Full version: Vart tog du vägen ?
Sidor: 1, 2
gunsta
CITAT (Skruttis @ 10-11-2013, 17:38) *
Tack snälla vännen! smiley_small_hug.gif
Det värmer att höra att någon märkt att jag varit ganska frånvarande.
Det är inte konstigare än att jag fått prioritera bort forumet p g a tidsbrist och kroppsohälsa. Lägger f f ganska mycket tid på vår nya katt för att "få in henne i familjen", då hon är väldigt blyg/försiktigt och det är mig hon tyr sig till.
Tanken är ändå att komma smygande tillbaka till forumet då det finns många trevliga personer och mycket roligt här.

Åh så glad jag blir att du läste denna tråd - skriver som pejori: "Du är så välkommen när du får lust och tid igen." smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Skruttis @ 10-11-2013, 17:38) *
Tack snälla vännen! smiley_small_hug.gif
Det värmer att höra att någon märkt att jag varit ganska frånvarande.
Det är inte konstigare än att jag fått prioritera bort forumet p g a tidsbrist och kroppsohälsa. Lägger f f ganska mycket tid på vår nya katt för att "få in henne i familjen", då hon är väldigt blyg/försiktigt och det är mig hon tyr sig till.
Tanken är ändå att komma smygande tillbaka till forumet då det finns många trevliga personer och mycket roligt här.

Hej Skruttis! kompiskram.gif Krya på dej!
kerstin z5-6
Överbölingen håller till mest på AOT numera sad.gif förr var han på bägge och ja han är bla fd lärare
Skruttis
CITAT (gunsta @ 10-11-2013, 20:44) *
Åh så glad jag blir att du läste denna tråd - skriver som pejori: "Du är så välkommen när du får lust och tid igen." smiley_small_hug.gif

Tack snälla! smiley_small_hug.gif

CITAT (Biggan_ @ 10-11-2013, 21:59) *
Hej Skruttis! kompiskram.gif Krya på dej!

Hej Biggan och tack snälla du! smiley_small_hug.gif
Myosotis
CITAT (Flemming @ 08-11-2013, 22:17) *
Myosotis

Jag är här kompiskram.gif men trevligt att vara saknad. Jag saknar många här, mest Meriona men hon har varit och hälsat på mig för inte så länge sen så hon lever! De flesta andra har åtminstone inte avregistrerat sig så jag hoppas att de kommer tillbaka!
Flemming
CITAT (Myosotis @ 12-11-2013, 16:06) *
Jag är här kompiskram.gif men trevligt att vara saknad. Jag saknar många här, mest Meriona men hon har varit och hälsat på mig för inte så länge sen så hon lever! De flesta andra har åtminstone inte avregistrerat sig så jag hoppas att de kommer tillbaka!

Inga bilder i hönstråden = Myo försvunnen...

Stintan: Thalassa var den som levererade massvis med fina fågelbilder tillsammans med Monarda,Ingela i segersberg,Lokan och kanske någon till....
http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=112630&st=120 gå till mitten av tråden.
Thalassa återfinns på Fotosidan.se men tyvärr inte här på Odla.nu

Aquakul kom upp i exakt 90000 inlägg så jag förstår om han inte vill förstöra en sådan magisk siffra...

Ser att det är många fler som har försvunnit än jag kunde komma på,lite tråkigt men som Huggorm konstaterade och även många fler vet så har deltagandet på dom flesta forum minskat...
Om "storhetstiden" är förbi för forumen eller det helt enkelt är så att folk har lyft blicken från skärmen och sett dammråttorna dansa på golvet,det är frågan men jag hoppas inte att vi skall tvingas säga det var roligt så länge det varade...
ryss_борис
CITAT (Gossen Ruda @ 09-11-2013, 11:33) *
Med tanke på att varje nytt inlägg jag gör i Japan-tråden ses av ca 300 personer så tror jag att många fd medlemmar inte kan hålla sig härifrån utan är sk lurkar. smile.gif

Med tanke på ditt eviga tjat om detta Japan misstänker jag näsan att du själv står för minst 75% av alla visningar genom att du hoppar in och ut ur tråden för att du är så nyfiken på om någon svarat!
*Stintan*
CITAT (ryss_бори @ 12-11-2013, 23:35) *
Med tanke på ditt eviga tjat om detta Japan misstänker jag näsan att du själv står för minst 75% av alla visningar genom att du hoppar in och ut ur tråden för att du är så nyfiken på om någon svarat!

Inte behöver man gå in i tråden för att se om någon svarat....det syns så bra ändå så det där håller inte!
*Stintan*
CITAT (Flemming @ 12-11-2013, 23:26) *
Inga bilder i hönstråden = Myo försvunnen...

Stintan: Thalassa var den som levererade massvis med fina fågelbilder tillsammans med Monarda,Ingela i segersberg,Lokan och kanske någon till....
http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=112630&st=120 gå till mitten av tråden.
Thalassa återfinns på Fotosidan.se men tyvärr inte här på Odla.nu

Aquakul kom upp i exakt 90000 inlägg så jag förstår om han inte vill förstöra en sådan magisk siffra...

Ser att det är många fler som har försvunnit än jag kunde komma på,lite tråkigt men som Huggorm konstaterade och även många fler vet så har deltagandet på dom flesta forum minskat...
Om "storhetstiden" är förbi för forumen eller det helt enkelt är så att folk har lyft blicken från skärmen och sett dammråttorna dansa på golvet,det är frågan men jag hoppas inte att vi skall tvingas säga det var roligt så länge det varade...

Javisst nu när du säger det så vet jag ju angel_not.gif
mormor mona
CITAT (*Stintan* @ 13-11-2013, 01:53) *
Inte behöver man gå in i tråden för att se om någon svarat....det syns så bra ändå så det där håller inte!

confused.gif
*Stintan*
Varför ser du så frågande ut? Det är precis som jag säger. Du behöver inte öppna en tråd för att se om någon svarat sedan du senast var inne och kollade/läste/skrev i den. Varför öppna trådar där inget hänt sen sist?
hattstugan

Nu har ni halkat från ämnet!
/Moderator
Lokan
Saknar Orkidetjuven som skrev så intressanta grejer från Nya Zeeland sad.gif
Farbror Blå
CITAT (Piccante @ 10-11-2013, 00:09) *
Kom på några till: Tobb, Netaave, Elleave och Farbror blå.

ååh, gulle kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon