Sidor: 1, 2
Bengalow
VCisst silos, det gör vi så gärna, bara hon lämnar oss andra ifred från sitt trams också! Skriver man något i tråden, så får man väl räkna med svar, och ibland även mothugg.
silos
CITAT (Bengalow @ 08-07-2012, 18:47) *
VCisst silos, det gör vi så gärna, bara hon lämnar oss andra ifred från sitt trams också! Skriver man något i tråden, så får man väl räkna med svar, och ibland även mothugg.

Okej!

Förresten hur kommer det sig att du är så totalt emot allt det "osynliga" som andra etc?
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (silos @ 08-07-2012, 17:22) *
Det är ju ditt eget val att läsa så skyll nu inte på andra!

Jag för min del läser och skriver om det som intresserar mig,annat bryr jag mig inte om!
Jag skulle inte gå i trådar och kommentera vilka jag inte gillar!

Var nu alla så vänliga och låt min vän Ugglemormor vara ifred!

Silos ni skriver i ett offentlig forum och då kan alla medlemmar läsa och skriva, även jag. Tänk efter i hur måga tråder skriver inte du och då gärna när det är bråktrådar. Du gillar att röra om lite......

Om inte någon annan får skriva i dina trådar då får du öppna ett eget forum och bara ger tillträdet till dom du gillar

Elisabeth
silos
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 08-07-2012, 20:18) *
Silos ni skriver i ett offentlig forum och då kan alla medlemmar läsa och skriva, även jag. Tänk efter i hur måga tråder skriver inte du och då gärna när det är bråktrådar. Du gillar att röra om lite......

Om inte någon annan får skriva i dina trådar då får du öppna ett eget forum och bara ger tillträdet till dom du gillar

Elisabeth

Okej!
Azur
CITAT (Ugglemormor @ 08-07-2012, 14:26) *
menar inte att man är blåögt, utan kan erkänna att det kan finnas mer i vår tillvaro. Kanske är det så att en del känner sin lilla världsbild hotad?

Det som hävdas utan bevis kan förkastas utan bevis.

Det handlar inte om att "känna sig hotad" eller ha "stängt sinne", det handlar om att total sammanlagd mängd bevis som stöder något övernaturligt fenomen är exakt noll. Det handlar om att bevisbördan ligger på er.
silos
CITAT (Azur @ 08-07-2012, 21:42) *
Det som hävdas utan bevis kan förkastas utan bevis.

Det handlar inte om att "känna sig hotad" eller ha "stängt sinne", det handlar om att total sammanlagd mängd bevis som stöder något övernaturligt fenomen är exakt noll. Det handlar om att bevisbördan ligger på er.

Jag har tyvärr inte varken tid eller lust att ta reda på några bevis.
Gossen Ruda
När det gäller att tro på obevisbara fenomen så varför inte satsa på den osynliga rosa enhörningen? http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_osynliga_...nh%C3%B6rningen Klicka gärna vidare till det flygande spagettimonstret och Russels tekanna.
silos
CITAT (Gossen Ruda @ 08-07-2012, 21:55) *
När det gäller att tro på obevisbara fenomen så varför inte satsa på den osynliga rosa enhörningen? http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_osynliga_...nh%C3%B6rningen Klicka gärna vidare till det flygande spagettimonstret och Russels tekanna.

Det gör jag redan och är väldigt glad,lycklig och framförallt harmonisk!
Den realistiska världens värderingar betackar jag mig för!
silos
Nu är det dags för mig att fara till drömmarnas rike med min kära rosa elefant!
Godnatt allihoppa!
smiley_small_hug.gif från en GLAAAAD men sååå trött gumma! smiley_small_hug.gif
silos
Här finns mycket intressant om helandet!
http://reachingforsoul.wordpress.com/heali...ive-on-healing/
Ugglemormor
Jaaaa, att ni bara orkar med allt ljugande om mig?!
Har redan nämnt att jag kommer inte krypa och be om något förlåtelse, Gosse lille, och svaret för der har jag redan gett. Jag kryper inte för någon!

Varför detta intresse av mina pengar? Det är min privatsak, inte frågar jar om era inkomster heller, för mig är det inte intressant.
Jag har inte den blekaste aning om min ekonomi, enda jag vet att det sköts bra och får det jag vill ha, så det räcker för mig.

Tack silos, men ta inte på dig det de hackat på mig.....du känner mig och vet hur jag är.

Spånepåg, ----- det händer mycket i det tysta och mer kommer vi alla få mer bevis på. Det forskas även där jag åker till, så även de seriösa inkom detta vill ha mer bevis att kunna ge oss och till omvärlden. Det finns fler ställen i världen som forskar även om detta och mediciner osv....

Ok, ska fortsätta med mitt. Innan det blir hemresa......
silos
Jag har hittat ny intressanta saker att läsa om här:
http://www.linnea.com/~akejean/

CITAT (Ugglemormor @ 11-07-2012, 09:42) *
Jaaaa, att ni bara orkar med allt ljugande om mig?!
Har redan nämnt att jag kommer inte krypa och be om något förlåtelse, Gosse lille, och svaret för der har jag redan gett. Jag kryper inte för någon!

Varför detta intresse av mina pengar? Det är min privatsak, inte frågar jar om era inkomster heller, för mig är det inte intressant.
Jag har inte den blekaste aning om min ekonomi, enda jag vet att det sköts bra och får det jag vill ha, så det räcker för mig.

Tack silos, men ta inte på dig det de hackat på mig.....du känner mig och vet hur jag är.

Spånepåg, ----- det händer mycket i det tysta och mer kommer vi alla få mer bevis på. Det forskas även där jag åker till, så även de seriösa inkom detta vill ha mer bevis att kunna ge oss och till omvärlden. Det finns fler ställen i världen som forskar även om detta och mediciner osv....

Ok, ska fortsätta med mitt. Innan det blir hemresa......

Det är bäst att låta de "blinda och döva" hålla på med sitt!
smiley_small_hug.gif
Ugglemormor
Japp, silos,

Man har ju inte pressat på dom det man tror, endast berättat om sig själv, men som du säger så finns det oerhörd "blinda och intoleranta" så att man ens kan nämna något annat och om den japanska flickpoppen har jag inget intresse av, så det låter man bli, för det finns dom som gillar det och det ska man respektera......
Sköt om dig, vännen ..... kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon