|
Biggan_
29-09-2012, 17:57
CITAT (pejori @ 29-09-2012, 18:55)  Ja,ja, världen är full av tappade sugar! Hoppsan, OT!
Jag var på Ullared 31 augusti sent om eftermiddagen. Då började dom bära fram julsaker! Huvudsakligen textilier, men snälla, 31 augusti!!! Det var några saker som inte fanns av det jag behövde då (hundbajspåsar tex (bra pris där)) så jag var där tillsammans med min dotterdotter nu i måndags, 24/9. Då var julsakerna ännu fler! Ljus, pynt mm. Vem vill köpa en julkalender med chokladsaker i september? När tillverkades den? Är den god? - Överflödig fråga förresten. Så nej -det är för tidigt för julstämning. Vi har hela hösten på oss att "mogna" för att få julstämning i kroppen!
[attachment=72696:tomte.jpg]
Flemming
29-09-2012, 20:29
CITAT (Biggan_ @ 29-09-2012, 18:37)  Blir väl så när man inte får girlangerna att lysa!  Hörru du Julfreaket,e´du elektriker,vi amatörer vet att girlanger är självlysande,så kom inte påstå att man skall tillsätta elektricitet Grattis Bee,där slog du mig i Julspaning men var är bilden OT är alltid tillåtet i mina trådar
Fan vad jag är trött på hur vissa av er hela tiden ger sig på andra hela tiden!!! Inte undra på att forumet verkar vara dött. Vettiga människor med stor kunskap ger sig av och lämnar ett oerhört stort tomrum efter sig  . Troll och lôskefolk, ni är inte osynliga eller orörbara, allt ni skriver på forumet går att spåra hur enkelt som helst så skärp er! Jag är jävligt trött på allt jävla skitsnack och skitkastning på andra!!
Flemming
29-09-2012, 21:23
CITAT (CillaM @ 29-09-2012, 22:19)  Fan vad jag är trött på hur vissa av er hela tiden ger sig på andra hela tiden!!! Inte undra på att forumet verkar vara dött. Vettiga människor med stor kunskap ger sig av och lämnar ett oerhört stort tomrum efter sig  . Troll och lôskefolk, ni är inte osynliga eller orörbara, allt ni skriver på forumet går att spåra hur enkelt som helst så skärp er! Jag är jävligt trött på allt jävla skitsnack och skitkastning på andra!! Nu blev jag lite frågande,hamnade verkligen ditt svar i rätt tråd ?
Flemming: Ingen bild. Du får helt enkelt tro mig  Och tro mig, det var julsaker dom bar fram! 31 augusti! Jösses!
CITAT (Flemming @ 29-09-2012, 22:23)  Nu blev jag lite frågande,hamnade verkligen ditt svar i rätt tråd ? Jo då, rätt tråd. Läs hela tråden. Du märker vilka som utmärker sig. En utmärker sig nästan varje tråd. Dags för spärr anser jag.
Flemming
29-09-2012, 22:14
CITAT (CillaM @ 29-09-2012, 22:54)  Jo då, rätt tråd. Läs hela tråden. Du märker vilka som utmärker sig. En utmärker sig nästan varje tråd. Dags för spärr anser jag. Såja Cilla,var inte ledsen Hittade bara det vanliga "familjegrälet" mellan Hjortronsylt och Stintan,därefter kom Tomas99 med ett inlägg som saknade ord,förmodligen hade/har han ingen aning om vad tråden handlar om... Resten av tråden var väldigt seriös och dom små gliringarna vi har haft idag är helt okej,när det är en tråd som jag har skapat ! Vad tycker du om solrosorna jag fotograferade,visst är dom väl vackra,dom ler nog lite extra till dig
Flemming
03-10-2012, 21:28
Julen är slut över till påsken...
Besökte en Outlet (idag) strax utanför Malmö och hittade en stor hylla med påsksaker...
Nä nu får ni allt slå i bromsen  Det är bara ICA Stig som vill ha julsaker ju !men börja härja om Påsken !alla sin da Först har vi All Helgona nu då ska vi karva Pumpor och skrämas  Sedan kommer Julen och därefter Påsken  Man måste ha koll i vilken ordning allt är ju
Ugglemormor
04-10-2012, 12:51
jo, lite så är det att det nästan flyter ihop med dessa sk. högtider, men en borde först sluta innan man drar in nästa lass, tycker jag. Cilla; Fattar inte vad ditt inlägg ska sprida för åsikter om julen, det som tråden handlar om. .......alla kan inte gilla det du skulle vilja eller inte ens vad någon av oss tycker om detta med jul osv.....  Det innefattar ju hela familjer för det mesta och då kan det bli gnissel när alla inte gör som man gjorde under mose tid.
Biggan_
04-10-2012, 21:27
CITAT (Flemming @ 03-10-2012, 22:28)  Julen är slut över till påsken...
Besökte en Outlet (idag) strax utanför Malmö och hittade en stor hylla med påsksaker... Önsketänkande! Hoppa över hela vintern hade varit helt ok för min del!
CITAT (Biggan_ @ 04-10-2012, 22:27)  Önsketänkande! Hoppa över hela vintern hade varit helt ok för min del!  JA!!!! ♪♪♪Sommar sommar sommaaaar♪♪
Ja, vi drar väl i gång Secret santa nu då. Är det inte dags?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|