Full version: Minnen väller fram
*solis*
Nu kommer det musik ifrån min ungdomstid ifrån den tyska kanalen som jag lyssnar på.
I tankarna är jag tillbaka i Paris-1965 och sitter på Sacre-Coers trappa och umgås med mina hippie vänner.

Jag sitter och gråter något fruktansvärt. Anledning till det var att jag var jätte kär i en ung fransman och han bedrog mig med en annan tjej sad.gif

Det vill säga jag minns hur jag grät och en del tårar kommer fram även här och nu sad.gif
Det är mest för att den tiden är och förbli borta och för att jag var så blåögd på den tiden och är nog det forfarande wacko.gif

Och ändå gillar jag att jag idag är en tant på väg in i ålderdomen wub.gif
niklaswik
Hehe, du verkar i alla fall vara en ganska cool tant.. wink.gif biggrin.gif smile.gif
renate
CITAT (solis @ 22-02-2005, 15:05)
Nu kommer det musik ifrån min ungdomstid ifrån den tyska kanalen som jag lyssnar på.
I tankarna är jag tillbaka i Paris-1965 och sitter på Sacre-Coers trappa och umgås med mina hippie vänner.

Jag sitter och gråter något fruktansvärt. Anledning till det var att jag var jätte kär i en ung fransman och han bedrog mig med en annan tjej sad.gif

Det vill säga jag minns hur jag grät och en del tårar kommer fram även här och nu sad.gif
Det är mest för att den tiden är och förbli borta och för att jag var så blåögd på den tiden och är nog det forfarande wacko.gif

Hur gammal måste man vara att vara en tant på väg in i ålderdomen?
Jag är en liten pensionär och inte på väg in i ålderdomem.Det får dröjer några år till.Känner mig som medelålders.(Ibland ung och barnsligt)
Du verkar inte så väldigt tantig Solis.
ariana
Kul att ni finns här som är LITE äldre
jag är född 40 men ålderdomen den får väl vänta
ett tag till biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif
vi har väl inte tid med den ännu
så länge det finns nåt nytt att lära
är man väl inte gammal

Livet är icke det bygges wub.gif
*solis*
CITAT (renate @ 22-02-2005, 15:48)
CITAT (solis @ 22-02-2005, 15:05)

Hur gammal måste man vara att vara en tant på väg in i ålderdomen?
Jag är en liten pensionär och inte på väg in i ålderdomem.Det får dröjer några år till.Känner mig som medelålders.(Ibland ung och barnsligt)
Du verkar inte så väldigt tantig Solis.

Det är nog att jag tycker att det är härligt med ålderdom;förhoppningsvist är jag visare då men det blir nog inte så och det gör inget biggrin.gif
Jag är den jag är och kan inget annat, fastän jag av och till inbillar mig att jag har blivit annorlunda med åren wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon