Sidor: 1, 2
silos
CITAT (Chili Linkan @ 09-03-2013, 19:30) *
Villkorslös kärlek är den sanna sanningen. wub.gif
Allt annat är tok, och det är för mycket tokstolleri här i världen!

Så sant som du skriver det!
silos
Jag kommer att fortsätta att vandra med kärlek i mitt hjärta,men jag skall SLUTA basunera ut här om det!!!
smiley_small_hug.gif wub.gif smiley_small_hug.gif
silos
Nu har jag lagt ner mitt kärlekssnack! thumbdown.gif

NU gäller det för mig att komma i kontakt med mitt VREDE!!!!!!!!!! a0a.gif bravo.gif yahoo.gif

Eftersom det tydligen finns en massa vrede under ytan hos mig!!!! ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Ugglemormor
silos,

Alla har vi de mesta känslorna inom oss, men det gäller att göra av sig "skräpet" så att det goda och kärleksfulla får växa och bli större.......
Men man ska inte bli ledsen för de mer negativa sidor, titta på dem och bestäm vad du ska göra med dem... de kanske lär en att förstå på sig själv mer positivt sätt, men inte ge dem näring alls......

Sköta och värna om kärleken i alla dess former -- det är den bästa vägen till att kunna förstå sig själv och kunna sprida det till andra ..... kärleken sprider sig som ringar på vattenytan...... kompiskram.gif
silos
CITAT (Ugglemormor @ 23-03-2013, 11:04) *
silos,

Alla har vi de mesta känslorna inom oss, men det gäller att göra av sig "skräpet" så att det goda och kärleksfulla får växa och bli större.......
Men man ska inte bli ledsen för de mer negativa sidor, titta på dem och bestäm vad du ska göra med dem... de kanske lär en att förstå på sig själv mer positivt sätt, men inte ge dem näring alls......

Sköta och värna om kärleken i alla dess former -- det är den bästa vägen till att kunna förstå sig själv och kunna sprida det till andra ..... kärleken sprider sig som ringar på vattenytan...... kompiskram.gif

Ingenting är skräp inom oss,utan det är livets påverkan och dessa innehåller stora lärdomar!

Idag är jag ordentligt förbannad och det är helt okej och jag vägrar att bara fortsätta att acceptera allting!!!
Jag behöver våga vara så att säga heligt förbannad på mycket i mitt liv för att i sinom tid kunna släppa allt som gör ont!Annars blir min kärlek falsk och jag faktiskt misstänker att det mesta av min kärlek hitintills har varit falskt!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon