|
Full version: Serien Lost
japp, jag följer också lost.... måste nog mana på killen att hitta de senaste 2 som är ute (jag har inte lärt mej ännu hur man gör)
CITAT (Zarah P @ 02-12-2005, 08:14) *gråta gråta* Ni missar ju de bästa serierna TV har att erbjuda! *gråta lite till*  Det tror jag inte.  Jag följer "nip/tuck". Älskar de långmälda kvalitativa serierna som svt tar in. "Sopranos", "Six feet under". Vill ha ha en smula glamour kollar jag faktiskt på "Desperate housewifes".
Farbror Blå
02-12-2005, 11:35
Jag har sett monstret![/SIZE]
OM du vill se hur det ser ut, så kom hem till mej en måndagmorgon och titta in i min spegel, för där finns de!!
CITAT (Zarah P @ 02-12-2005, 08:14) *gråta gråta* Ni missar ju de bästa serierna TV har att erbjuda! *gråta lite till*  Inte alls, om man ser det ur vår synvinkel. Det finns inget program jag känner att jag måste hinna hem till för att se. Det finns en del jag kan tänka mig att itta på om det går när jag sugen på att titta på TV, men jag har slutat anpassa livet efter TV:n och det är jag glad för.  Fast var och en blir salig på sin fason.
Sulawesii
02-12-2005, 14:35
Det enda jag måste se på teven är "Lost"! Jag är lika frälst nu som jag var när serien började. Känns urtråkigt att det dröjer till.... var det den 25 januari.... innan man kan se de nya avsnitten.
Klematis
02-12-2005, 14:53
Jag har oxå blivit fast i Lost. Var lite tveksam efter några av de första delarna men eftersom jag och min son tittade på den ihop så fick jag ju fortsätta och har som sakt blivit fast. Man har blivit fäst vid personerna som jag från början tyckte var svåra att ta till sig. Sedan är jag ju hemskt nyfiken på om vi någonsin får se Monstret, och får svar på vilka "de andra" är och var de kommer från. Och vad är det som är där under jorden det har vi ju inte fått sett på flera avsnitt.
Klematis
CITAT (AndreasBlomquist @ 02-12-2005, 01:16) Nu har jag sett nian och som alltid så får man svar på en del frågor man har men lämnas med tusen mer frågor... Spännande till tusen var det i alla fall och det blir svårt att vänta en hel vecka innan man kan kolla på avsnitt 10. Jag har också just sett nian. Jag trodde inte avsnitt 10 kommer förrän 11 januari, har du läst nåt om att det blir något avsnitt i december??
AndreasBlomquist
02-12-2005, 16:31
Jag hoppas verkligen inte men behöver vänta länge förrän avsnitt 10 sänds i USA. Vet inte om de har uppehåll nu också. Det märks om 5 dagar i så fall. Det är lätt att få tag på avsnitten. Gå till Torrentreactor och klicka dig fram till serien Lost. Där kan du välja vilka avsnitt du vill ha nerladdade men för att göra detta behöver du ha ett BitTorrent-program, typ BitComet.
Zarah P
02-12-2005, 16:37
CITAT (LadyG @ 02-12-2005, 12:12) CITAT (Zarah P @ 02-12-2005, 08:14) *gråta gråta* Ni missar ju de bästa serierna TV har att erbjuda! *gråta lite till*  Inte alls, om man ser det ur vår synvinkel. Det finns inget program jag känner att jag måste hinna hem till för att se. Det finns en del jag kan tänka mig att itta på om det går när jag sugen på att titta på TV, men jag har slutat anpassa livet efter TV:n och det är jag glad för.  Fast var och en blir salig på sin fason.  Äsch - det var ett skämt, bara. Nevermind.
Tittar inte på Lost...  Såg första avsnittet (eller om det kanske var dom två första  ) och tyckte inte att det var nåt att ha. Men CSI tittar jag appsilut på!
*Felix matte*
02-12-2005, 19:35
och jag har som vanligt inte blekaste aning om vad vare sig Lost eller CSI är för något... förutom att de går på teve men ... nu vet jag iaf vem Persbrandt är... såg bild i dagens AB och Expressen.. stackars karl, hoppas han får vård snabbt  ... om det nu är sant som de skrev
Lady Hamilton
02-12-2005, 19:37
Har inte heller sett Lost någon gång.......har nog inte den kanalen
CITAT (Hamilton @ 02-12-2005, 19:37) Har inte heller sett Lost någon gång.......har nog inte den kanalen  Går väl på 4:an..?
CITAT (AndreasBlomquist @ 02-12-2005, 16:31) Jag hoppas verkligen inte men behöver vänta länge förrän avsnitt 10 sänds i USA. Vet inte om de har uppehåll nu också. Det märks om 5 dagar i så fall. Om du ser på tv.com (varning för spoilers för er andra!!!) så står det att nästa avsnitt kommer 11 januari. Jag sökte på ABC:s hemsida också och där står det att avsnittet som visas nästa vecka är en repris, så det verkar vara decemberuppehåll. Typiskt... Vi vill ju se 10:an NUUUU!!!
Lady Hamilton
02-12-2005, 20:56
CITAT (cic @ 02-12-2005, 19:39) Går väl på 4:an..? -_-  Här ute i vildmarken måste du ha parabol om du skall kunna se något annat än TV1 o TV2. Så det beror på vilket "kanal paket" man har och jag vill gärna kunna se Tv 3
Klematis
03-12-2005, 19:56
Efter avsnittet i onsdags sa de att det var uppehåll till den 25 januari. Det var även uppehåll i USA. Klematis
Ophelia
03-12-2005, 19:58
Så tröttsamt!! Vill ju oxå se
zaaritha
03-12-2005, 20:24
Både "Lost" och originalet av CSI-serier ; är jättebra!! Däremot; tycker jag att "CSI-Miami "är dåligt! Kan ju bero på att jag INTE tycker att David Caruso är en bra skådis!!!! "CSI-New-York", med Gary Sinise, går an...........
AndreasBlomquist
04-12-2005, 23:02
CITAT (Klematis @ 03-12-2005, 19:56) Efter avsnittet i onsdags sa de att det var uppehåll till den 25 januari. Det var även uppehåll i USA. Klematis Ja, fast i Sverige har vi bara hunnit till avsnitt nummer 7 medan i USA är de på avsnitt 9 så de hade ju kunnat visa 2 avsnitt till här i Sverige innan de tog ett uppehåll. Tur att internet finns.
Har hört talas om denna serie så länge, men ändå aldrig sett ett enda avsnitt Fast jag ser inga andra serier heller,  så det kan väl kvitta Idol är en av de väldigt få som jag vet vad de handlar om /Gillan
Snöflinga
04-12-2005, 23:38
Vad är Lost  och berätta någon, för mig i stora drag, vad det handlar om.......... är det det programmet där de måste äta spindlar o.d.
AndreasBlomquist
04-12-2005, 23:45
Stora drag... nej, det programmet du pratar om är nog Fear Factor USA.
Lost handlar om en grupp individer som var ombord ett flyplan som störtar i havet precis utanför en söderhavsö. Intrigen är otroligt komplex att försöka berätta men massor av konstiga saker sker på ön och man får följa livet för dessa individer.
LOST är bästa programmet på TV... Nu när vi var på Borneo så tänkte jag en del på det, för under ca:5 veckor så flög vi 6 ggr...
lostkanske kan du läsa lite här
Snöflinga
05-12-2005, 14:43
Tack Oldwolfie
Farbror Blå
05-12-2005, 14:49
Jag har sett monstret!!
Såg på TV något hårigt och hemskt som skrämde mej rejält!!
Sedan berättade nån att det bara var Pagrotsky som anlagt skägg...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|