Full version: Charmtroll
Sidor: 1, 2
herkules
CITAT (Huggorm @ 26-11-2012, 17:04)
1594322[/url]']
Jag har sett en och annan betydligt äldre människa som nog kunde ha förtjänat epitetet "troll" bättre än de flesta barn biggrin.gif

sett eller läst? tänker du rent utseendemässigt eller far du efter sk internettroll?
malcolm
CITAT (malcolm @ 30-11-2012, 11:10) *
Hon är ett riktigt naturbarn, undrar bara hur det skall gå med hennes flygcertifikat med tanke på hur hon hanterar bilen.

I kvällens avsnitt av Flying wild Alaska klarade Ariel sitt flygcertifikat. bravo.gif

[attachment=75119:imagesCA2UDVY0.jpeg]
Ugglemormor
Min lilla Goja är numera mitt goa charmtroll när han är på kelhumör ----- en goding till "pussegurka" och jag har honom med mig mera nu när hunden är borta.
Det är jätteroligt att sitta på min axel och följa med, samt att ställa till det vid diskbänken, den rackarn har lärt sig att bada i ett fat med vatten ....... det blir massor att städa efter honom när han ger sig på mina grönsaker innan jag hinner bli färdig.......
Ibland får man nöja sig med en liten goding när jag har inte kunnat åka till min väninna och träffa hennes senaste barnbarn som föddes efter jul........
Motti
Här är det mina fyra barnbarn som är Charmtrollen wub.gif Min svärson kan vara ett Charmtroll också liksom min svärdotter .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon