Full version: Badäsongen
Sidor: 1, 2
Gossen Ruda
Man kanske kunde få föreslå att farbror B och Rossi sköter sina privata kontakter via mail eller liknande? I ett annat forum jag besöker hade detta privata samtal kvastats för länge sen.
fjodor
biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif SÅÅÅÅÅ farligt var det väl inte....

(möjligen tycker Rossis man det... och det kanske är du??)

smile.gif smile.gif
Sulawesii
biggrin.gif
Rossi
CITAT (fjodor @ 14-04-2005, 18:24)
(möjligen tycker Rossis man det... och det kanske är du??)

smile.gif smile.gif

Nej! Min man har humor och vet var han har mig och han kan skilja på skämt och allvar! För övrigt händer det att min man är här inne och kikar också!

Tack för att du inser att detta bara är oskyldigt skoj!
Kul att det finns någon mer här på sidan som har humor!
Gossen Ruda
Fattar att jag åsyftas men jag har faktiskt humor. Däremot fattar jag inte vad det finns för humor i att två personer breder ut sig med över 20 tramsinlägg i ett allmänt forum. Jag brukar titta i dom flesta trådarna där det kommit nya inlägg för att se om det finns något roligt eller intressant men här blev det nada.
farbror B
Ber ödmjukast om ursäkt och kommer att ägna detta forum endast diskussion om badsäsongen.

En väninna jag talade med i veckan svär att hon tänker bada nästa vecka, vid stugan, vare sej isen har gått eller inte...

Nån som vågar utmana?
Känner att jag gärna backar...
*Eko*
Flera saker påverkar premiären...
Jag är en kruka vad beträffar att komma i det blöta....
men när jag väl kommit i....
vill jag inte upp....
så om det inte blir minusgrader direkt, kan doppsäsongen avslutas
sådär i oktober.... rolleyes.gif
farbror B
Precis min poäng!! Om man bara ser till att ta ett dopp varje dag,så blir inte skillnaden så stor mellan gångerna och då kan man hålla ut längre!
Om man väntar en vecka kan det ju ha sjunkit från 18 till tretton och det känns bara hemskt då..
rolleyes.gif
gammelnalle
CITAT (farbror B @ 15-04-2005, 12:22)
Om man väntar en vecka kan det ju ha sjunkit från 18 till tretton och det känns bara hemskt då.. rolleyes.gif

cm???

biggrin.gif laugh.gif
ah56
När jag var barn badade vi senast första maj. Och då snackar vi havet (västkusten) jag tror att 12 grader är det kallaste. Numera är jag en badkruka, gärna 25 grader, oftast inte förrän i juli.
farbror B
Gammelnalle din filur laugh.gif tongue.gif

Blir sugen när solen skiner som den gör och sjön hemma har sköljt. Min badsjö ligger vacker och blänkande i aprilljuset. Vet ju att vattnet nog är ca 4-5 grader, men själen fryser ju inte i sin längtan...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon