CITAT (Gossen Ruda @ 31-01-2003, 21:28)
Ibland är jag en stygg gosse. Jag skrev faktiskt att det var en utvikning och att ingen här skulle ta åt sig. Man kan säga att jag slängde ut en krok utan bete för att se om det blev nåt napp.

Jag tror definitivt inte att det finns nån sorts glyfosfatfobi hos nån, varken här eller annorstädes. Jag lovar att inte göra några djuplodande psykologianalyser eller liknande saker på några forumdeltagare i fortsättningen. Eller låtsas göra det. Alla glada?

För övrigt håller jag med att diskussionen kan vila, om det inte kommer fram nåt nytt i framtiden.

Hej Åke,
Tack för friskförklaringen av oss som inte är lika övertygade om RuntUppens fördelar tongue.gif ! Och kul att du är med i andra diskussioner än denna också.

Det kommer ju nya rön om medlet lite då och då, men för närvarande är väl inte någon av oss här så särskilt på hugget att läsa och lära nytt om just det. Det växer ju inte ens en minsta kirskål i backen, så ogräsbekämpning känns lite avlägsen...

Ja, det skulle vara om man var igång med att förkultivera RoundUp Ready Soya då...