Full version: Min SNÖängel!
Sidor: 1, 2
amaira
CITAT (Airamya @ 03-03-2005, 00:32)
Du förgyllde hans dag idag, det är ett som är säkert. Han har legat hemma i influensa sedan i söndags, gôôôrtråkigt! Äntligen händer nånting crazy smile.gif Jag tror du är hans nya idol rolleyes.gif

Det är inte utan att du blev min nya idol också, Kerstin wub.gif biggrin.gif laugh.gif .
kerstin z5-6
haha -kul .. att liva upp någons vardag , särskilt en som är sjuk
Det gällde zon knäckeri och sånt -hälsa att jag ska hitta på nåt bra -så jag ,kan vinna nästa gång och få se halmhattsätning -
Det var minus 6 o blåsigt den där dan ...
Men har man slagit vad , så har man .

Ja -det var himla kallt om fötterna , men jag hade skoterskorna med på sparken -så tillbakavägen hade jag dem på-Det är inget jag rek för veklingar laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
man ska få mycket glass när man är sjuk i influensa!
Hälsar K
Airamya
CITAT (kerstin z5-6 @ 03-03-2005, 08:21)
man ska få mycket glass när man är sjuk i influensa!
Hälsar K

Jajamensan! wub.gif
amaira
Blomstertanten
CITAT (kerstin z5-6 @ 02-03-2005, 19:11)
Jag är inte galen jämt  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :wacko:  :wacko:  :wacko:

unsure.gif Undrar jag .....

tongue.gif
yla
jahapp här e min snöängel det gäller o göra dom nu för snart finns de inget o göra dom i

fniss de va lite knepigt att komma upp utan att sabbba ängels för jag e vig som en elefant men de gick laugh.gif
Airamya
Åh! Vilken mäktig bild! Är det glorian som ligger o lyser bredvid? tongue.gif

Den bilden blev mitt nya skrivbordsunderlägg, hoppas du inte misstycker? smile.gif (Kan varmt rekommenderas förresten, den blev jättesnygg på skrivbordet...)
yla
CITAT (Airamya @ 06-03-2005, 13:42)
Åh! Vilken mäktig bild! Är det glorian som ligger o lyser bredvid? tongue.gif

Den bilden blev mitt nya skrivbordsunderlägg, hoppas du inte misstycker? smile.gif (Kan varmt rekommenderas förresten, den blev jättesnygg på skrivbordet...)

fnisss jo jag tänkte mej att de va glorian som ligger där
skojj att du gillade den
jag känner mej hedrad om du vill ha den på ditt skrivbord rolleyes.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon