Sidor: 1, 2
Anma
CITAT (skogstroll @ 18-02-2012, 07:11) *
jag vill ha ett jobb i alla fall. Trädgårdsjobb kan jag väl glömma för jag har inte körkort

Önska dig ett jobb med körkort då vettja. smile.gif
Tapio
CITAT (*Stintan* @ 17-02-2012, 20:18) *
Javisst kan man önska en massa annat än att bli frisk när man är sjuk rolleyes.gif

Halaj!

Ok. Så om du fick välja mellan att t.ex. få en ny, större platt-TV eller bli av med tandvärk tar du hellre TV:n?
Visst.

//T
*Stintan*
CITAT (Tapio @ 18-02-2012, 09:38) *
Halaj!

Ok. Så om du fick välja mellan att t.ex. få en ny, större platt-TV eller bli av med tandvärk tar du hellre TV:n?
Visst.
//T

Det där var ju ett inte så värst bra exempel eftersom tandvärk går att göra något åt ganska direkt och väl knappast kan räknas till sjukdomar.
Prylgalen är jag inte heller. Jag är nog sån att jag hellre önskar mina nära och kära gott än mig själv. Mina krämpor/sjukdomar har jag lärt mig hantera och leva med och visst kan jag ibland önska att jag var utan dom men det är långt ifrån den största och enda önskningen jag har.
Meriona
CITAT (Tapio @ 18-02-2012, 09:38) *
Halaj!

Visst.

//T

Har du läst trådinledningen? Man fick ju inte önska sig något som hade med hälsa att göra....
Greenroomer
Roligt att läsa att så många önskar sig något!

Å visst behöver man önskningar!

Idag märkte jag för första gången att det droppade smältvatten från taket.

Nu önskar jag att våren vore här!

Fast jag har ju redan förbrukat min önskning, men ändå!

Ha det bra!
Meriona
Ja, nog önskar man sig VÅR alltid! tummenupp.gif
Fjortispower
Jag önskar att inte ohyra fanns såklart.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon