|
Hjortronsylt
02-10-2012, 00:40
CITAT (Motti @ 02-10-2012, 01:36)  Jag har i alla fall svårt att tro att kvinnor tycker om att bli nersprutade med sperma i ansiktet i alla fall !kan inte se något verklighetsförankrat i det eller någon mening med det heller . Vill man behaga mannen så tror jag de flesta kvinnor njuter av det. Att vara egoistisk i sängen är något utav det mest avtändande som finns! Båda ska finnas där för att kunna tillfredsställa varandra. Hellre All in än något halvdant om jag får säga mitt. Att få sperma på ansiktet gör inte ont, det enda är ju att det blir lite kladdigt. Däremot att utföra sexuella handlingar där smärta ingår, det är aldrig OK.
*Stintan*
02-10-2012, 02:11
CITAT (Hjortronsylt @ 02-10-2012, 01:40)  Vill man behaga mannen så tror jag de flesta kvinnor njuter av det. Att vara egoistisk i sängen är något utav det mest avtändande som finns! Båda ska finnas där för att kunna tillfredsställa varandra. Hellre All in än något halvdant om jag får säga mitt. Att få sperma på ansiktet gör inte ont, det enda är ju att det blir lite kladdigt. Däremot att utföra sexuella handlingar där smärta ingår, det är aldrig OK. Och du ska snacka om perverst  CITAT (Hjortronsylt @ 02-10-2012, 01:30)  Det har väl aldrig skadat att påminna folk hur saker och ting ligger till? Speciellt i ett forum som detta där man fått läsa sådant som varit helt vansinne. Nu var det ju inte fråga om att påminna utan om hur begränsade kunskaper folk har enligt skribenten.
Forumvärd
02-10-2012, 06:52
Del av inlägg i den här tråden har rensats
I den här tråden bröt del av ett inlägg mot regel nummer 3 i trivselreglerna. Den delen av det aktuella inlägget har rensats bort.
Trivselregel nummer 3 lyder:
3. Hjälps vi åt att skapa god stämning genom att diskutera på ett respektfullt sätt, genom att lämna trådar som inte tillför oss något eller där vi inte har något konstruktivt att tillföra och genom att bidra med egna trådar i positiv anda.
För att forumet ska kunna vara den intressanta, engagerande och positiva plats som vi vill ha bör alla dra åt samma håll, och en positiv anda sprids lätt om man är många som har den inställningen.
Väl mött i forumet på Odla.nu!
Heléne, forumvärd
tomas99
02-10-2012, 07:12
bra ingen höjdare med porrlänkar här ifrån.
Jubbe063
02-10-2012, 13:22
CITAT (Hjortronsylt @ 02-10-2012, 01:40)  Däremot att utföra sexuella handlingar där smärta ingår, det är aldrig OK. Hmm, smärta kan vara helt ok om alla parter är med på noterna. För tycka vad man vill om smärta och allt annat som ryms under benämningen BDSM så är det ju så att vi alla tänder på olika saker och njuter av olika saker. En del njuter av att få ge smärta eller känna smärta vid sexualakten. Ja, rätt många faktiskt känner njutning av att känna lite vanmakt.... Men som sagt, det måste vara ömsesidigt och alla inblandade ska vara införstådda och med på noterna.
Hjortronsylt
02-10-2012, 18:04
CITAT (Jubbe063 @ 02-10-2012, 14:22)  Hmm, smärta kan vara helt ok om alla parter är med på noterna. För tycka vad man vill om smärta och allt annat som ryms under benämningen BDSM så är det ju så att vi alla tänder på olika saker och njuter av olika saker. En del njuter av att få ge smärta eller känna smärta vid sexualakten. Ja, rätt många faktiskt känner njutning av att känna lite vanmakt.... Men som sagt, det måste vara ömsesidigt och alla inblandade ska vara införstådda och med på noterna. Jag menade såklart obehaglig smärta som tar över allt annat. Lite smärta hettar väl snarare bara till sexet ännu mer, så länge det är under goda former.
*Stintan*
02-10-2012, 18:45
Tror ni har tittat på för mycket porrfilmer
CITAT (*Stintan* @ 02-10-2012, 19:45)  Tror ni har tittat på för mycket porrfilmer  Tror jag med. Ser man tillräckligt på det som är "onormalt" blir det med tiden en normalitet. Vissa öppningar är för utgående bruk, inte "inkommande"...
ryss_борис
02-10-2012, 19:24
CITAT (*Stintan* @ 02-10-2012, 03:11)  Och du ska snacka om perverst  Nu var det ju inte fråga om att påminna utan om hur begränsade kunskaper folk har enligt skribenten. Ja, det var det. Syftet var dock att de skulle få upp ögonen och försöka förstå ett enkelt samband. Sen syftade jag inte på alla här inne, utan på x antal personer. Tycker det är bedrövligt att många inte förstår sig på evolution och andra logiska samband, och det står jag för!
Huggorm
02-10-2012, 19:27
CITAT (pejori @ 02-10-2012, 20:15)  Vissa öppningar är för utgående bruk, inte "inkommande"...  Är det inte den av media så varmt prisade HBT-rörelsen du borde berätta det?
CITAT (Huggorm @ 02-10-2012, 20:27)  Är det inte den av media så varmt prisade HBT-rörelsen du borde berätta det? Det är väl knappast HBT gruppen som spelar in porrfilmer?? Tror inte heller dom är "tre mot en"
herkules
02-10-2012, 19:38
CITAT (Huggorm @ 02-10-2012, 20:27)  Är det inte den av media så varmt prisade HBT-rörelsen du borde berätta det?
*Stintan*
02-10-2012, 19:50
CITAT (Huggorm @ 02-10-2012, 20:27)  Är det inte den av media så varmt prisade HBT-rörelsen du borde berätta det? Nej varför det? Dom vet säkert vad dom gör. Men när 15-åriga småtjejer tror att dom måste ställa upp på analsex, som om det vore den naturligaste sak i världen,för att killarna sett sånt på porrfilm så har det gått för långt.
Piccante
02-10-2012, 19:50
CITAT (Huggorm @ 02-10-2012, 20:27)  Är det inte den av media så varmt prisade HBT-rörelsen du borde berätta det? A-sex är sååå hetero  rent statistiskt iaf.
CITAT (*Stintan* @ 02-10-2012, 20:50)  Nej varför det? Dom vet säkert vad dom gör. Men när 15-åriga småtjejer tror att dom måste ställa upp på analsex, som om det vore den naturligaste sak i världen,för att killarna sett sånt på porrfilm så har det gått för långt. Precis. Tror inte lesbiska tjejer "gräver" där heller. Sex måste inte per automatik innebära penetrering... "Finns mer än ett sätt, att flå en katt på"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|