Fy vad svårt det var att hitta nån favorit igår. Jag skriver upp land och en liten ledtråd för att komma ihåg vilken som var vad av låtar och artister. Jag hade absolut ingen favorit från början eftersom jag inte hört låtarna tidigare, och jag hade ingen favorit när jag hade hört alla bidragen heller. Danmark var iofs helt ok och den kan säkert växa efter att man hört den fler gånger.
Jag gissade ju att Robin skulle komma bland dom tio bästa, men mitten var väl inte fy skam heller. Hans låt försvann liksom bland alla andra, nån påminde väl också om honom och låten. Irland kanske? (På Irland hade jag antecknat "kille, trummor".)
Men en sak som jag absolut fattade noll av var "presentationen" (eller vad man ska kalla det) av Sverige innan uppräknandet av rösterna. Vad sjuttifadderallan skulle det där visa?? Dom där militärerna som krigade tex, eller allt det andra runt det där?? Jag gillar ju inte Petra Mede sen tidigare heller så hennes Smorgasboooord blev precis som man kunde förvänta sej.