Irene_L
Jag älskar att hålla på och fixa till trädgårdskonst till min trädgård och min altan!
Idag tänkte jag visa er vad jag hittills har gjort!

Av hönsnät har jag gjort flera olika saker:

[attachment=77395:tr_dg_rd..._collage.jpg]
Överst till vänster gungar trädgårdsälvan. I mitten jagar katten en fågel. Till höger står en flicka bland blommorna. Underst till vänster är det ett välkomsthjärta och till höger ett hjärta till.

[attachment=77396:tr_dg_rd..._blandat.jpg]
Till vänster en blomma i elefanttråd. Överst till höger en tupp av järntråd och under ett hjärta av järntråd.

[attachment=77398:tr_dg_rd...blandat2.jpg]
Överst höna och tupp av elefanttråd och hönsnät. Bilderna under hjärtan av järntråd.

[attachment=77399:tr_dg_rd..._collage.jpg]
Överst till vänster mina trädgårdsfigurer gjorda av krukor. Till höger hänger en ängel gjord av elefanttråd. Underst till vänster min ljuskrona av hålband och till höger spindel och spindelnät i järntråd.

Olika fjärilar får också förgylla min trädgård:

[attachment=77400:tr_dg_rd..._collage.jpg]

Mina senaste alster är gjorda i taggtråd:

[attachment=77401:tr_dg_rd...taggtr_d.jpg]
Till vänster är det taggtrådshjärtan och en fjäril och till höger en taggtrådsödla.

Jag är så lycklig att jag har min trädgård! Där kan jag få utlopp för min kreativa ådra!
Peztis
bravo.gif

Katten var skoj, den har jag inte sett förut! Undrar om inte ödlan just nu är min favorit...
Monarda
Du är fantastiskt duktig Irene! bravo.gif Önskar jag hade en bråkdel av din fantasi och kreativitet.
Eva i Skåne
Så mycket fint Irene!
Påtoppen
Jättefint!!!

Mina armeringsmattor kändes lite tomma så jag hittade de här charmiga "trädgårdsredskapen";
[attachment=77411:image.jpg]
[attachment=77412:image.jpg]

Tyvärr hade jag ingen rostig/brun tråd, var hittar man det?
Skulle du vilja tipsa lite mer om hur du gjort spindelnätet? Jag blev inspirerad av din kreativitet! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon