Full version: Böcker
Sidor: 1, 2
fruberglund
CITAT (Jejja @ 04-03-2005, 09:06)
CITAT (fruberglund @ 04-03-2005, 00:03)
Har köpt böckerna Idun & Freja om vikingatiden som jag ska läsa sen.

Kom ihåg att läsa den sista avslutande boken också; Saga från Valhalla. Det är tre väldigt bra böcker, jag gillade dem skarpt! wub.gif

Då måste jag köpa den också, visste inte att det kommit en tredje. Tack för tipset wub.gif
Heddas matte
kan inte heller rösta.. läser alltid och allt jag kommer över, finns inga böcker till hands så läser jag nåt annat (sa kvinnan som kan texten på ob-kartongen utantill). laugh.gif
carol
CITAT (Rossi @ 03-03-2005, 20:17)
Jag röstade på deckare men saknade förstås den jättestora kategorin SKÖNLITTERATUR.

Jag saknar också gengren skönlitteratur. Men även fantasy. unsure.gif

Gosatta - jag är också 76:a och jag håller med Jejja, jag tror inte heller att det är en generationsgrej, men jag vet inte. Själv läser jag jättemycket, och känner andra som också gör det, men sen är det ju många som typ aldrig öppnat en bok. Datorn eller tv:n vinner väl oftast kampen om ens dyrbara tid. mad.gif wacko.gif

Just nu är jag inne i en period med 1800-talsromaner. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon