Alla har ett behov av bekräftelse.
Med en någorlunda rikt umgängesliv, bekräftas man dagligen i sina kontakter med sina medmänniskor.
Familj, "gympagruppen", tillställningar med goda vänner, arbetsplatsen, dagispersonal o.s.v.
Ensamma människor söker få bekräftelse genom helt okända personer, som dom möter på bussar, (pratar med allt och alla som kan tänkas se dom) vårdcentraler, (söker ofta för struntsaker, för att få mänsklig kontakt) och i affärer. en del skaffar hund och bekräftas av andra hundägare.
Personer med stort behov av bekräftelse blir nog skådisar som någon var inne på tidigare.
Det, ihop med en stor talang naturligtvis, gör att vi har artister av olika slag.
Utan bekräftelse går man under .
Aqvakul
19-12-2012, 22:21
CITAT (Motti @ 19-12-2012, 22:20)

Utan bekräftelse går man under .
Sant!
Såg de hemska dokumentärerna från både Kinas och Rumäniens barnhem där barnen aldrig blev bekräftade dom gick under både fysiskt och mentalt livet stanade av för dom redan som spädbarn ,så nog är det viktigt att bli bekräftad och lika viktigt är det att bekräfta människor runt om kring en .
Idag skulle jag behöva lite extra bekräftelse!
[attachment=73997:Barndomsminnen74.png]
Irene_L
20-12-2012, 11:50
Du gör väldigt glada och härliga bilder, Silos!!!
CITAT (Motti @ 19-12-2012, 22:30)

Såg de hemska dokumentärerna från både Kinas och Rumäniens barnhem där barnen aldrig blev bekräftade dom gick under både fysiskt och mentalt livet stanade av för dom redan som spädbarn ,så nog är det viktigt att bli bekräftad och lika viktigt är det att bekräfta människor runt om kring en .
Man blir så glad av dina bilder Silos. De är helt fantastiska.
CITAT (Irene_L @ 20-12-2012, 11:50)

Du gör väldigt glada och härliga bilder, Silos!!!

Och nu blev jag
JÄTTEGLAAD
Tack gulledig! 
CITAT (Alba @ 20-12-2012, 13:15)

Man blir så glad av dina bilder Silos. De är helt fantastiska.
tack så mycket raradig!
Jag skulle vilja göra vykort av mina bilder,men vet ej om det är möjligt...
Biggan_
20-12-2012, 21:16
CITAT (silos @ 20-12-2012, 14:12)

Jag skulle vilja göra vykort av mina bilder,men vet ej om det är möjligt...
Trevlig idé silos! Dina bilder är riktiga glädjespridare!
Här är en
LÄNK till ett tryckeri som trycker vykort vad jag kan se till ett rimligt pris!
Jag gillar också bilden man blir glad av den