Jag kommer att skicka ut adresslistan typ i början av nästa vecka, det finns ju några platser kvar att fylla om fler är intresseade. Max 15 har vi sagt.
Detta innebär inte att alla då omedelbart ska skicka sina fröer utan skicka dem några dagar innan de ska sås. Den praktiska anledningen är att det är lätt att tappa bort ett kuvert bland alla fröpåsar man har, den mer underhållande anedningen är att det är så mycket roligare när det kommer kuvert lite då och då!
OK?
Detta innebär inte att alla då omedelbart ska skicka sina fröer utan skicka dem några dagar innan de ska sås. Den praktiska anledningen är att det är lätt att tappa bort ett kuvert bland alla fröpåsar man har, den mer underhållande anedningen är att det är så mycket roligare när det kommer kuvert lite då och då!
OK?
Absolut OK!
Asch... såg i tidigare trådar att det jag sett ut som mitt Busfrö-bidrag hade det redan busats med... ungefär i alla fall..
Nu har jag tänkt om!
Är det fler Odlaiter som vill vara med och busa i vår? Ni har dagen på er och jag kommer nog att skicka ut adresslistan ikväll.
Nu har jag tänkt om!
Är det fler Odlaiter som vill vara med och busa i vår? Ni har dagen på er och jag kommer nog att skicka ut adresslistan ikväll.
Om nån variant av ditt busfrö varit med tidigare har väl ingen betydelse?? Dels är det nya med, dels.... vem tror du minns? skulle väl vara Anki V då