Full version: Att bli bekräftad
Sidor: 1, 2
pejori
Alla har ett behov av bekräftelse.

Med en någorlunda rikt umgängesliv, bekräftas man dagligen i sina kontakter med sina medmänniskor.
Familj, "gympagruppen", tillställningar med goda vänner, arbetsplatsen, dagispersonal o.s.v.

Ensamma människor söker få bekräftelse genom helt okända personer, som dom möter på bussar, (pratar med allt och alla som kan tänkas se dom) vårdcentraler, (söker ofta för struntsaker, för att få mänsklig kontakt) och i affärer. en del skaffar hund och bekräftas av andra hundägare.

Personer med stort behov av bekräftelse blir nog skådisar som någon var inne på tidigare.
Det, ihop med en stor talang naturligtvis, gör att vi har artister av olika slag.
Motti
Utan bekräftelse går man under .
Aqvakul
CITAT (Motti @ 19-12-2012, 22:20) *
Utan bekräftelse går man under .

Sant!
Motti
Såg de hemska dokumentärerna från både Kinas och Rumäniens barnhem där barnen aldrig blev bekräftade dom gick under både fysiskt och mentalt livet stanade av för dom redan som spädbarn ,så nog är det viktigt att bli bekräftad och lika viktigt är det att bekräfta människor runt om kring en .
silos
Idag skulle jag behöva lite extra bekräftelse!
[attachment=73997:Barndomsminnen74.png]
Irene_L
Du gör väldigt glada och härliga bilder, Silos!!! smiley_small_hug.gif
pejori
CITAT (Motti @ 19-12-2012, 22:30) *
Såg de hemska dokumentärerna från både Kinas och Rumäniens barnhem där barnen aldrig blev bekräftade dom gick under både fysiskt och mentalt livet stanade av för dom redan som spädbarn ,så nog är det viktigt att bli bekräftad och lika viktigt är det att bekräfta människor runt om kring en .

tummenupp.gif
Alba
Man blir så glad av dina bilder Silos. De är helt fantastiska.
silos
CITAT (Irene_L @ 20-12-2012, 11:50) *
Du gör väldigt glada och härliga bilder, Silos!!! smiley_small_hug.gif

Och nu blev jag JÄTTEGLAAD smiley_small_hug.gif Tack gulledig! wub.gif

CITAT (Alba @ 20-12-2012, 13:15) *
Man blir så glad av dina bilder Silos. De är helt fantastiska.

tack så mycket raradig! smiley_small_hug.gif

Jag skulle vilja göra vykort av mina bilder,men vet ej om det är möjligt...
Biggan_
CITAT (silos @ 20-12-2012, 14:12) *
Jag skulle vilja göra vykort av mina bilder,men vet ej om det är möjligt...

Trevlig idé silos! Dina bilder är riktiga glädjespridare! yaay.gif
Här är en LÄNK till ett tryckeri som trycker vykort vad jag kan se till ett rimligt pris!
Motti
Jag gillar också bilden man blir glad av den smile.gif
Aqvakul
De är underbara! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon