|
Full version: Signaturbild
För mig är en signaturbild just en signatur. Visst kan den bytas, men inte för ofta, eftersom den förknippas med en viss medlem. Är ju nästan som ett fotografi över medlemmen. Fast mina trädgårdsredskap är ju ganska tråkiga vid det här laget.
skånepåg
23-11-2012, 18:32
CITAT (Huggorm @ 23-11-2012, 12:55)  Och nu har du alltså valt något slags apa?  Haha, njae. Det är en hund Men som djurälskare och själv sitta så ofta är en bra förklaring
CITAT (Huggorm @ 23-11-2012, 14:51)  Max 90x90 pixlar och och 20KB Min är 100*100, för det var vad jag trodde den kunde vara, men det verkar funka i alla fall.
Är inte så glad i att folk byter bilder. JAG förknippar folk med sin bild och hajar till, när dom byter. Men det går över på några dagar.
Huggorm
23-11-2012, 20:25
CITAT (Anma @ 23-11-2012, 20:21)  Min är 100*100, för det var vad jag trodde den kunde vara, men det verkar funka i alla fall.  Nope, den är 90x90. Verkar som om de förminskas automatiskt. CITAT (pejori @ 23-11-2012, 20:24)  Är inte så glad i att folk byter bilder. JAG förknippar folk med sin bild och hajar till, när dom byter. Men det går över på några dagar. Det har hänt att att det dykt upp nya personer på forum, och efter någon vecka har jag reagerat på att de redan har så många inlägg. Först då ser man att användarnamnet är bekant
CITAT (*Stintan* @ 21-11-2012, 16:48)  Oj då har inte tänkt på det men jag tänker inte ta bort min som blinkar  Det blinkar ju bara lite ju. CITAT (Biggan_ @ 21-11-2012, 17:49)  Hmm....min blinkar ju också! Tycker ni den är störig? Fast min kisse rör ju också på sej!  Är så van så jag märker det inte.
Ugglemormor
24-11-2012, 20:10
Har också lite svårt med mina ögon om det blir för mycket blink, men det som finns nu gör mig inget, varken Stintans bild eller den gungande katten, man har vant sig vid dem.
Då ska jag nog behålla mina gladiolus ett tag till. De var vackrare i verkligheten o annorlunda .......
CITAT (Mollis @ 23-11-2012, 14:00)  Jag har aldrig haft någon signaturbild, men nu har jag lagt in en. Åh, den var fin ! Väldigt ... blå, liksom ... (  ) Den får mig iaf att VERKLIGEN längta efter sommaren ... Edit; var är det någonstans ?
Jag håller mig till "Gustaf" vi är ganska lika på många sätt och så älskar jag Lassange .Klart att signaturbilden ger ett hum om av personen bakom Avataren !men kanske inte allltid en rättvis sådan .
Aqvakul
26-11-2012, 22:37
Jag hade en bambudjungel innan, men den tog IT-nissen här bort. Han påstod att den var ingång till något farligt... Min nuvarande avatar är en bild på en slags amaryllissläkting som jag fick "på köpet" på Madiera för fem år sen, när jag köpte agapanthusar. Plötsligt blommade den efter mer än fyra år och sedan jag gett upp den för länge sen...
Snart är det dags för "julsnigeln"....
Julsnigeln ?en med tomteluva då  Önskar jag kunde lära mig att lägga in egna bilder här då jag fotar mycket i naturen och har massor av fina bilder på "lager".Ska försöka gå en kurs i vår i bildhantering så jag kan utnyttja datorn till fullo . .
Aqvakul
27-11-2012, 03:42
Nu har julsnigeln traditionsenligt anlänt. Kanske mer Luciastuk, dock...
CITAT (omk @ 26-11-2012, 19:32)  Åh, den var fin ! Väldigt ... blå, liksom ... (  ) Den får mig iaf att VERKLIGEN längta efter sommaren ... Edit; var är det någonstans ? Tack, det är hemmavid i Stockholms skärgård.
CITAT (Aqvakul @ 27-11-2012, 03:42)  Nu har julsnigeln traditionsenligt anlänt. Kanske mer Luciastuk, dock...  Snigeln på plats, då är julen nära...
Märker att flera av er ändrat är kanske dags för mej med?
edit stavfel
Myosotis
02-12-2012, 13:56
Tycker inte man ska byta hela tiden men någon gång ibland är okej, man vänjer sig efter ett tag. CITAT (Skruttis @ 21-11-2012, 13:12)  ...Däremot kan mitt föl få en tomteluva på sig och hamna i snö ibland. Vet inte om någon ens sett det... Ja det minns jag! Byt inte, bilden är jättefin både med och utan tomteluva.
Skruttis
02-12-2012, 17:21
CITAT (Myosotis @ 02-12-2012, 13:56)  Tycker inte man ska byta hela tiden men någon gång ibland är okej, man vänjer sig efter ett tag.
Ja det minns jag! Byt inte, bilden är jättefin både med och utan tomteluva. Tack Myosotis! Då byter jag inte. Ska sätta på honom luvan snart istället.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|