Full version: God morgon-tråd 2013
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Uggi
God Morgon![attachment=79501:m_ndag.jpg]
Uggi
God Morgon Odlaiter![attachment=79517:img_459e...1d660_1_.gif]
Uggi
God Morgon, hoppas dagen blir bra!
Uggi
God Morgon, vilket busväder![attachment=79526:antligen...g_18_sep.png]
Uggi
God Morgon, ovädret har bedarrat och det får snart bli snöskottning![attachment=79540:picture_3486.jpg]
Eva i Skåne
God morgon alla
Vet ni varför jag sitter framför datorn och dricker te vid denna tiden en lördag istället för att ligga kvar i sängen??? nej, jag vet knappt heller, men en ledtråd är en hund som ville ut i snön smile.gif

[attachment=79542:cocker.jpg]
Uggi
God Morgon, ha nu en fin söndag![attachment=79562:God_morg...ypressad.jpg]
Uggi
God Morgon Odlaiter, en ny vecka tar sin början![attachment=79574:m_ndag.jpg]
Uggi
God Morgon Odlaiter![attachment=79578:goodmorn...90610587.gif]
Uggi
God Morgon hoppas julklappsinköpen går bra![attachment=79591:paket.jpg]
Eva i Skåne
God morgon Uggi

[attachment=79593:tv__temuggar.jpg]
Uggi
God Morgon, i dag är det målning i hobbyrummet som gäller![attachment=79599:malarver...er_300px.jpg]
Uggi
God Morgon, ser ut att bli en fin dag.[attachment=79603:antligen...g_18_sep.png]
Eva i Skåne
God Luciamorgon önskar jag er alla
Uggi
God Morgon, klockan har blivit mycket, snart 11-kaffe.[attachment=79612:thumbnailCAEG41LB.jpg]
Eva i Skåne
11-kaffe smile.gif Det får mig att le. Påminner mig om min farmor som alltid drack 11-kaffe smile.gif
Här blir det frukostte och en lussekatt från igår alldeles strax

[attachment=79613:daffy.jpg]
Monarda
God morgon allihopa! Sovmorgon idag sleeping.gif så jag hoppar över frukosten och går direkt på 11-kaffet.

[attachment=79615:DSC_0891.jpg]
Uggi
God Morgon, i dag är det grått och trist, hoppas att molnen lättar![attachment=79632:img_459e...1d660_1_.gif]
Uggi
God Morgon, julen närmar sig allt mer![attachment=79637:m_ndag.jpg]
Eva i Skåne
Godmorgon. En grå och dyster huvudvärksdag, inte mycket julstämning idag

[attachment=79638:vissa_mornar.jpg] eller en kopp lugnande te och en huvudvärkstablett
Eva i Skåne
Godmorgon. Tror visst jag är före en viss Uggi idag smile.gif Det har inte hänt många gånger, men idag började julförberedelserna mala i huvudet tidigt.
Jag sitter här i skenet av ett stearinljus och dricker mitt morgonte. Mysmorgon

[attachment=79649:datumljus.gif]
Uggi
God Morgon Eva och alla andra, inte dåligt Eva ibland skall du vara först, nu hoppas jag att du känner dig piggare och redo för julstök.
[attachment=79650:goodmorn...90610587.gif]
Uggi
God Morgon, det närmar sig alltmer julafton![attachment=79654:morgonkaffe.jpg]
Uggi
God Morgon, här börjar det allt mer att likna jul! [attachment=79663:antligen...g_18_sep.png]
Eva i Skåne
Godmorgon Uggi. Julförberedelserna fortsätter.

[attachment=79664:gr_t_med_sylt.gif]

Uggi
God Morgon, hoppas ni har fått en fin skinka![attachment=79676:God_morg...ypressad.jpg]
Uggi
.
Uggi
God Morgon Odlaiter, julen står för dörren![img]
Uggi
God Morgon, dan före dopparedan!
Eva i Skåne
God morgon i julstöket

[attachment=79702:stressad_tomtemor.jpg]

Eva i Skåne
God julaftonsmorgon önskar jag er alla

[attachment=79715:sagahund...appsl_da.gif]
Uggi
Detsamma till Dig Eva och alla andra Odlaiter!

Uggi
God Morgon, helgen lider mot sitt slut![attachment=79734:Svenska_Flaggan.jpg]
Eva i Skåne
Lite sent på dagen att önska god morgon, men imorgon slår jag dig Uggi flirting.gif Jobbedag väntar sad.gif

[attachment=79736:nalle_da..._julgran.gif]
Eva i Skåne
Ja sa ju att jag skulle vara först idag biggrin.gif Har varit vaken sen kl fem så nu är det dags att säga GOD MORGON!
men särskilt roligt var det inte att stiga upp i natten. Ser fram emot att ha sovmorgon igen imorgon

Ha en bra dag säger grisen som överlevde julen

Uggi
God Morgon på er alla och Eva höll sitt ord att vara först att önska god morgon tummenupp.gif ![attachment=79745:antligen...g_18_sep.png]
Uggi
God Morgon, fortfarande trist och grått![attachment=79751:goodmorn...90610587.gif]
Uggi
God Morgon alla Odlaiter, ha nu en skön söndag![attachment=79759:God_morg...ypressad.jpg]
Eva i Skåne
God morgon önskar jag er alla

Kanske en sund frukost kan vara på sin plats efter helgernas tuggande...

Uggi
God Morgon, är du på Odla.nu Eva så här tidigt?[attachment=79773:picture_3486.jpg]
Uggi
God Morgon, trist väder men jag hoppas ni får en trevlig nyårsafton, så ses vi nästa år![attachment=79779:vintermorgon_.jpg]
Eva i Skåne
God morgon Odlavänner

[attachment=79780:morn_ros...h_hj_rta.gif]
Uggi
God Morgon önskar jag er på årets första dag![attachment=79785:Svenska_Flaggan.jpg]
Eva i Skåne
God Morgon eller God Middag eller vad man nu vill kalla det.
Nu går vi mot ljusare tider yahoo.gif

[attachment=79786:Godmo_14_.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon