du inte läser .

Om man inte läser , och förstår vad det handlar om , så kan det bli så fel . Då får man stå ut med att bli " rättad " men att det skulle vara mobbing hållar iaf inte jag med om.

Det som jag citerat i det här inlägget är inte speciellt snällt skrivet , man kanske skulle skrika mobbing ?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon