Full version: Frökedja 2014
Sidor: 1, 2
smalandstos
Vi som redan är med i adresslistan från första varvet och vill vara med ett andra varv, behöver vi PM:a dig eller följer vi med per automatik? smile.gif
Margith
CITAT (smalandstos @ 11-01-2015, 15:47) *
Vi som redan är med i adresslistan från första varvet och vill vara med ett andra varv, behöver vi PM:a dig eller följer vi med per automatik? smile.gif

Som jag har skrivit längst ner på adresslistan, med stora bokstäver: Om du inte vill vara med på ett varv till, stryk ditt namn från listan!!

Alltså, har du inte strukit ditt namn från listan, kommer du automatiskt med på ett eventuellt nästa varv =)
smalandstos
Då har jag gjort rätt. smile.gif Tack!
Eva zon 1-2
Frökuvertet borde anlända i Stockholm idag. rolleyes.gif
GunillaS
Idag kom fröbrevet till mig. Mycket trevligt!
Jag försöker få iväg det i morgon, onsdag,
och då ska det till Fristad.
solbrud
Och igår -Torsdag fick jag frökuvertet, skickar det vidare innan lådtömningen kl. 13. imorgon-Lördag. Det borde vara framme i Gävle på Måndag. Önskar alla en fin helg, här i (Fristad)Borås ska jag så en del och ställa ut för stratifiering, känner mig motiverad!
Hälsningar Solbrud
solbrud
Hoho, var är kuvertet, jag postade det så det skulle vara hos nästa person i Gävle den 23/1, alltså för 10 dagar sedan. Är det ingen som saknar det?
Med vänlig hälsning Solbrud/Eva-Lotta

Hoho, var är kuvertet, jag postade det så det skulle vara hos nästa person i Gävle den 23/1, alltså för 10 dagar sedan. Är det ingen som saknar det?
smalandstos
Jag är också nyfiken på var kuvertet är. rolleyes.gif Är vi inne på andra varvet än eller är det fortfarande på det första?
Margith
CITAT (solbrud @ 04-02-2015, 16:07) *

Nu blir jag lite bekymrad.
Solbrud har skickat kuvertet den 23/1 till Gävle.
Efter det ska kuvertet skickas till mig.
Jag har inte fått något kuvert!

Vi väntar lite till. Personen i Gävle kan ju ha halkat och brutit benet, eller vad som helst =(

Men till helgen får jag nog ta och börja göra lite efterforskningar....

/Margith
RitRat
Det är visst fortfarande på första varvet, eller hur.

Jag har varit bortrest 6 veckor, och skrev i adresslistan att jag kan strykas om andra varvet passerar mig medan jag är borta - jag skrev datum. Men nu är jag hemma igen alltså.

Jag kan delta i andra varvet!!

Ojoj, hoppas kuvertet visar livstecken snarast, annars blir det ledsamt......
Klint
Men confused.gif
RitRat
Är det inga livstecken från frökuvertet än?
Senaste uppdateringen den 23 januari.

Margith??
Margith
Jag har redan skrivit att jag börjat göra efterforskningar.
Mycket mer kan jag inte göra.

/Margith
Klint
Lycka till Margith!
smalandstos
Håller tummarna för att kuvertet dyker upp snart! Hoppas du lyckas spåra det, Margith! yes.gif
Påtoppen
Tråkigt när det stoppar upp. Jag startade en kedja i ett annat sammanhang, där blev kuvertet fast i över en månad. Och det har fortf inte gått vidare. Så tråkigt när man bidragit med fröer och inte får något tillbaka sad.gif
smalandstos
Det verkar inte som att frökuvertet har kommit till rätta. :'( Tråkigt tycker jag eftersom jag gillar idén och engagemanget hos de som är lika trädgårdstokiga som jag. Även om det blev en lite tråkig avslutning på detta årets frökuvert så vill jag ändå vara med nästa gång trots allt. Jag hoppas att fler är på och inte tappade sugen.
fredjansen25
Jag har skickat PM.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon