|
netaave
12-03-2005, 22:06
CITAT (netaave @ 12-03-2005, 18:34) * * * Martin Stenmarck * * * * * yes * * yes * * yes * *
zaaritha
12-03-2005, 22:06
Kan ni ens komma ihåg den så kallade melodin??? Eller--är ni helt körda på utseendet?
netaave
12-03-2005, 22:18
CITAT (zaaritha @ 12-03-2005, 22:06) Kan ni ens komma ihåg den så kallade melodin??? Eller--är ni helt körda på utseendet? Nej jag är inte körd på utseendet, Martin Stenmarck har varit en doldis i vår artistvärld länge nog, han är ordentligt utbildad i det han gör, han är bred i sin reportear är otroligt skicklig både i sång och dans, en av våra bästa musicalartister med en otroligt fin och välskolad röst.
gammelnalle
12-03-2005, 22:19
Int e han dålig int... men visst har vi hört låten 100ggr förut???
Jag verkar tillhöra en minoritet av svenskar som tycker om Sanne Salomonsens låt. Önskar i alla fall Stenmarck lycka till i Kiev!
Även om jag inte trodde att Martin Stenmarck skulle vinna, så tycker jag han är väl värd det. Han började ju sin bana på Wallmans salonger en gång i tiden...efter det har det blivit shower, musicaler, galor och annat.
Ska faktiskt bli spännande och se hur det går för honom i The Grande Finale i vår.
*Felix matte*
12-03-2005, 22:38
Doldis och doldis  ...varför tar man då upp hans "utanpå"...ögon och klädsel Hela melodifestivalen är utspelad...ska man fortsätta så får det ske per Radio...först då kommer låtarna att bedömas rättvist. Faktiskt så har jag i tidningarna läst att detta skulle vara en Schlagerfestival  Inte många av låtarna platsar i den kategorin.
CITAT (netaave @ 12-03-2005, 22:18) CITAT (zaaritha @ 12-03-2005, 22:06) Kan ni ens komma ihåg den så kallade melodin??? Eller--är ni helt körda på utseendet? Nej jag är inte körd på utseendet, Martin Stenmarck har varit en doldis i vår artistvärld länge nog, han är ordentligt utbildad i det han gör, han är bred i sin reportear är otroligt skicklig både i sång och dans, en av våra bästa musicalartister med en otroligt fin och välskolad röst. Mitt i Prick om Stenmark
zaaritha
13-03-2005, 00:02
SUCK!
CITAT (Exotic @ 12-03-2005, 23:55) CITAT (netaave @ 12-03-2005, 22:18) CITAT (zaaritha @ 12-03-2005, 22:06) Kan ni ens komma ihåg den så kallade melodin??? Eller--är ni helt körda på utseendet? Nej jag är inte körd på utseendet, Martin Stenmarck har varit en doldis i vår artistvärld länge nog, han är ordentligt utbildad i det han gör, han är bred i sin reportear är otroligt skicklig både i sång och dans, en av våra bästa musicalartister med en otroligt fin och välskolad röst. Mitt i Prick om Stenmark Instämmer!
zaaritha
13-03-2005, 00:20
Ja--han har en bra röst, men --låten!!??
Jag tyckte låten var helt OK, den med.  Smaken är som baken, de flesta tyckte tydligen som jag...
zaaritha
13-03-2005, 01:18
OK--jag ger mej! Men--han kommer ingenstans i Kiev!
zaaritha
13-03-2005, 02:52
Jag ger upp o går o lägger mej! kan ju lyssna på nattradion! Suck!
Jag måste säga att jag inte trodde han skulle vinna, även om låten är ok! Men han trodde det tydligen inte heller för han såg ju helchockad ut, höll på att skratta på sig! Han började sin bana med att vinna någon talangjakt i Örebro om jag inte minns fel... Han är väl uppvuxen i Dylta bruk, utanför Örebro? Jo, jo det är fint virke i pöjken!! Annlouice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|