|
Så jag börjar väl jag då.. är en 30 årig tjej från Gävle som fullkomligt älskar trädgård och allt som har med blommor att göra. Jag precis som många andra här älskar oxå våra 4-benta små vänner och är en lycklig ägare av 3 katter och en blandrashund. Här är en bild på lilla mig:
Airamya
23-02-2005, 19:36
Bild på mig finns i mitt album. Jag vet inte hur man länkar dit
Tufft... att vara först ut menar jag. Ska se om man kan bli lite smal och snygg först innan jag sätter kameran framför näsan Nu är näsan KNALLRÖD av för mycket snytande. INTE snyggt.
*Felix matte*
23-02-2005, 19:46
Tror bestämt att Renate var först ut med bild på sig själv Här kan man se fler medlemmar
 Så ser jag ut.
*Felix matte*
23-02-2005, 20:12
CITAT (Airamya @ 23-02-2005, 19:36) Bild på mig finns i mitt album. Jag vet inte hur man länkar dit :unsure: Du kan högerklicka på bilden...välj egenskaper och klipp sedan ut bildadressen. Därefter går du till inlägget...välj BILD knappen...radera http:// och klistra sedan in biladressen och välj OK din bildadress är http://www.odla.nu/album/data/airamya/2528_p23220.jpg
fruberglund
23-02-2005, 20:50
Här är jag med en koala i Australien nov. förra året.  Jag färgar håret ofta så just nu är jag brunett och inte slingad som på bilden:) Kul med en sån här tråd
Gossen Ruda
23-02-2005, 20:52
Är koalan till höger eller vänster?
fruberglund
23-02-2005, 20:57
Och här är en bild på mig som ligger i albumet. Den är från en sommarsemester på Gotland.  Och så en från terrassen hemma.
Gossen Ruda
23-02-2005, 21:03
Har både kontaktlinser och glasögon just nu.  Kontaktlinser pga närsynthet och på det läsglasögon för att komma i närheten av datorn. Bökigt ibland. Nu tror jag att jag vet vem som är vem. Koalor är mindre än människor så det måste vara den till höger. Eller vänster i verkligheten.
måste gjort nå galet för min bild försvann plötsligt.. försöker igen
Airamya
23-02-2005, 22:03
Tack Agneta! Nu lärde jag mig nåt nytt igen!  (ang hur man länkar till bild i sitt album, alltså...)
Airamya
23-02-2005, 22:05
Det innebär att jag borde hamna här nu?
Jahopp... då finns det bilder på mig i mitt album Männsikor.
Ciczi
CITAT (ciczi @ 23-02-2005, 22:05) Jahopp... då finns det bilder på mig i mitt album Männsikor.
Ciczi Glesbygdskavaj?! Är det HellyHansen det?? Har aldrig hört uttrycket förr. Skitkul!!
*Felix matte*
23-02-2005, 22:08
det här är Felix matte
CITAT (Agger @ 23-02-2005, 22:08) Glesbygdskavaj?!  :lol: :lol: Är det HellyHansen det?? Har aldrig hört uttrycket förr. Skitkul!! Japp!!!! Det är Helly Hansen och liknande... Hade inte heller hört glesbyggdskavaj innan jag träffade min Johan. Skrattade så tårarna sprutade första gången Visst är det ett bra uttryck!!! Ciczi
ninnisky
23-02-2005, 22:17
ska bara ladda batterierna....?!?!?! så ni får nöja er med att titta på mitt så länge
ninnisky
23-02-2005, 22:19
mitt hus skulle det ju vara
Här är jag och sam i snöstormen...
Airamya
23-02-2005, 22:43
Men... återigen reagerar man på det som finns BAKOM dej , Adrian!  Är det en kåta?!
Men det va som 17..! Är det ingen som ser MIG!!! Jovisst är det en kåta, jättemysig dessutom och i närheten av denna kan man hyra ett stort utomhusträbadkar och bada varmt för att sedan slänga sig i isvaken på sjön...
Airamya
23-02-2005, 22:50
Jodå, man ser dig oxå... nånstans i snöyran Vad mysigt det låter, var finns denna kåta? I trakterna av Örebro? Fanns då inte där när jag bodde där...
Den finns uppe i Ånnaboda...
Airamya
23-02-2005, 22:59
Jaha, där ser man... Så lärde jag mig ytterligare något idag
CITAT (Airamya @ 23-02-2005, 22:43) Men... återigen reagerar man på det som finns BAKOM dej , Adrian!  Är det en kåta?! Det var det första jag såg också! Tyvärr Adrian.
CITAT (Ralf @ 23-02-2005, 20:05) Så ser jag ut. Det gör du ju inte alls det!  Det där är ju Wille ju, kommer ihåg att han såg ut så förr i världen.Och tack Agneta för den gamla länken. Jättekul att få se hur ni ser ut, fast många av er har man ju tänkt sej helt annorlunda.
Och jag har aldrig varit speciellt anonym = 3 bilder finns under 'Självporträtt' i mitt album. Har tänkt att "vid tillfälle" lägga in några bilder där jag ser tjusigare ut, men tillfället verkar aldrig uppstå.
CITAT (estet @ 23-02-2005, 23:49) CITAT (Airamya @ 23-02-2005, 22:43) Men... återigen reagerar man på det som finns BAKOM dej , Adrian! :o Är det en kåta?! Det var det första jag såg också! Tyvärr Adrian.  (nästa gång så ställer jag mig bakom på mina bilder...)
CITAT (Berith @ 24-02-2005, 07:22) CITAT (Ralf @ 23-02-2005, 20:05) Så ser jag ut. Det gör du ju inte alls det!  Det där är ju Wille ju, kommer ihåg att han såg ut så förr i världen.Och tack Agneta för den gamla länken. Jättekul att få se hur ni ser ut, fast många av er har man ju tänkt sej helt annorlunda.  Berith, jag sade att jag ser ut så som på bilden.... Möjligt jag är lik Wille så som har såg ut (lägg märke till tempusen i meningen). (Dessutom är jag självgod o har bra självförtroende ibland).
kerstin z5-6
24-02-2005, 09:10
Jag finns i album djurvänner
Om jag har en bild som är tagen med en sån "häringa" webbkamera, kan man inte lägga ut den direkt då? Måste den finnas i albumet eller på nätet? Frågar Annlouice (som ännu inte tagit sig för att lägga in bilder i almbumet!)
CITAT (Ralf @ 24-02-2005, 08:46) Berith, jag sade att jag ser ut så som på bilden.... Möjligt jag är lik Wille så som har såg ut (lägg märke till tempusen i meningen). (Dessutom är jag självgod o har bra självförtroende ibland). Självgod? Joo.... Bli inte ledsen nu  men du är inte lik varken Wille eller Clark Gable.  Tycker jag....
Nämen, titta där är jag ju! Hej på er här är jag! Annlouice
Yin o Yang
24-02-2005, 10:51
Här är jag på Kinesiska Muren maj 2004  . Jisses  det är snart 1 år sedan!
Mikaela
24-02-2005, 11:21
Här är Jag och Kajsa! Dålig,dålig bild! Måste skaffa en riktig kamera.
Airamya
24-02-2005, 11:27
Ååh, vilken läcker bild från kinesiska muren! Och vilken tjusig Kajsa!
Då var det dax igen! Så här ser jag ut i dag,blir inte så bra när man fota sig själv.
CITAT (adrian @ 23-02-2005, 22:39) Här är jag och sam i snöstormen...  Jag såg dig och Sam först,inte kåtan. Är det en tröst? En så snygg kille lägger man märke till.
Mia, zon 3
24-02-2005, 12:02
CITAT (Agger @ 23-02-2005, 22:08) Glesbygdskavaj?!  :lol: :lol: Är det HellyHansen det?? Har aldrig hört uttrycket förr. Skitkul!! Här omkring kallas de Tjällmo-blazer. (Då kan man ju lista ut att Tjällmo inte är någon större metropol. Men inte illa ment, om nu någon skulle ha särskilda känslor för just Tjällmo!) Jag syns lite grann i min signaturbild, tror jag....
fruberglund
24-02-2005, 13:30
CITAT (kerstin z5-6 @ 24-02-2005, 09:10) Jag finns i album djurvänner  Är det sååå du ser ut Kerstin  Du ser inte alls norrländsk ut Inte alls som jag trodde...det är svårt det här med människor, man brukar få en egen bild på näthinnan och den stämmer oftast inte alls med verkligheten. Och självklart hållandes en planta  Fast vart är rosorna (saknar dem i bakgrunden). Adrian - jag såg faktiskt också er först, kåtan såg jag inte förrän nån nämnde den  Och du var faktiskt riktigt stilig i "kort" hår också Nu undrar jag bara hur Kajsa ser ut också...jag ju fått se hur en rostok ser ut så nu vill jag veta hur den andra ser ut
CITAT (fruberglund @ 24-02-2005, 13:30) CITAT (kerstin z5-6 @ 24-02-2005, 09:10) Jag finns i album djurvänner  Är det sååå du ser ut Kerstin  Du ser inte alls norrländsk ut Inte alls som jag trodde...det är svårt det här med människor, man brukar få en egen bild på näthinnan och den stämmer oftast inte alls med verkligheten. Och självklart hållandes en planta  Fast vart är rosorna (saknar dem i bakgrunden). Adrian - jag såg faktiskt också er först, kåtan såg jag inte förrän nån nämnde den  Och du var faktiskt riktigt stilig i "kort" hår också Nu undrar jag bara hur Kajsa ser ut också...jag ju fått se hur en rostok ser ut så nu vill jag veta hur den andra ser ut  Jag är en rostok,syns det inte? nähe kanske inte,har inga rostaggar i fingrarna just nu.Mitt lilla "rosariet" är utanför fönstret där jag står.Jag vet man ser nästan bara grannens garage.
fruberglund
24-02-2005, 14:00
CITAT (renate @ 24-02-2005, 13:53) Ahhh, en till rostok, vad roligt  Men du missade bilden Har inte kollat ditt album men ska göra det snarast, du bor ju också i zon 4 så det kan vara kul att se vilka rosor du har
Kul å se er  . (Jag finns i tråden som Felix matte länkat till, på första sidan.)
kerstin z5-6
24-02-2005, 14:26
Får man fråga då hur en norrlänning ser ut ? Borde jag haft på mej en vändbar glesbygdskavaj -vinter- ludd in- sommar ludd ut- i orange ?
CITAT (kerstin z5-6 @ 24-02-2005, 14:26) Får man fråga då hur en norrlänning ser ut ? Borde jag haft på mej en vändbar glesbygdskavaj -vinter- ludd in- sommar ludd ut- i orange ?  Just det, FruBerglund!! Nu får du faktiskt förklara dej
fruberglund
24-02-2005, 15:01
CITAT (kerstin z5-6 @ 24-02-2005, 14:26) Får man fråga då hur en norrlänning ser ut ? Borde jag haft på mej en vändbar glesbygdskavaj -vinter- ludd in- sommar ludd ut- i orange ?  Min pappa är född i Luleå och han ser inte heller ut som en norrlänning...hur ser de ut då...tja, har du sett Pistvakt Nä, men man har ju vissa ideér om hur olika folkslag ser ut...oftast är det dock helt tvärt emot vad som är sant. Man får väl sina bilder från media  Om du har sett Pistvakt så vet du vad jag menar
Vi är väl inget särskilt folkslag!!! Vilket folkslag tillhör du själv??? Indian, eller eskimå?  Å pistvakt...? så ser alla byaungkarlar ut, t om en skånsk.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|