Full version: Mästarnas mästare
Sidor: 1, 2
malcolm
Det blev en fantastiskt spännande final igår, inget var självklart förrän Magda vann till slut. Jag var mycket besviken efter den första grenen när hon låg en hel minut efter Bernt och Anna. Trodde det var kört för hennes del men hon lyckades hämta upp de andras försprång och vann till sist i alla fall. Grattis! Magda.
Aqvakul
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-05-2013, 07:54) *
Vi tyckte att det var jätteroligt att en av tjejerna vann.

Bernt upplevde vi som en "hal fisk"

yes.gif

CITAT (malcolm @ 20-05-2013, 08:49) *
Det blev en fantastiskt spännande final igår, inget var självklart förrän Magda vann till slut. Jag var mycket besviken efter den första grenen när hon låg en hel minut efter Bernt och Anna. Trodde det var kört för hennes del men hon lyckades hämta upp de andras försprång och vann till sist i alla fall. Grattis! Magda.

yes.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag satte mig flera gånger ut i köket för jag tyckte det var så nervöst/spännande
malcolm
Ja det var enormt spännande, jag ville ju så gärna att Magdalena skulle vinna men det såg mörkt ut till att börja med. Kunde inte låta bli att se avsnittet en gång till lite senare på kvällen.
Eva i Skåne
Spännande, rätt vinnare - ja visst. Jag höll ju också på Magda,
men var det ingen annan som tyckte att första momentet i finaltävlingen, där dom var fastkedjade, var lite förnedrande?
Berith
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-05-2013, 07:54) *
Vi tyckte att det var jätteroligt att en av tjejerna vann.

Bernt upplevde vi som en "hal fisk"

CITAT (Aqvakul @ 20-05-2013, 08:51) *
yes.gif

Vad menar ni med det? Att Bernt var som en hal fisk? Låter väldigt negativt i mina öron, som om han var falsk. unsure.gif Jag uppfattade honom som väldigt jordnära och mer som en helt vanlig kille. Såg ialla fall inte några divafasoner eller falskhet.
Aqvakul
CITAT (Berith @ 20-05-2013, 12:28) *
Vad menar ni med det? Att Bernt var som en hal fisk? Låter väldigt negativt i mina öron, som om han var falsk. unsure.gif Jag uppfattade honom som väldigt jordnära och mer som en helt vanlig kille. Såg ialla fall inte några divafasoner eller falskhet.

Extremt taktisk...
CITAT (Aqvakul @ 20-05-2013, 12:54) *
Extremt taktisk...

Jesper B. var då mycket mera reko, han utmanade den näst sista
Det är fair play
Bengalow
Nu finns det regler som man får följa..."fair play" eller inte. Det är bara en som är immun i den del av leken, som heter nattduell. Att du bara gitter hålla på och älta gammal skåpmat på det viset!!

Hade det varit "fair play", så skulle väl siste man/kvinna åkt ut direkt ! Nu har man gjort det lite mer spännande, just med nattduellen. Det är underhållning, som du tycks ta på blodigt allvar...
CITAT (Bengalow @ 20-05-2013, 15:34) *
Nu finns det regler som man får följa..."fair play" eller inte. Det är bara en som är immun i den del av leken, som heter nattduell. Att du bara gitter hålla på och älta gammal skåpmat på det viset!!

Vad menat du med gammal skåpmat?
Aqvakul
Självfallet skaffar man sig sina favoriter i ett sånt här program, precis som i verkliga livet...
kerstinbern
Finalprogrammet hade fler tittare än Ishockeyfinalen.
Aqvakul
CITAT (kerstinbern @ 20-05-2013, 19:29) *
Finalprogrammet hade fler tittare än Ishockeyfinalen.

tummenupp.gif
Berith
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-05-2013, 14:13) *
Jesper B. var då mycket mera reko, han utmanade den näst sista
Det är fair play

Aha, du menade så. Kommer inte ihåg vilka placeringar dom andra hade som Bernt utmanade i nattduellen. Inte vilka dom andra var i andra gruppen heller egentligen, dom som hon Christine valde eller vilken placering dom hade. Håller nog med Bengalow lite, att om det inte funnits nån nattduell så borde siste man åkt ut.

Och förresten så hade väl inte Bernt varit i final om han inte blivit utvald till sista nattduellen och vunnit den?
malcolm
Bernt hade inte kommit så långt som han gjorde om det inte varit för nattduellerna och jag blev tämligen besviken då han valde Malin Ewerlöv i den första och det var alldeles i början av omgången. Hon hade antagligen gått långt om hon inte blivit petad så tidigt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon