Sidor: 1, 2
Kryddan03
CITAT (*Stintan* @ 20-06-2012, 11:11) *
Ja och dom åker säkert omkring i fina bilar med stora Svt emblem på sidorna slap.gif

Den kanske var stulen. whistling.gif giggle.gif
Klint
Vilket mysigt ställe Tapio!

Jag som älskar mitt hus,och stuga,skulle tycka det vore jättekul om det kom med i tv! Men det är jag det
Tapio
halaj!

epilog: de skulle höra av sig i augusti sa killen, men det har de inte gjort. lika bra kanske, jag vet inte.

//T/ på Wi-fi-uppkopplad mobil på Saaremaa
pejori
CITAT (Tapio @ 07-09-2012, 18:49) *
halaj!

epilog: de skulle höra av sig i augusti sa killen, men det har de inte gjort. lika bra kanske, jag vet inte.

//T/ på Wi-fi-uppkopplad mobil på Saaremaa

Har ju bara gått ett par dagar in på September.
Filmfolk håller aldrig tiden. rolleyes.gif
Dom hör nog av sig snart.
Tapio
halaj!

Wow! Det funkade! Teknikens under!

//T
pejori
CITAT (Tapio @ 07-09-2012, 18:59) *
halaj!

Wow! Det funkade! Teknikens under!

//T

w00t.gif
Inga från Närke
Hoppas att du tog leg. av dem som någon skrev om tidigare så det inte var någon som ville filma och sedan göra inbrott i vinter när du inte är där eftersom den ligger ensligt.
Idag vet man inte vad folk tar sig till med. En skylt på en bil med SVT på kan man kopiera lätt så det är ingen säkerhet.
Fin stuga var det du hade i alla fall. Har du byggt den helt själv? Har du lite fler bilder att lägga in vore kul se runt om och eventuellt inne hur du har det.
Hjortronsylt
Eller är det ett uppgjort brott för att TS ska kunna få ut pengar när olyckan väl inträffar... whistling.gif
*Stintan*
CITAT (Hjortronsylt @ 08-09-2012, 19:02) *
Eller är det ett uppgjort brott för att TS ska kunna få ut pengar när olyckan väl inträffar... whistling.gif

Nu får du väl ge dig thumbdown.gif
pejori
CITAT (Hjortronsylt @ 08-09-2012, 19:02) *

Det där var faktiskt ganska lågt... thumbdown.gif
jaj-51
Oj igen, dags att avboka ytterligare en tråd.
*Stintan*
CITAT (jaj-51 @ 08-09-2012, 19:42) *
Oj igen, dags att avboka ytterligare en tråd.

???????????
Tapio
CITAT (Inga från Närke @ 08-09-2012, 18:24) *
Hoppas att du tog leg. av dem som någon skrev om tidigare så det inte var någon som ville filma och sedan göra inbrott i vinter när du inte är där eftersom den ligger ensligt.
Idag vet man inte vad folk tar sig till med. En skylt på en bil med SVT på kan man kopiera lätt så det är ingen säkerhet.
Fin stuga var det du hade i alla fall. Har du byggt den helt själv? Har du lite fler bilder att lägga in vore kul se runt om och eventuellt inne hur du har det.

halaj! jo, jag har massor med bilder, på nätet, men orkade intet nu. trött, så trött. sitter på ett hotellrum i Tallinn, på vägar hem.
men har du funderat över ditt inlägg?
såhär gick det:
Akta dig för tjuvar!!! men förresten, har du bilder på interiören?

suspekt nog...
Tapio
CITAT (Tapio @ 08-09-2012, 20:32) *
halaj! jo, jag har massor med bilder, på nätet, men orkade intet nu. trött, så trött. sitter på ett hotellrum i Tallinn, på vägar hem.
men har du funderat över ditt inlägg?
såhär gick det:
Akta dig för tjuvar!!! men förresten, har du bilder på interiören?

suspekt nog...

skojar såklart.
För inte tror jag Inga kommer att rusa ner och göra inbrott i min stuga
Hjortronsylt
CITAT (*Stintan* @ 08-09-2012, 19:05) *
Nu får du väl ge dig thumbdown.gif

CITAT (pejori @ 08-09-2012, 19:11) *
Det där var faktiskt ganska lågt... thumbdown.gif

Ut och rasta era hundar istället för att sitta här och gnäll på andra medlemmar vettja. smile.gif

Det var ett skämt det ni tog åt er på , trodde det var uppenbart?
Tapio
CITAT (Inga från Närke @ 08-09-2012, 18:24) *

Halaj!

Nej, jag köpte stugan av en gammal dam som hade bott där i 40 år, med sin man (död sen 10 år när jag köpte det). De köpte (på 50-talet) en liten snutt skog (1200 kvm) som de gjorde om till tomt, så att säga. Sen köpte de en timmerstuga i Hälsingland, som de satte upp på tomten.

I alla fall; nu har jag hittat tråden med innebilder. Fast det är ju inte så mycket bilder på interiören egentligen, utan mer på egna detaljlösningar på lite av varje, som jag hittat på själv.
Sånt tycker jag är väldigt skoj.
http://www.alternativ.nu/index.php?topic=27617.0;all#top
hoppas länken funkar.

//T
pejori
Tack.
Länken fungerade utmärkt..
Kul att se dina lösningar.. tummenupp.gif
Motti
Med den snygga stugan !du har väl inget att skämas för bara se till att du förhandla fram ett bra pris !och kör på tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon