ja de e så mysigt i skogen speciellt då man hittar såna där varelser men idag blev det många bilder från torö stenstrand klicka på dagens bild så kommer ni till torö med en liten bokskog o så dessa underbara tallar vid havet o STENAR där finns massor me fina stenar som man inte får ta me sej
Milex
07-11-2004, 22:04
Vackert så det nästan gör ont. Vem kan leva utan närhet till havet....?... Fast fjällvidderna duger oxå.
Finns (eller fanns ) det vildsvin på Gotland? Bilderna är väl tagna på Gotland?
yla
07-11-2004, 22:08
CITAT (Milex @ 07-11-2004, 22:04)
Finns (eller fanns ) det vildsvin på Gotland? Bilderna är väl tagna på Gotland?
nej nu läste du inte ,,ajabaja ,,det är ju torö en bit utanför Nynäshamn o här finns de gott om vildsvin
Milex
07-11-2004, 22:38
Ja det är klart att det är , ska aldrig upprepas igen!
(har suttit och febrilt letat efter Torö strand på Statoils vägkarta)
En e ente så kännt där borte. Den sia där e enna bagsia tå Sverje för oss bohuslänningar ser du
yla
08-11-2004, 15:14
CITAT (Milex @ 07-11-2004, 22:38)
Ja det är klart att det är , ska aldrig upprepas igen!
(har suttit och febrilt letat efter Torö strand på Statoils vägkarta)
En e ente så kännt där borte. Den sia där e enna bagsia tå Sverje för oss bohuslänningar ser du
har du hittat torö nu då Herrhamra o Järflotta finns där i krokarna också jag ska ta mej en sväng dit imorrn me me mackor o fika o sitta o njuta o knalla runt lite till det va liksom såå mysigt
yla
09-11-2004, 17:21
jag va där idag igen men me sällskap o fika en underbar dag o härliga vågor o trots att det är november så va det varmt o mysigt
amaira
09-11-2004, 18:11
Huh... jag blir ju avundsjuk ju ...
Så underbart fint, vackert, skönt och mysigt du verkar ha det Oldwolfie!
Tack för alla de fina bilderna du delar med dig av .
Kram/amaira.
Milex
10-11-2004, 18:38
Nu har jag ,pust, äntligen hittat det
Jag förstår varför du gillar att vara där. Härlig bild!
yla
10-11-2004, 18:47
CITAT (Milex @ 10-11-2004, 18:38)
Nu har jag ,pust, äntligen hittat det
Jag förstår varför du gillar att vara där. Härlig bild!
va bra då kan du kasnke vid tillfälle åka dit o kolla
lotta_
10-11-2004, 20:52
Vilken underbar plats och vilket vackert foto! Ett ställe att njuta av, där skulle jag också må bra.
yla
20-11-2004, 17:12
den här sitter på dagens i min kalender osså finns de ju liteflerbilder där förstås
novellen går framåt men vi behöver fler som skriver ju nu i novembermörkret kan de väl vara kul o fantisera ihop lite saker
kom in o skriv o läs vettja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.