Full version: Signaturbild
Sidor: 1, 2
Åsa, mälardalen zon 2
Jag tror det är fel kamera du klickar på, klickar du på kameran bredvid sökfunktionen högst upp på sidan så kommer man inte in i albumen.

Det brukar dock gå att klicka på kamerasymbolen som finns längst ner i inlägget som personen skrivit där du hittar symbolerna för personligt meddelande, websida mm.

+Det går även att klicka på personens namn, man hittar även albumet i profilinformationen under E-post till höger på sidan.
Gunvor Nilsson
Om du sänker blicken under det jag har skrivit här så ser du en rad där det står
PM E-post Album klicka på Album! så kommer du till mitt album - motsvarande rad finns under Ralfs inlägg!
abborrmaster
CITAT (Felix matte @ 01-03-2003, 22:04)
CITAT (abborrmaster @ 28-02-2003, 22:06)
nog fan blir jag lite "mammad" på forumet hahaha

Det har du väl inte sååå mycket emot, eller hur?
Att bli "mammad" alltså.
Bilden dög ser jag.
Ha de! tongue.gif

ka nin...

jora.... ööööh som fan (nyvaken) fst jag behövde faktiskt redigera lite!! däremot medhöll jag om att skärpan va mycket bättre på den bilden!
Eva i Skåne
CITAT (abborrmaster @ 02-03-2003, 13:04)
ööööh som fan (nyvaken)

Jag ser att du vaknat sedan min sista koll på forumet för ett par timmar sedan rolleyes.gif unsure.gif Nu står det Aborrmaster efter vart och varannat inlägg.

Mina tonåringar har inte heller mer än precis börjat röra på sig. Suck. Sova bort halva dagen huh.gif huh.gif
abborrmaster
äh... Ni andra sover ju bort natten... Och morgonen med för den delen hehe.. Iof. kom presis hem smile.gif

/Simon
Tommy
CITAT (oldwolfie @ 01-03-2003, 23:30)
CITAT (Tommy @ 01-03-2003, 21:43)
Min signaturbild är en ytterst aktuell bild av åtminstone en del av mig... hela mitt hjärta  :wub:

Skulle ha varit... var har den tagit vägen??? *tusan oxå*

Nåväl... blev tvungen att fixa upp några bilder i albumet istället... Får man ha bilder på annat än blommor?

tommy jag va in o kollade en del av ditt hjärta sicken söt o glad wub.gif rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif

Jo han en söting. Lik mor sin som tur är blink.gif
Posse
CITAT
Jag tror det är fel kamera du klickar på, klickar du på kameran bredvid sökfunktionen högst upp på sidan så kommer man inte in i albumen.

huh.gif Visst är det DEN kamirran jag klickat på, och som jag tycker borde vara en självklar ingång för att kunna titta i albumen.

Varför detta vilseledande? sad.gif unsure.gif
abborrmaster
CITAT (Posse @ 02-03-2003, 14:08)
Varför detta vilseledande? sad.gif unsure.gif

för att du ksa ha nåt att fråga om...
Berith
CITAT (Posse @ 02-03-2003, 14:08)
---

huh.gif Visst är det DEN kamirran jag klickat på, och som jag tycker borde vara en självklar ingång för att kunna titta i albumen.

Varför detta vilseledande? sad.gif    :unsure:

Tycker att det är jättefiffigt att man kan gå till albumen mha kameran längst ner i inläggen - där också mailadressen och hemsidan finns! Nära och bra, man behöver inte leta nån annanstans. smile.gif sleep.gif
abborrmaster
fast det kunnde iof. stå EGET album eller nåt på kameran längst uppe på sidan!

/Simon
abborrmaster
CITAT (Eva i Skåne @ 02-03-2003, 13:35)
CITAT (abborrmaster @ 02-03-2003, 13:04)
ööööh som fan (nyvaken)

Jag ser att du vaknat sedan min sista koll på forumet för ett par timmar sedan rolleyes.gif unsure.gif Nu står det Aborrmaster efter vart och varannat inlägg.

Mina tonåringar har inte heller mer än precis börjat röra på sig. Suck. Sova bort halva dagen huh.gif huh.gif

ja faktiskt! 1000 sträcket e passe upptäckte jag.... ohmy.gif
Posse
CITAT
Tycker att det är jättefiffigt att man kan gå till albumen mha kameran längst ner i inläggen - där också mailadressen och hemsidan finns! Nära och bra, man behöver inte leta nån annanstans.  :)  -_-

Jo, det är ju jättefiffigt... när man väl fattat det! rolleyes.gif

Fastän jag tycker att det också vore bra om det fanns en "hylla" någonstans med alla albumen samlade i. smile.gif

Fastän det kanske ändå redan finns och jag missat det också... unsure.gif
abborrmaster
CITAT (Posse @ 03-03-2003, 00:30)
CITAT
Tycker att det är jättefiffigt att man kan gå till albumen mha kameran längst ner i inläggen - där också mailadressen och hemsidan finns! Nära och bra, man behöver inte leta nån annanstans.  smile.gif  sleep.gif

Jo, det är ju jättefiffigt... när man väl fattat det! rolleyes.gif

Fastän jag tycker att det också vore bra om det fanns en "hylla" någonstans med alla albumen samlade i. smile.gif

Fastän det kanske ändå redan finns och jag missat det också... unsure.gif

näe... Det har jag oxå tänkt på.... En albumlista presis som användarlista...

/Simon
Posse
Att jag kan nå en användares ev album genom att klicka på kameran under inlägg av respektive har jag nog förstått nu. sleep.gif

Men fastän jag är inloggad och klickar på kameran i listen upptill på sidorna och kommer till http://www.odla.nu/album så står det ":: Registrera ~ Logga in :: ". Voffordådå? unsure.gif
abborrmaster
den kamran e till för om du vill registrera eller logga in för egna album
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon