Sidor: 1, 2, 3
alex
Ja det är sant, jag är 14. tongue.gif
MRLINDELL
EN FJORTIS? laugh.gif

Jag tror du behövs här för att bättra på medelåldern något.

Här finns det gott om tanter Alex. *BEWARE*

"May the force be with you". Hö Hö -..
pepparmynta
CITAT (MRLINDELL @ 18-04-2004, 07:25)
Här finns det gott om tanter Alex. *BEWARE*

"May the force be with you". Hö Hö -..

Alldeles riktigt, hehe!
Här kommer en till som snart fyller 9 år om man räknar från den fantastiska tidpunkt i livet då detsamma sägs börja. laugh.gif
lenagbg
jag är under 35 tongue.gif
Ullet
jag lämnar 35 i juni för den övre deln av trettiostrecket.Sen hägrar 40 eller? biggrin.gif biggrin.gif
Kicki J
Ett år över åldern i frågan (altså 36)
Egentligen tycker jag inte att det här med ålder har någon betydelse, det är ju hur man är som person som räknas. Har en mailkompis som är 63, men det tror man inte när man läser hennes mail!!! (om man nu ska ha förutfattade meningar vill säga!)
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Längtar hem från jobbet till mitt aldeles nyupkomna växthus!!! wub.gif

/Kicki
Lena
Är bland seniorerna här, önskar jag vore yngre för livet är så kuuuul, särskilt trädgårdslivet, jag vill att det ska pågå länge ännu.Är 57år, kan själv inte tro det, den siffran kan omöjligt gälla mig

Lena
Snosan
Jag är 32
kopernikus
Fyller 23 till sommaren...
La Strega
Fyller 18 om en dryg månad...(yngst här? =)
La Strega
äsch då...såg nu att de fanns ju både 14 å 15åringar här..småglin..*retas*=P
aja man tillhör de yngsta ialf...
ÅsaF
Jag fyller 31 i november så 30-strecket har man i alla fall passerat. blink.gif
andreas i uppsala
yngst, men inte precis minst när det gäller längden och muskelkraften.Ingen slår oss i vetande heller. tongue.gif
Läs min signatur så förstår du..ops.. måste byta ut siffororna, kan inte ha XIV nu, måste ha XV
Towanda
Jag är 25, på mitt 26:e. Fast av någon underlig anledning så räknar jag fortfarande som om jag vore ungefär 21 när jag jämför mig med andras ålder. Tills jag kommer på hur det egentligen ligger till. Om någon säger att de är 30 så tänker jag "Aha, ungefär nio år äldre än jag... Nej just ja. Så var det ju inte nej." Jag stannade nog mentalt på 21. =)

Mvh,
Lena
joli
under... är 23år

/Joli
Louise i Göteborg
Att bli gammal är inte så dumt - om man betänker alternativet
Chilinuttz
Strax under tongue.gif
lavendel
Nästan 54...och det känns som om livet bara har börjat...eftersom jag kommer från en långlivad släkt så har jag gott hopp om många flera år att njuta och att utvecklas!
Lavendel rolleyes.gif
alex
CITAT (andreas i uppsala @ 18-04-2004, 21:06)
yngst, men inte precis minst när det gäller längden och muskelkraften.Ingen slår oss i vetande heller. tongue.gif
Läs min signatur så förstår du..ops.. måste byta ut siffororna, kan inte ha XIV nu, måste ha XV

Nja, det beror på vad du menar, att VI är yngst eller att DU är yngst.... tongue.gif Men iof. så skrev "slår oss" så...
Det var förresten jag som var 14... så jag får väl ta över signaturen "XIV"
tongue.gif

Mvh Alexander
ah56
Typ 48 wub.gif
Hannele
Typ 51 tongue.gif
MissStorm
Jag anser mig vara 20 år, men är född -79... tongue.gif
Cirrus
Tyvärr,den tiden är förbi,blir 40 i sommar
Lina G
Än så länge under. Blir 35 i år.
biggrin.gif
anders_skåne
38, så jag har passerat, fysiskt sett åtminstone, tongue.gif tongue.gif
miss piggy
30 i sommar...
Annie-72
Här är en ungdom till, haha laugh.gif 32årig numera värmlandstös..//Annie
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon