Full version: Läsecirkel
Sidor: 1, 2
Eva i Skåne
Grattis till er som vann! smiley_small_hug.gif

Jag har en fundering. I början av tråden pratades om Köksträdgårdens historia, men på senaste sidan och även ang utlottningen står det Trädgårdens historia. Är det två olika böcker det handlar om?
mamamaggan
Nej det är " Köksträdgården historia " och inget annat.

Synd att vi har slarvat med titeln , ber om ursäkt för det.
Eva i Skåne
CITAT (mamamaggan @ 09-10-2012, 12:23) *
Nej det är " Köksträdgården historia " och inget annat.

Synd att vi har slarvat med titeln , ber om ursäkt för det.

Du behöver inte be om ursäkt Mamamaggan, men det kunde ju varit två olika böcker.

omk
Boken har kommit !! biggrin.gif Nu kan cirkeln börja !! (För min del ...)
Myosotis
Jag fick också min idag smile.gif
Natur liv
Kanonbra! Då är det väl antagligen så att de flesta som vill vara med har sina böcker om Köksträdgårdens historia nu i helgen. Så snart är det dags att köra igång ...

tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif
mamamaggan
Kommer snart att lägga ut lite trådar om Läsecirkeln och vad som händer. Blir en tråd med Boklista som uppdateras med jämna mellanrum . Där kommer det också att stå vilka " regler " vi har.

Har tänkt en egen lista för varje bok com diskuteras.

Förhoppningsvis kommer jag att göra det här under helgen och så får vi som är med i den allra första läsecirkeln bestämma när vi kan dra igång . Någon gång under nästa vecka bör det väl bli , vi får diskutera ihop oss .

Oj vad jag längtar , ska bli så kul och det är en så intressant bok.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon