Full version: Elkostnader
Sidor: 1, 2
TeliaNet
jag tycker att den är ett klipp, jag satte de 2 på längden för att få plats med armaturerna.
köpte krokar på järnaffären och satte under hypplanen så att det går att höja och sänka armaturerna.
jessica zon6
Jag läste lite i frågor och svar om Ga3,där stod det att man kan köpa på apoteket ohmy.gif kan det stämma????
Virgo
Ring dit o fråga, sen kan du tala om vad de sa och vad det kostar smile.gif
tullmejs
CITAT (jessica zon6 @ 24-02-2005, 21:35)
Jag läste lite i frågor och svar om Ga3,där stod det att man kan köpa på apoteket ohmy.gif kan det stämma????

Det låter inte troligt. Men det har inte lyckats mig att få exakt klarhet i hur förbjudet det är egentligen. Irriterande! Inte verkar det vara särskilt skadligt heller, för hälsa eller natur, så jag vet inte vilka grunderna för begränsningen egentligen är.

Jag kanske får mejla kemikalieinspektionen.
kerstin z5-6
nej det är inte förbjudet -jag har ju importerat det o tullen har kikat smile.gif
Se AOT sådd o förökning trädgårdslistor på förstasidan , eller följ Virgos länk i denna tråd ....
Det går INTE att köpa på apoteket
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon