Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Uggi
God Morgon, ha nu en bra helg! kompiskram.gif
Berith
God morgon på dig också Uggi och ni andra som tittar in här.
Eva i Skåne
Hej, hej mitt på eftermiddagen biggrin.gif
Eva i Skåne
Välkomna till en vacker höstsöndag

[attachment=83741:tr_dg_rdsarbete.jpg]
Berith
God morgon!

Attans så pigg du är Eva så här tidigt på söndan, ute och krattar löv redan. tummenupp.gif Det är något för oss andra att ta efter.
Eva i Skåne
God morgon.
Efter en natt med dålig sömn är jag tidigt på banan idag.

Eva i Skåne
God morgon. Även idag vaknade vi upp till en härlig höstdag.

[attachment=83758:cocker.jpg]
Uggi
God Morgon, ha nu en bra dag!
Uggi
God Morgon, sköt om er och njut av söndagen!
Uggi
God Morgon![[attachment=83791:god_morgo.jpg]
Berith
God morgon! Hoppas ni får en fin dag. Kanske att några av er håller på traditionerna så det blir ärtsoppa till middag. flirting.gif
Uggi
God Morgon, hoppas ni får en bra helg![attachment=83799:goodmorn...90610587.gif]
Berith
God morgon! Frukosten är serverad. tummenupp.gif
Berith
God morgon! Bara en vecka kvar av sommartiden. Huuuu! jag fryser! -fear-.gif
Eva i Skåne
God förmiddag. Skulle gärna legat kvar med täcket över huvudet denna grå dag
Berith
God morgon! Oj vad det ekade tomt här... unsure.gif
Gossen Ruda
CITAT (Berith @ 20-10-2015, 08:44) *
God morgon! Oj vad det ekade tomt här... unsure.gif

Det är bara som du inbillar dig. GOD MORGON. rolleyes.gif
Berith
Morrn Rudan! tummenupp.gif
Berith
God morgon! *puh* Jag hann, för jag antar att det övergår från morgon till förmiddag vid 10. flirting.gif
silos
Här blir det en glad eftermiddagshälsning efter en tur på stan!
Jag är på strålande humör och upplever enorm tacksamhet för allt i mitt liv fastän jag är sjuk!
Berith
God morgon! Den andra av fem söndagar i november. Är ju inte så vanligt med fem av samma dag i en månad.
Berith
God morgon. I dag är det Mårtensafton vilket inte betyder ett dugg för mig eftersom jag inte är skånska. Martin har namnsdag i dag och Mårten i morgon vilket gör det ännu rörigare.
Berith
God morgon Berith! Frukostrasten är snart slut, får se vad jag hittar på i dag. Vad ska du göra?

God morgon själv. tummenupp.gif Har inte så mycket inplanerat. Ska veckohandla nu på förmiddan men måste skriva rent inköpslistan först så jag inte behöver springa runt i affärerna och se allmänt vilsen ut.
Berith
God morgon. För dom som läser detta om några år så kan jag meddela att det är torsdag idag. yes.gif
Uggi
CITAT (Berith @ 12-11-2015, 06:49) *
God morgon. För dom som läser detta om några år så kan jag meddela att det är torsdag idag. yes.gif

Bra Berith, har inte varit så trogen Odla på sista tiden, men jag får önska dig en GOD MORGON gäller även andra som tittar in här!
Aqvakul
God Morgon Odlarvänner! kompiskram.gif
Berith
CITAT (Uggi @ 12-11-2015, 09:17) *
Bra Berith, har inte varit så trogen Odla på sista tiden, men jag får önska dig en GOD MORGON gäller även andra som tittar in här!

Härligt Uggi! tummenupp.gif Alltid lika roligt att "gamla" odlare visar sig nu när det är glesare mellan inläggen i Småprat.

Länge leve Småprat!! bravo.gif

God morgon! Idag är det ju fredagen den 13 så vi borde kanske hålla oss i... unsure.gif
Gossen Ruda
Mutter mutter, det regnar men jag får väl instämma i god morgonönskningarna. Mutter mutter.
Berith
God morgon. Kunde väl inte ana igår morse när jag skrev att vi kanske borde hålla oss i eftersom det var fredagen den 13 att den skulle bli så fruktansvärd.
Uggi
God Morgon alla vänner, ha nu en bra söndag!
Berith
God morgon! Måndag igen, tycker måndagarna kommer väldigt tätt numera... unsure.gif Dom andra dagarna försvinner liksom i ett slurp.
Uggi
CITAT (Berith @ 16-11-2015, 07:38) *
God morgon! Måndag igen, tycker måndagarna kommer väldigt tätt numera... unsure.gif Dom andra dagarna försvinner liksom i ett slurp.

Jag håller med dig, veckorna går så fort, snart är det jul och ett nytt år.
God Morgon!
Berith
God morgon! Detta är årets 322:a dag, återstår bara 43.

Ber om ursäkt om jag blir tjatig om att dagarna går så fort men det känns ju så. dunno.gif Nätterna också förresten. Man hinner ju knappt gå och lägga sig så ringer klockan. Där kan man verkligen prata om slurp!
Berith
God morgon! Frukosten intages just nu, lika god som vanligt.
Uggi
God Morgon, frukosten avklarad, nu är jag mätt en stund !
Uggi
God Morgon, åter en kall och fin morgon!
Berith
En god morgon har blivit förmiddag. tummenupp.gif
Berith
Och nu är det förmiddag igen! Hoppas ni hade en god morgon.
Berith
CITAT (Berith @ 27-11-2015, 10:30) *
Och nu är det förmiddag igen! Hoppas ni hade en god morgon.

Som sagt... unsure.gif
Berith
En God första advent morgon!

Tänd ett ljus, och låt det brinna... whistling.gif
Berith
God morgon! Hoppas att ni vaknade upp till en fin morgon.

Om ni undrar vad det är som luktar så har jag satt in en kålpudding i ugnen. blush.gif
silos
CITAT (Berith @ 30-11-2015, 09:14) *
God morgon! Hoppas att ni vaknade upp till en fin morgon.

Om ni undrar vad det är som luktar så har jag satt in en kålpudding i ugnen. blush.gif

God kväll!
Åh kålpudding som är så gott!
Uggi
God Morgon/Förmiddag hoppas att allt är bra!
Elisabeth-Västkustkolonisten
God morgon, jag ser solen då måste ju allt bli bra
Uggi
God Morgon, får nog något sämre väder idag, kanske jag skriver våra julkort, vi sänder ca 30 st, hur många sänder ni?
Elisabeth-Västkustkolonisten
God morgon
vi skriver också omkring 30-40 julkort. Det är gubbens uppgift sedan flera år
silos
Godmorgon!
Sänder in längre julkort.
Berith
God morgon! Har precis skrapat dagens lucka i Triss adventskalender. Nitlott igen. wink.gif

Härligt Uggi och Elisabeth att ni skickar så många julkort! tummenupp.gif
Uggi
God Morgon ha nu en bra fredag, och hoppas att vi inte blåser bort om vi måste ut och handla!
Aqvakul
God Morgon hälsningar skickas i blåsten! Nu kommer Helga, sen kommer helgen..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon