Full version: Våra odla.nu namn
Sidor: 1, 2, 3
Huggorm
Annars hade ju "carrot top" passat en odlingsintresserad rolleyes.gif
Red Top
[attachment=67698:hilarious.gif] Tack för dagen första skratt!!

Edit:
I småskolan kallades jag faktiskt ibland "Moroten". Just då tyckte jag inte det var särskilt kul. smile.gif
Eva i Skåne
Är du gråhårig nu eftersom du inte har en rödhårig avatar?
Red Top
CITAT (Eva i Skåne @ 05-02-2012, 10:24) *
Är du gråhårig nu eftersom du inte har en rödhårig avatar?

Ja, kritvit, men jag känner mig rödhårig och blir förvånad ibland när jag tittar i spegeln.
Wilmer
giggle.gif

Såg kort på mig själv taget i dag, konstigt, vad bred jag blev med den linsen confused.gif (OT).
Farbror Blå
Varför?
Vad har du med det att göra?

Eller, så kanske man inte ska säga? -fy dej, farbrorn, nu blir folk ledsna!
(slår sej på fingrarna)

Jag är en riktig farbror, certifierad.
Uppväxt på Beskow och gröt.

Är för det mesta blå, är ofta I det blå
Boxer
Min favorithundras är....håll i er nu.....boxer yahoo.gif
malcolm
Trodde du tagit nicket efter shortsen. giggle.gif
maramara
min signatur på senaste jobbet var whistling.gif MaRu, men efter kort tid kallades jag helt enkelt mara innocent.gif

Ugglemormor
Min nuvarande signatur är en bild fr. förra sommaren då rosen Grace blommade som bäst ....... tummenupp.gif
Peztis
CITAT (Ugglemormor @ 14-02-2012, 11:38) *
Min nuvarande signatur är en bild fr. förra sommaren då rosen Grace blommade som bäst ....... tummenupp.gif

Fast det var ju inte en frågan om bilden utan varför man kallar sig som man gör, dvs alias, nicknamne...

Jag kallar mig Peztis för att det bygger på min älskade katts namn som till min stora sorg gick bort i höstas (men eftersom hon blev 21,5 år så är det "ok"); varför kallar du dig för Ugglemormor nu?
Meriona
Det har vi fått svar på tidigare i tråden. smile.gif
CITAT (Ugglemormor @ 23-01-2012, 13:08) *
Jag gillar ugglor bl. a. av fåglarna och ville heta ugglemor, men den var upptagen så det blev som det blidde...... yes.gif

Peztis
CITAT (Meriona @ 17-02-2012, 09:58) *
Det har vi fått svar på tidigare i tråden. smile.gif

Sorry, missade det...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon