Sidor: 1, 2
Christoffer
Inte så dum faktiskt. Lite dyr, men inte dum.
Skulle dock vilja ha ett etui som rymmer två bananer,
då jag nästan alltid brukar äta två bananer på raken
och brukar för det mesta ha i väskan ifall blodsockret
skulle falla.
Hannele
CITAT (Christoffer @ 26-11-2004, 00:46)
Skulle dock vilja ha ett etui som rymmer två bananer

Våra pojkar har klarat sej bra med denna:
pisanggoreng
CITAT (Hannele @ 26-11-2004, 10:04)
CITAT (Christoffer @ 26-11-2004, 00:46)
Skulle dock vilja ha ett etui som rymmer två bananer

Våra pojkar har klarat sej bra med denna:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
netaave
Från 49 till 89 var lite för stor prishöjning tycker jag, och varför tar dom 11 kr st för frakten?
renate
CITAT (Sylvia @ 25-11-2004, 15:57)
CITAT (Betty @ 25-11-2004, 13:35)
Jag trodde att mp3-spelare skulle bli årets julklapp... huh.gif

Jag föreslår Rosiga Trädgårdsstövlar som årets julklapp, tillsammans med Waldemar!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Stövlar

Waldemar är ja söt,de rosiga stövlar med.Nästa par gummistövlar blir inte blå,de blir rosiga eller prickiga. laugh.gif tongue.gif
Betty
CITAT (renate @ 26-11-2004, 16:19)
Nästa par gummistövlar blir inte blå,de blir rosiga eller prickiga. laugh.gif tongue.gif

Mitt nästa par blir BLOMMIGA!!! biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (Fenja @ 26-11-2004, 00:39)
Felix matte! Titta in på Nuttens hemsida, den hon gjort för sitt arbete, de har barnstövlar med nyckelpigor som JAG vill ha! wub.gif wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja

Tack för tipset! wub.gif
Hannele
CITAT (estet @ 25-11-2004, 16:17)
Måste få visa de här fräcka stövlarna! De skulle man vilja ha! De rosiga var just lite för rosiga i min smak...

wub.gif Sylvia hade hittat fina stövlar!
Betty
dom här är inte så pjåkiga dom heller... rolleyes.gif biggrin.gif
estet
CITAT (Hannele @ 27-11-2004, 23:39)
CITAT (estet @ 25-11-2004, 16:17)
Måste få visa de här fräcka stövlarna! De skulle man vilja ha! De rosiga var just lite för rosiga i min smak...

wub.gif Sylvia hade hittat fina stövlar!

De var just lite för rosiga i min smak. laugh.gif
Berith
CITAT (Berith @ 25-11-2004, 10:08)
Jag beställde inga fodral. Hade tänkt mej två stycken men när orderbekräftelsen kom och det allra sist stod "Leveransen skickas efter registrerad betalning" så backade jag....  :unsure:

Ändrade mej! wink.gif

Nån sa här att skalen hade blivit dyrare så jag ångrade nästan att jag inte chansade och beställde till låga priset.... Men så kom en påminnelse/förfrågan om jag fortfarande var intresserad av att köpa två skal, båda till ursprungliga priset. Ok då!

Och nu sitter jag här med två skal - ett rött och ett glow - som ser ut som nåt mellanting mellan bumerang och hrrmhrmm. Kanske lite i krokigaste laget, kan bli svårt att hitta bananer i just det formatet. unsure.gif

Men häftiga! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon