Sidor: 1, 2
Alba
CITAT (Red Top @ 24-10-2012, 11:05) *

Bättre val kunde man inte ha gjort!!!

Nu ska jag fundera på att bli aktiv igen.

Lycka till alla tre! Det kan ni behöva! giggle.gif smiley_small_hug.gif

Fundera inte så länga. Jag har saknat dig.
Wilmer
CITAT (Krolliljan @ 23-10-2012, 22:09) *
Nya inlägg är en funktion som förenklar.
Där kan man ju enkelt och snabbt se vilka inlägg som lagts in sedan jag sist var inne. Jag vill se nya trädgårdsrelaterade trådar. Jag vill inte leta i varje underubrik i trädårdsforumet. Det gör jag nu.

Det går ju fort att hitta dem i trädgårdsavdelningarna eftersom det händer så lite där rolleyes.gif Jag har aldrig använt den funktionen så jag ska inget säga kanske, jag går in i de trädgårdsavdelningar som intresserar mig och kollar av direkt där. Ibland syns det ju med en gång utan att ens behöva gå in att inget hänt..
Piccante
CITAT (Myosotis @ 24-10-2012, 17:42) *
Det räcker inte. Det skulle behövas någon funktion redan när man registrerar sig, kanske att man måste uppge sin adress eller något i den stilen.
Jaaa smiley_small_hug.gif Du är saknad.

Håller med Myosotis! Något borde göras så man inte kan ha 3-5 olika signaturer.
Anma
CITAT (Piccante @ 24-10-2012, 23:10) *
Håller med Myosotis! Något borde göras så man inte kan ha 3-5 olika signaturer.

Tror ni att det finns så många som har det då?

Om man misstänker dubbelnick kan man kontakta moderator så får vi kolla igenom om vi kan se om det finns någon belägg för misstanken.
Motti
Tycker det är toppen med er tre som Moderater shy.gif lycka till i fortsättningen !
Gossen Ruda
Får man komma med ett erkännande? Jag har två nick! När det stormade som mest kring Japan-popen funderade jag på att låta Rudan borra ner sig i bottenslammet på en bra stund eller kanske för gott. För att inte lämna forumet åt sitt öde helt reggade jag ett nytt nick. Det har dock varit helt overksamt, bara några PM till malcolm, och kommer nog så också att förbli.
Forumvärd
CITAT (Gossen Ruda @ 31-10-2012, 13:49) *
Får man komma med ett erkännande? Jag har två nick! När det stormade som mest kring Japan-popen funderade jag på att låta Rudan borra ner sig i bottenslammet på en bra stund eller kanske för gott. För att inte lämna forumet åt sitt öde helt reggade jag ett nytt nick. Det har dock varit helt overksamt, bara några PM till malcolm, och kommer nog så också att förbli.

Hej

Eftersom det är emot Användarvillkoren att vara verksam under två nick är det en bra idé om du enbart använder ditt nu aktiva nick, Gossen Ruda, och låter det andra vara helt inaktivt i fortsättningen.

Det är fullt förståeligt att man ibland känner att man vill ha ett annat nick, och det kan såklart vara av ett antal olika skäl, men som sagt, det är endast ett aktivt nick som man får ha.

Med en önskan om en fortsatt trevlig onsdag!

Väl mött i forumet!

Heléne, forumvärd

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon