Sidor: 1, 2
heinrich_stubel
CITAT (Bengalow @ 05-05-2012, 20:17) *
Olof Palme.
Jag har träffat honom em gång tidigare, och det är/var en ytterst ödmjuk och trevlig person, med stor humor och starkt engagement för de svaga i världen. Jag hade gärna sett att han inte blev beskjuten och mördad - Sveriges i särklass största personlighet/kändis i världen, så må Patrik Sjöberg och Björn Borg säga vad de vill, men några gator och torg i andra länder har dom inte fått uppkallade efter sig...

Nej, Palme är verkligen inte sveriges mest kända person. Bara för att du beundrade människan blir h*n inte mer känd.
batski
CITAT (Bennys trädgård @ 05-05-2012, 21:33) *
Kvinnor varken ska eller vill äta massa fett så de blir feta. Sallad hade dugit gott och väl åt pullan Pam. blomma.gif

Jag hoppas du skämtar.. blink.gif Kan säga av egen erfarenhet att bland det tristaste som finns är att som vegetarian/vegan bli bjuden på bara sallad... Och det där med att kvinnor ska svälta sig själva, ja don't get me started...
silos
CITAT (Bennys trädgård @ 05-05-2012, 21:33) *
Kvinnor varken ska eller vill äta massa fett så de blir feta. Sallad hade dugit gott och väl åt pullan Pam. blomma.gif

FEL FEL FEL!!!!!!
Jag äter LCHF diet sedan dec 2011 och jag äter dagligen MYCKET fet:grädde,fet youghurt mm...och jag har gått ner vikten över 26 kilo och mår bra mycket bättre än innan jag började äta LCHF maten!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon