Full version: Frökedja 2 2012
Sidor: 1, 2
Wilmer
Sant giggle.gif
sqrulan
bravo.gif Tjohooo! Fröbrevet kom idag och jag fyndade några godingar och laddade med lite annat! Brevet ligger i postlådan och går iväg i morgon till Oliv!

Jag tyckte att det fanns mer " roliga " fröer i år så jag hänger på en omgång till!
LottaJo
Ooooh, efter Oliv är det jag!!! yahoo.gif yaay.gif
Margith
Som jag har skrivit i tråden "Viktigt om frökedjorna"

De här har jag inte noterat om de vill vara med på ett varv till eller ej.
Snälla hör av er!

maimiti
lilla mamma

Fast ni kanske har skrivit i adresslistan så att jag förstår om ni vill vara med eller inte smile.gif
sqrulan
Inget var skrivet i adresslistan endast en var överkryssad (minns ej vem)??
lilla mamma
Det är jag som strök mig enligt instruktion
Och då pmar jag inte dig Margith om att jag inte vill vara med.
Bra postpåse förresten som gick runt.

Återkommer nästa år
A
Peztis
Kul att mitt kuvert uppskattas!
Det blir ju lite lättare (och snabbare) för alla om man slipper krångla med att hitta ett vadderat kuvert (om man inte redan har ett hemma).
sqrulan
tummenupp.gif Kuvertet var toppen, superbra med plastfickan. Jag hoppas att Oliv har fått det idag.
oliv
Idag kom kuvertet smile.gif, tagit ut, lagt till och i morgon bitti ska det postas.
LottaJo
Idag landade frökuvertet hos mig! (Fint, Peztis! Det är fortfarande intakt, men jungfru-benen håller på att ge upp)

Nu har barnen äntligen somnat så här ska bild-Googlas... biggrin.gif

På måndag har du det hos dig, Margith!
sqrulan
Åh va skönt att det har gått så bra med vårt brev, hoppas att du hittar nåt kul LottaJo tummenupp.gif
Margith
CITAT (LottaJo @ 15-11-2012, 20:45) *
Idag landade frökuvertet hos mig! (Fint, Peztis! Det är fortfarande intakt, men jungfru-benen håller på att ge upp)

Nu har barnen äntligen somnat så här ska bild-Googlas... biggrin.gif

På måndag har du det hos dig, Margith!

yahoo.gif
Jag är redo att springa ut till brevlådan laugh.gif
Margith
Japp! Idag landade kuvertet tummenupp.gif
Det är tur att jag har lite tid på mig att bestämma vad jag ska behålla; det fanns en hel del spännande i kuvertet.
När nästa kedja också kommer tillbaka till mig, startar jag varv 2, så fort jag bara hinner.

smiley_small_hug.gif till er alla som bidragit till innehållet i kuvertet.

Margith
LottaJo
Skönt att det kom fram som det skulle, postgången kan vara lite långsam här ibland.

Tack sqrulan, jo jag hittade också en hel del trevligheter; bra blandning av sorter i år tycker jag! Längtar redan till nästa varv... Börjar så smått inse vilket hästjobb det måste vara att hantera det här varje år, tusen tack för att du fortfarande håller ut Margith! smiley_small_hug.gif
Wilmer
Instämmer smiley_small_hug.gif till Margith!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon