CITAT (Motti @ 16-11-2011, 21:17)

Men många orkar vara internetpoliser här som gärna talar om för andra hur man ska skriva tänka och tycka och man man inte tycker som dom är man fryst,det är precis som det var för i skolan en som ledde mobben och alla som var rädda för att drabbas av mobben följde den som mobbade !trodde att folk var annorlunda när de blev vuxna att de vågade ha egna åsikter utan att vara rädda för att stöta sig med alla andra.
sen är det ju så att alla sitter inte dygnet runt vid datorn och lusläser vart enda jäkla innlägg som tex sex till tio sider bara för att komma med ett "smart"svar som passar en del,jag har inte tid och ork att bevacka Odla hela dagarna och läsa varje innlägg som görs jag har andra saker i mitt liv som är viktigare för mig !och ärligt talat så bryr jag mig inte om de här internetrollen som försöker göra livet surt för dom som inte lalla med i åsikterna,tycker en del av er är omogna och skitjobbiga att ha med att göra trots att ni är så gammla som ni är.Min man brukar säga så här:att ju äldre du blir ju mer krymper världen och det stämmer sanerligen på många här ,och en del bara gläffser för att gläffsa .Gud vilket tråkigt liv en del måste ha här

Varför skriver du inlägg i trådarna utan att ta reda på vad de handlar om ? För så blir det ju när du inte läser .
Om man inte läser , och förstår vad det handlar om , så kan det bli så fel . Då får man stå ut med att bli " rättad " men att det skulle vara mobbing hållar iaf inte jag med om.
Det som jag citerat i det här inlägget är inte speciellt snällt skrivet , man kanske skulle skrika mobbing ?