Sidor: 1, 2
TeliaNet
har träffat 2 medlemmar härifrån på riktigt.
är det nån mer som träffat nån i verkligheten?
gammelnalle
Jag har!!!!

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
TeliaNet
i know laugh.gif
Ralf
Träffas i RL?? Hmmm kan man göra det?? Hur går det till? Som Web-cam fast likom mera .. ja ni fattar nog.....
Sulawesii
Näpp. Tycker att det är bra som det är!
kerstin z5-6
Jag har träffat Helen Bjursberit Fiffiga frun >Anna Nv -Ullet ,Hannele , Ingrid på Västkusten Sylvia -såg jag bara på håll smile.gif Alpiner i Halmstads Bernt, vid olika tillfällen .. hoppas jag inte glömde nån nu ...
Fler blir det på mässan hoppas jag smile.gif
Christina i Taxinge~
Du glömde mig! tongue.gif
Jejja
Jag har träffat fler än en men mindre än tio.
kerstin z5-6
Jämrarns Chistina -..jag kände på mej att nån fattades-Flåt smile.gif.. säkert fler ... skyller på ont i halsen - laugh.gif laugh.gif o kort men bra minne ..
Eva i Skåne
CITAT (Ralf @ 03-03-2005, 21:08)
Träffas i RL?? Hmmm kan man göra det?? Hur går det till?

Kan man det??? smile.gif Hur går det till? biggrin.gif

Vissa man pm:ar med får man god kontakt med och får lust att träffa. I somras träffade jag tre stycken i Nybro över ett veckoslut. Vi pratade, bytte växter och hade trevligt.

Sen har jag träffat några skåningar som jag bytt växter med och en av dem träffar jag regelbundet numera.

Odla är en källa till glädje, på flera sätt.

wub.gif

Vilka var frågan - Ingegerd, Annki, Gunvor, Ann, Viveca och nån till. wub.gif
Christina i Taxinge~
CITAT (kerstin z5-6 @ 03-03-2005, 21:18)
Jämrarns Chistina -..jag kände på mej att nån fattades-Flåt smile.gif.. säkert fler ... skyller på ont i halsen - laugh.gif  :lol:  o kort men bra minne ..

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ja, "ont i halsen" är inte bra för minnet! tongue.gif smile.gif
Ina
Har träffat Fenja, Oldwolfie, Exotic, Sylvia (och hennes Bernt), Ingrid på Västkusten, Maimiti, Pejori, Adrian, Louise i Göteborg, Hannele, grodchen, Towanda och Hoyan... hmmm.. är det nån som jag har glömt?
netaave
Jag har träffat Bjäbban!
Ja, också elleave förstås tongue.gif
Bjäbban
Ja! wub.gif
TeliaNet
tänk att ni sett så många.
sjlälv har jag träffat gammelnalle idag och adrian en anna gång.
fruberglund
Näpp, inte än. Kanske inte är nån som vill träffa MIG tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Fast det skiter jag i tralllallallalallaalalala smile.gif Jag dyker nog upp när ni minst anar det wub.gif
Berith
CITAT (Ina @ 03-03-2005, 21:53)
Har träffat Fenja, Oldwolfie, Exotic, Sylvia (och hennes Bernt), Ingrid på Västkusten, Maimiti, Pejori, Adrian, Louise i Göteborg, Hannele, grodchen, Towanda och Hoyan... hmmm.. är det nån som jag har glömt?

sleep.gif Väldigt blandad kompott.

Jag har inte träffat någon, antagligen för att jag är här och alla andra är där borta nånstans.... unsure.gif wink.gif Eller kanske mest för att det inte funnits nåt tillfälle. Än! wub.gif biggrin.gif
Ina
CITAT (Berith @ 04-03-2005, 07:28)
CITAT (Ina @ 03-03-2005, 21:53)

sleep.gif Väldigt blandad kompott.

Jag har inte träffat någon, antagligen för att jag är här och alla andra är där borta nånstans.... unsure.gif wink.gif Eller kanske mest för att det inte funnits nåt tillfälle. Än! wub.gif biggrin.gif

Jadu - blandad kompott kan man väl kalla det! Några av dom är vänner som jag träffar irl rätt ofta och någon har jag till och med dragit hit.smile.gif
Du kunde ju faktiskt varit med i kompotten också... men det kom ju käppar i hjulet när jag skulle "våldgästa" dej. sad.gif
amaira
Ingen. Jag sitter här och "ensamvargar" bland mina blommor, som Ferdinand ungefär *sniffar belåtet på en liten krukväxt som har börjat blomma*

Får väl bjuda på kaffe (och eget örta-te) (och kanske lite gräsklippning till någon som saknar egen gräsklippare rolleyes.gif ) i min blommande trädgård kanske - nån gång när ensamvargen sover.
Skulle vara roligt.

Är inte så mycket för trädgårdsmässor och sånt, för "tillfället". Så mycket folk att "Ensamvarg" börjar yla så jag ändå inte kan koncentera mig på växter och sånt.
Berith
CITAT (Ina @ 04-03-2005, 07:43)
Jadu - blandad kompott kan man väl kalla det! Några av dom är vänner som jag träffar irl rätt ofta och någon har jag till och med  dragit hit.smile.gif
Du kunde ju faktiskt varit med i kompotten också... men det kom ju käppar i hjulet när jag skulle "våldgästa" dej.  :(

Dom "käpparna" umgås jag inte med längre! wink.gif biggrin.gif

Vete sjutton om jag vågat vara med i den kompotten, som sagt... väldigt blandad. sleep.gif

Fast du är välkommen igen! Senare... när jag fått mer ordning på trädgården. laugh.gif
Blomstertanten
Jag har "bara" träffat Adrian och hans brutala blommor ! sleep.gif
Var i hans affär och köpte en Hasse , som tyvärr har gått till dom sälla jaktmarkerna nu.
Hasse alltså , inte affären. tongue.gif

Men Adrian kände nog inte igen mig unsure.gif
Skulle kanske ha haft på mig den lilla blå tongue.gif
Ciczi
Jag har inte träfffat någon än, men jag hoppas att jag får syn på någon Odlait på trädgårdsmässan i Malmö på söndag.

Ciczi
Airamya
Jag har inte träffat någon men så har jag ju inte varit speciellt aktiv här så länge heller... Däremot har jag planer biggrin.gif Ska träffa Fenja i vår och tänkte dricka 'brutal-té' med Adrian när han kommer till Liseberg smile.gif
Blomstertanten
sleep.gif Nu skäms jag verkligen !

Glömde ju bort LisaPalm ! wub.gif
Förlåt Lisa !

Fast henne kände jag ju innan jag hittade hit , så det kanske inte räknas unsure.gif
Caprice
Har oxå träffat några härifrån...

Ingen nämnd, ingen glömd... biggrin.gif

Caprice
carol
CITAT (Eva i Skåne @ 03-03-2005, 21:19)
I somras träffade jag tre stycken i Nybro över ett veckoslut. Vi pratade, bytte växter och hade trevligt.

I Nybro! blink.gif Därifrån kommer ju jag, men jag har inte träffat någon där!
Men jag bor ju inte där längre...
Betty
Har träffat några stycken, bl.a. på STA-möten, när jag har varit och lyssnat på trädgårdsföredrag och liknande.
adrian
CITAT (Airamya @ 04-03-2005, 08:59)
Jag har inte träffat någon men så har jag ju inte varit speciellt aktiv här så länge heller... Däremot har jag planer  :D  Ska träffa Fenja i vår och tänkte dricka 'brutal-té' med Adrian när han kommer till Liseberg smile.gif

Ledsen men jag kommer INTE till Liseberg, de har strulat till det ordentligt och la ut Brutala Blommor + min föreläsning trots att jag avanmälde oss för länge sedan, jag vet inte hur de jobbar där borta egentligen...(?). wacko.gif
adrian
CITAT (Blomstertanten @ 04-03-2005, 08:36)
Jag har "bara" träffat Adrian och hans brutala blommor !   sleep.gif
Var i hans affär och köpte en Hasse , som tyvärr har gått till dom sälla jaktmarkerna nu.
Hasse alltså , inte affären.  :P

Men Adrian kände nog inte igen mig   unsure.gif
Skulle kanske ha haft på mig den lilla blå   tongue.gif

Kände VISST igen dig för du var där med en bekant, eller hur?tongue.gif

Och hon pratade mer än vad du gjorde...?

(jag tror det ialla fall...? )
Sylvia
Jag har träffat en hel del, "alla" "känner" ju igen mig, när jag har mitt foto o allt på Forumet.... tongue.gif
Men jag vet inte alltid vilka jag träffar, alla kommer ju inte fram och presenterar sig, fast det vore ju kul on ni gjorde det!
Det kanske hjälper när vi går runt med de nykomna Odla-knapparna! Det är väl självklart att om man ser en sådan knapp på någon annan så kastar man sig fram och tar tag i en! OK??
Tesa
Jag har inte träffat nån vad jag vet mer äm Tumbalotta och hon är ju inte så aktiv på detta forumet precis...Mannie, min granne är medlem men inte heller särskilt aktiv...typ 1 inlägg på flera år.. biggrin.gif men det var ändå hon som lurade hit mig..
Får väl se om det dyker upp odla-märken på folk nu...det kan ju finnas folk man inte har en aning om att de är odlaiter..
Jag och ariana har pratat lite om att ses eftersom vi bor inte alltför långt ifrån varandra..
Airamya
CITAT (adrian @ 04-03-2005, 14:34)
Ledsen men jag kommer INTE till Liseberg, de har strulat till det ordentligt och la ut Brutala Blommor + min föreläsning trots att jag avanmälde oss för länge sedan, jag vet inte hur de jobbar där borta egentligen...(?). wacko.gif

Ja, där ser man. Change of plans... Då får jag väl besöka dig i butiken nästa gång jag ska till Örebro då smile.gif Bjuds det på té där med?...
Annki
Jag har haft den stora glädjen att träffa 12 st Odla-medlemmar i levande livet, bl a Eva i Skåne. De flesta dock från Stockholmstrakten. Det är fantastiskt kul!
sanna
Tycker jag med, Annki... biggrin.gif

/Sanna (som alltså är en av de 12 Annki har träffat...)
adrian
CITAT (Airamya @ 04-03-2005, 15:32)
CITAT (adrian @ 04-03-2005, 14:34)

Ja, där ser man. Change of plans... Då får jag väl besöka dig i butiken nästa gång jag ska till Örebro då smile.gif Bjuds det på té där med?...

Meddela mig innan bara... smile.gif
Ina
CITAT (Berith @ 04-03-2005, 08:06)
Dom "käpparna" umgås jag inte med längre! wink.gif biggrin.gif

Vete sjutton om jag vågat vara med i den kompotten, som sagt... väldigt blandad. sleep.gif

Fast du är välkommen igen! Senare... när jag fått mer ordning på trädgården. laugh.gif

Hehe.. kommer gärna när tillfälle gives!! OCh om det bara var jobbiga "käppar" så har du gjort rätt i att sluta umgås med dom!! biggrin.gif
Kajsa
Har bara träffat två Odla medlemmar från Västerås, Carina och Eva.
Vi shoppar växter på Åsby trädgård, mässan och Carina är rosfantast så vi sambeställer från Flora Linnea. Byter sticklingar, fröer och fikar ihop, trevligt. Hoppas få syn på någon av er andra på mässan biggrin.gif
Anki på Öland
Hade det jättestora nöjet att ha Oldwolfie, Evelina, Fenja, Anne och Smekajsa härnere över en helg. En urtrevlig helg med mycket skratt och lite trädgård i snöstormen.
Anki
Lady Hamilton
CITAT (Sylvia @ 04-03-2005, 14:56)
Det kanske hjälper när vi går runt med de nykomna Odla-knapparna! Det är väl självklart att om man ser en sådan knapp på någon annan så kastar man sig fram och tar tag i en! OK??

wub.gif Ja ser jag någon av er på Nordiskaträdgårdar 9/4 12,00-18,00
är det stor risk att även jag kommer fram o hälsar. Själv har jag tyvärr inte beställt någon knapp.

Och Adrian.......... dig kan man ju stå o "tjyvkika" på innan man går fram, sleep.gif om det nu inte är för mycket folk just vid din monter..................
Jag vill ju "inte störa" wub.gif
Annki
Hej Sanna! Och alla ni andra som berikat mitt liv! Förlåt att jag inte namngav er! Men jag ska fixa det på en gång:

Sanna - en underbar tjej som odlar kryddor, tomater m m och generöst delade med sig förra våren då jag misslyckades med allt!
Sollan - det gladaste nybörjaren jag någonsin träffat! Det bara växer ut sticklingar runt hela henne! Sen har hon sorgmyggor i handväskan. Men vem har inte det? Vi köpte såjord på samma ställe! laugh.gif
Anne - en generös underbar odlarvän från Småland, som vi besökte i våras.
Adrie-Ann - en lika generös och duktig odlare som vi också träffade på resan.
Eva i Skåne - härlig tjej med odlarförutsättningar man avundas.
Gunvor - lika härlig tjej. Vi delade bil till Småland och jag har sällan haft trevligare. Hjärtat på rätt ställe!
Towanda - mellanlandade i Sthlm och hämtade en liten Papegojblomma. Hoppas den överlevde!
Oldwolfie - det var kul att träffa "sagodrottningen" på nätet i verkligheten. Du var precis den jag föreställt mig.
Gmaster - Stefan, tack för smultronjersmin m m. Och för att du kom till Bergianska förra våren.
Kicki hämtade pallkragar på Lidingö för några år sedan. Och det gjorde någon mer... Förlåt, jag har glömt namnet..
Oj! Det blev 11.... smile.gif och jag hoppas det blir fler!
zaaritha
Jag har tyvärr inte träffat någon! Vet inte vilka som bor i Skaraborgs Län(f.d).
Vore himla trevligt att få träffa forummedlemmar!!
Lena
Har tyvärr inte träffat någon, har ingen aning om någon fler från Västernorrland finns här på Odla, jag hade tänkt åka till trädgårdsmässan i April men kan inte, annars hade jag kanske träffat några där

Lena zon 4
netaave
Jag tror det finns fler Upplänningar här, vi får väl fixa en lokalträff för oss och andra intresserade.
Eller hur Marie? smile.gif
*Felix matte*
Inte utan att man blir lite avis när man läser om alla träffar. rolleyes.gif wub.gif
zaaritha
Ackurat!!
Copycat
..
zaaritha
Jamen--Västergötland då--som sagt!??
ninnisky
..och Västra Götaland smile.gif smile.gif smile.gif
zaaritha
ninnisky!!: ja; jag sa ju det!!! laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif
ninnisky
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Hjo men visst! biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon