Full version: Jag är imponerad
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Lena
Axmarnäs
Ciczi
Svinesund

Ciczi
flower
delsbo
Ciczi
Ockelbo

Ciczi
Berith
Orminge
lotta_
Edet
zaaritha
Tibro
Berith
Ormskogen (utanför Töreboda)
zaaritha
Nybro
lotta_
Ormsjön
zaaritha
Skövde
lotta_
Ersnäs
Eva i Skåne
Sösdala
lotta_
Antnäs
cic
Skillingaryd
Eva i Skåne
Dörröd
lotta_
Deppis
cic
Sandviken
lotta_
Nyborg
zaaritha
Grönköping
lotta_
Gråträsk
cic
Kalmar
zaaritha
Karlsborg
lotta_
Riksgränsen rolleyes.gif
cic
Norrahammar
zaaritha
Rimbo
lotta_
Råneå
cic
Åkarp
zaaritha
Paris
lotta_
Pajala
zaaritha
Avesta
lotta_
Arboga
Fenja
Jag tycker att alla som upprepar en ort som redan är med i tråden åker ut, så tar det här eländet kanske slut någongång också....
Mvh
Fenja
cic
Kan hålla med, även om det inte är så lätt att komma ihåg alla vi sagt..
zaaritha
Men--Fenja!
Varför är du så aggressiv?
Fenja
Jag är inte så aggressiv Zaaritha, men nog finns det väl något annat som vuxna människor kan ägna sig åt än att sitta här och upprepa orter?! Det känns som om det är lite slöseri med forumplats då forumet redan är så segt och jobbigt emellanåt, eller?
Mvh
Fenja
zaaritha
Ja--jag måste ju medge att du har rätt!
lotta_
CITAT (Fenja @ 26-12-2004, 22:11)
Jag tycker att alla som upprepar en ort som redan är med i tråden åker ut, så tar det här eländet kanske slut någongång också....
Mvh
Fenja

Elände, elände...wink.gif

Jag är inte ett dugg intresserad av katter och hundar men jag tycker ändå att det är helt OK att andra skriver om det.... smile.gif
Fenja
Jag tycker också att det är okey att andra skriver om det som inte intresserar mig, men mig veterligen har inga andra trådar rasslat iväg på det här viset... Finns massor av gratisspel på nätet som sysslolösa kan roa sig med till exempel.
Mvh
Fenja
zaaritha
Jaha--so what?
Fenja
CITAT (Fenja @ 26-12-2004, 22:19)
Jag är inte så aggressiv Zaaritha, men nog finns det väl något annat som vuxna människor kan ägna sig åt än att sitta här och upprepa orter?! Det känns som om det är lite slöseri med forumplats då forumet redan är så segt och jobbigt emellanåt, eller?
Mvh
Fenja

So what?!!
Mvh
Fenja
Eva i Skåne
So what, säger jag också.

Sluta reta dig Fenja.
Vi är många som tyckt dessa trådarna varit roliga. Varför missunna oss det???

Jag avskyr alla dessa jä...a kattbilder, som inte heller har i ett trädgårdsforum att göra, men jag kan ju bläddra förbi dem och tiga unsure.gif
zaaritha
Aha! Du tycker inte om katter!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skäms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Jag försöker alltså skämta).............
Eva i Skåne
Jag tror dig Zaaritha smile.gif

Och jag skäms........... inte laugh.gif
Inga från Närke
Nu ska ni inte vara så där mot varandra. Båda har nog rätt, men vill vi som håller på fortsätta så är det bara att hoppa över denna tråd eftersom det syns tydligt och klart vad det rör sig om. Vill vi sitta och leka fast vi är vuxna tycker jag vi ska få ha lite kul tills vi blir ålagda av webbmaster att sluta. Text tar inte så stor plats.
Angående husdjur av alla de slag. Gör ett förslag till webbmaster så kan han skapa en avdelning för detta som heter Husdjur så behövs det inte tjafs om detta heller tycker jag.
Har tidigare lagt förslag om att bilderna ska ligga i albumen och gör en genväg i texten men det föll inte i god ton det heller då skulle alla de "STORA" bilderna inte heller göra att det blev så segt, plus alla dessa upprepningar av bilder när man gör citeringar. Det borde räcka med att i text säga vad man tycker om dem.
Nu har jag sagt min mening i det hela och några håller väl med några inte men sådant är livet.
Vill önska er alla en trevlig avslutning på detta året. /Inga
Fenja
Ja, varför ska vi visa att vi kan fatta något själva utan att forumvärd eller webmaster skriver oss det på näsan?!! Kolla bara hur många gånger vissa orter förekommer i denna tråd....
Mvh
Fenja
*Laika*
Hörru Eva i Skåne, vad har kattstackarna gjort dig då? Hoppa inte på katter när argumenten tryter. Fortsätt tråden eller håll inne med tarvliga komentarer.
Mvh. Laika
Berith
Nu tycker jag att vi röstar för att Fenja och Laika inte ska vara med i den här tråden.

CITAT (lotta_ @ 26-12-2004, 22:08)
Arboga

Askeberga
Sollan
CITAT (Inga från Närke @ 26-12-2004, 23:29)
Har tidigare lagt förslag om att bilderna ska ligga i albumen och gör en genväg i texten men det föll inte i god ton det heller då skulle alla de "STORA" bilderna inte heller göra att det blev så segt, plus alla dessa upprepningar av bilder när man gör citeringar. Det borde räcka med att i text säga vad man tycker om dem.
Nu har jag sagt min mening i det hela och några håller väl med några inte men sådant är livet.
Vill önska er alla en trevlig avslutning på detta året. /Inga

Tycker som Inga vilket jag också har påpekat. Annars kan man väl hålla på med vad man vill så länge man är hygglig mot varandra. Det finns ju andra trådar som har hålliot på i "evigheter" om man nu ska vara noga... sleep.gif
Kattgräs
CITAT (Berith @ 27-12-2004, 06:34)
Askeberga

Ammarnäs
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon