|
*solis*
15-05-2005, 10:05
CITAT (ninnisky @ 14-05-2005, 23:26) HAAA:jag är faktiskt en U R K V I N N A så det så
*solis*
15-05-2005, 10:07
CITAT (Virgo @ 15-05-2005, 11:04) CITAT Det är tråkigt med Katten, Virgo. Om du inte hade den envisa katten, skulle du ju slippa läsa inlägg som du har svårt för att tåla. @ amaira Vad har jag för envis katt? Och sen läser jag vad jag vill och ogillar det jag vill. och sen en gång till om man har jobbat i utlandet bör man väl kunna stava landets namn rätt. Schweiz ska det vara. Stavningspolisen!  Hi hi;alltid stava jag fel just det namnet På den tiden var jag mest intresserad av de såååå vackra Italienare så inte han jag lära landets namn
*solis*
15-05-2005, 10:30
CITAT (Reserv @ 14-05-2005, 23:53) Hallååå! var har alla varit när man ska informera sina ungar om bekantskaper på internet? om en tjej lär känna en skitsnygg kille på internet bara för att han mailat en bild på sig själv, tror ni då att det verkligen är han på bilden? Så j**la dum får man bara inte vara. Jag kan sätta ut vilken bild som helst här i erat forum och ni skulle alltså tro att det var jag? Äntligen att det börjar komma fler som ifrågasätter vad "damen"håller på med. Och vad är det som jag håller på med
*solis*
15-05-2005, 10:34
CITAT (Reserv @ 15-05-2005, 00:03) CITAT (Felix matte @ 15-05-2005, 00:00) CITAT (Reserv @ 14-05-2005, 23:53) Hallååå! var har alla varit när man ska informera sina ungar om bekantskaper på internet? om en tjej lär känna en skitsnygg kille på internet bara för att han mailat en bild på sig själv, tror ni då att det verkligen är han på bilden? Så j**la dum får man bara inte vara. Jag kan sätta ut vilken bild som helst här i erat forum och ni skulle alltså tro att det var jag? Äntligen att det börjar komma fler som ifrågasätter vad "damen"håller på med. Nämen nu tror jag faktiskt att Solis la in "äkta" bild. Bara för att det försiggår så mycken jävulsskap och fuffens på nätet så får vi inte helt tappa tron på människan och därmed misstro alla. Visst har jag undrat och funderat ang Solis men faktiskt så tror jag att hon finns och i denna stund kanske hon sitter i sin lgh i Strängnäs och förundras över reaktioner på sina inlägg. Den damen eller vad det nu är, är en riktig jävel på att vända kappan efter vinden. Så fort det drar lite så drar hon kappan åt sig och är så jädra len i orden, och när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven. Näe, inte en människa som man riktigt vet var man har.  Jag för min del följer hellre vinden än kämpar emot vinden men det där med kniven känner jag inte igen
*solis*
15-05-2005, 10:38
CITAT (Reserv @ 15-05-2005, 00:17) Nä, just det ja, det var inte knivar som hon skulle hacka med. Hon bjöd in mig för att agera hackkyckling i hönsburen. Efter att ha varit såå len i orden så. Mycket trevlig och sympatisk dam tycker jag  Du fick då en märklig tolkning av det hela
*solis*
15-05-2005, 10:39
CITAT (zaaritha @ 15-05-2005, 00:20) Varför i allsindar säjer inte solis nå´t???? Brukar ju vara på språng, s a s. Jag sov faktiskt så dags på natten
CITAT (Inga från Närke @ 15-05-2005, 08:09) Bodde granne med en kille en gång som hade pluggat nästan i hela sitt liv. Borde då ha ett högt IQ men så uppfattade inte vi grannar honom som. Han pratade för sig själv eller med sin skugga kanske. Han svor långa hardanger när det var idrott och Sverige tabbade sig, hördes genom väggen till oss närmaste grannar. Kunde även kasta saker inne i sin lägenhet när han blev förbannad. Han hade bilen full med pussel när han flyttade in, hela baksätet fullt. Hälsade aldrig fast det var vägg i vägg vi bodde. Tyvärr kan en del bli så när de studerar för mycket också. IQ-t spökar till det i hjärnan. Låter mer som om han hade ett funktionshinder.
Bjäbban
15-05-2005, 15:25
Måste bara säga att jag tycker Solis är helt underbar! Själv hade jag, om ni hade mobbat mig på det här viset, blivit jätteledsen och lämnat odla för tid och evighet! Men inte Solis inte! Hon fortsätter att skriva så mycket roligt (den hoppade kossan är helt ljuvlig!!!:wub:) och inte minst tänkvärt, dessutom så har hon skrivit väldigt mycket om sig själv här, så jag fattar ingenting av denna fåniga diskussion….
Jag hör också till dem som inte fattar nånting av detta....skulle man ifrågasätta någons existens så är hon verkligen inte den första jag kommer att tänka på.
Fialotta
15-05-2005, 15:35
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-05-2005, 16:33) Jag hör också till dem som inte fattar nånting av detta....skulle man ifrågasätta någons existens så är hon verkligen inte den första jag kommer att tänka på. Samma här...varför blev hon ifrågasatt undrar jag
*solis*
15-05-2005, 15:38
CITAT (Bjäbban @ 15-05-2005, 16:25) Måste bara säga att jag tycker Solis är helt underbar! Själv hade jag, om ni hade mobbat mig på det här viset, blivit jätteledsen och lämnat odla för tid och evighet! Men inte Solis inte! Hon fortsätter att skriva så mycket roligt (den hoppade kossan är helt ljuvlig!!!:wub:) och inte minst tänkvärt, dessutom så har hon skrivit väldigt mycket om sig själv här, så jag fattar ingenting av denna fåniga diskussion…. Tack söta du och även alla ni andra för era goa kärleksfulla ord Jag kan väl erkänna att visst kan jag bli både ledsen och arg men min egen ilska och irritation tar jag hellre hand om här hemma;eftersom mina kännslor handlar just om mig själv. Jag önskar jo att världen med dess människor kan bli fridfullare och jag själv kan bidrar med att vara god mot mina medmänniskor även här på nätet Tidigare i mitt liv har jag varit elak så att det räcker för flera liv Idag VÄLJER jag godhet framför allt
*solis*
15-05-2005, 17:16
CITAT (maudan @ 15-05-2005, 16:35) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-05-2005, 16:33) Jag hör också till dem som inte fattar nånting av detta....skulle man ifrågasätta någons existens så är hon verkligen inte den första jag kommer att tänka på. Samma här...varför blev hon ifrågasatt undrar jag Kan det vara för att jag är den jag är och skriver mycket och oftast kanske om struntsaker!?
*solis*
15-05-2005, 17:24
 Tror ni att jag är så här eller!?!
*solis*
15-05-2005, 17:28
 Eller rentav så här!?!
kanske du berör en del, som är så styrda av hur man måste vara, göra och vad man får säga och inte du säger det som andra bara drömmer om, för jantelagen styr i sverige
*solis*
15-05-2005, 17:31
 då va du såhär söt då du va liten då
*solis*
15-05-2005, 17:36
CITAT (pejori @ 15-05-2005, 18:29) kanske du berör en del, som är så styrda av hur man måste vara, göra och vad man får säga och inte du säger det som andra bara drömmer om, för jantelagen styr i sverige  Jantelagen har aldrig tilltalat mig
Fialotta
15-05-2005, 18:07
CITAT (solis @ 15-05-2005, 18:31) Åhhhh...du va ju för söt alltså...springer till min spegel o kollar...men så söt va inte jag Avis på dig nu
*solis*
15-05-2005, 18:10
Hi hi hi här kommer min fisande skugga
Fialotta
15-05-2005, 18:14
CITAT (solis @ 15-05-2005, 19:10) Hi hi hi här kommer min fisande skugga Fy attan va ful skugga...en sån har inte jag ( tror jag)
*solis*
15-05-2005, 18:16
Skuggan vill gifta sig med denna vackra Fe inom mig
Fialotta
15-05-2005, 18:20
Skönheten o odjuret
Ophelia
15-05-2005, 18:25
Hmmm...jag kan garantera att jag finns på riktigt men jag heter in Ophelia eller ser ut som Stitch (tyvärr). Tycker gott man kan vara lite försiktig på nätet.
Tycker det är fånigt att sitta på nätet och fundera över en persons existens. Naturligtvis finns personen bakom tangenterna men jag förstår inte varför detta ifrågasättande om namn och boendeort. Upplever man att andra personer uttrycker sig otrevligt så är det väl bara att ignorera.
Det är så lätt hänt att det man vill ha fram i det skrivna ordet kan missuppfattas och upplevas som något helt annat än vad som var menat.
zaaritha
15-05-2005, 18:45
Tack solis! Kram på dej!!
*solis*
15-05-2005, 18:48
CITAT (zaaritha @ 15-05-2005, 19:45) Tack solis! Kram på dej!! [SIZE=7][COLOR=purple]Vassegooood
*solis*
15-05-2005, 18:49
*Felix matte*
15-05-2005, 19:26
*solis*
15-05-2005, 19:29
CITAT (Felix matte @ 15-05-2005, 20:26) Så tuff som du är Solis... det skulle inte jag våga Lägga in en massa stooora animerade bilder som tar "en evighet" för ångmodemanvändare att få fram  :rolleyes: Jag lever jo bara en gång så det gäller för mig att "tuta" och köra eller skall jag säga fisa och köra
*solis*
15-05-2005, 19:38
Nu hoppas jag att jag har upplyst er tillräckligt så att jag nu kan i lugn och ro gå ut med mina vovvar och sedan läsa en stund förran jag far till drömmarnas rike
*Felix matte*
15-05-2005, 19:44
CITAT (solis @ 15-05-2005, 20:38) Nu hoppas jag att jag har upplyst er tillräckligt så att jag nu kan i lugn och ro gå ut med mina vovvar och sedan läsa en stund förran jag far till drömmarnas rike  Hoppas du får en skön sömn med bara roliga drömmar. jag ska se BB-live som börjar kl.9
läser och läser och tycker att solis verkar vara en urmysig människa, oavsett om hon är häxa eller troll eller fe eller älva.
Ophelia
15-05-2005, 20:47
Tänk vad spännande att vara häxa, troll, fe och älva i en och samma person.
mamamaggan
15-05-2005, 20:52
Vi är väl alla många , många olika " personer" samlade i en kropp. Kul att du är här igen solis  .
tomas99
16-05-2005, 06:24
CITAT (Reserv @ 15-05-2005, 00:03) CITAT (Felix matte @ 15-05-2005, 00:00) CITAT (Reserv @ 14-05-2005, 23:53) Hallååå! var har alla varit när man ska informera sina ungar om bekantskaper på internet? om en tjej lär känna en skitsnygg kille på internet bara för att han mailat en bild på sig själv, tror ni då att det verkligen är han på bilden? Så j**la dum får man bara inte vara. Jag kan sätta ut vilken bild som helst här i erat forum och ni skulle alltså tro att det var jag? Äntligen att det börjar komma fler som ifrågasätter vad "damen"håller på med. Nämen nu tror jag faktiskt att Solis la in "äkta" bild. Bara för att det försiggår så mycken jävulsskap och fuffens på nätet så får vi inte helt tappa tron på människan och därmed misstro alla. Visst har jag undrat och funderat ang Solis men faktiskt så tror jag att hon finns och i denna stund kanske hon sitter i sin lgh i Strängnäs och förundras över reaktioner på sina inlägg. Den damen eller vad det nu är, är en riktig jävel på att vända kappan efter vinden. Så fort det drar lite så drar hon kappan åt sig och är så jädra len i orden, och när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven. Näe, inte en människa som man riktigt vet var man har.  Fy fan vad taskit av dej reserv, har du inget annat för dej än att mobba folk på forumet  ,och vad är admin som ej tar bort sådana inlägg?
 Du é härlig Solis!! Det har jag ju alltid sagt! Om man (läs "jag") ska ha lite roligt och det tänker jag ha nu, så kan man (läs "jag") tänka högt och det tänker jag göra nu. (Har skrivklåda i fingrarna) *Tihi* CITAT Har ni inte sett att Solis skriver mycket, när hon är här! Men hon ÄR inte alltid här! Faktiskt har hon "ett liv utanför datorn" också .
Ni får nog svar så det räcker, men svarar, det kan man göra först när man sitter vid datorn!
Tvivlar inte heller ett enda ögonblick på, att även DU Zaaritha kommer att få svar på dina mail, med GLÄDJE svar, för Solis gillar att både skriva och prata. Så presentationen av henne, lämnar jag till henne. Vad var det jag sa!! *barnsligt mallig* Jag tror dig faktiskt, solis, när du säger att du inte tog illa upp (nu syftar jag till flera olika trådar). Med åldern förstår man - om man har tur vill säga och om man inte har blivit alltför hårt tuktad av livet - att skammen och "felet" sitter hos angriparen, och inte hos den som blir angripen. Även när man själv är den som blir angripen. En "angripare" eller mobbare, eller hackare, en som alltid ska "hacka" på andra finner alltid någon att angripa, mobba, hacka på. Givetvis med egna uppfunna motiv, som ska rättfärdiga den egna personen, och sätta ut dimridåer för vad som sker.Det "lustiga" i kråksången, är nog att en "angripare" nog aldrig ser sig själv som - angipare... Det brukar ytterst sällan vara genuin ustuderad elakhet som ligger bakom. Snarare en drift att lägga ut dimridåer - för att slippa se sig själv. Det som blir otäckt i det hela, är att många "vanliga" människor (d.v.s. "icke-angripare") börjar fundera över om det inte är sant ändå, som Angriparen påstår, och ansluter sig till leden. Det är lätt hänt, det är inte så svårt att "hetsa upp" människor. Men det händer något annat också. Det brukar bildas "en motgrupp" - som går till attack mot angriparen. Det händer ibland att jag själv blir en sån där "Motangrepps-människa". Angreppen blir lika hårda, fast åt andra hållet. För en Angrepps-människa, blir det inte någonting annat än en bekräftelse på att hon/ han har rätt!!! Och själv är den som blir angripenOch ofta ännu en bekräftelse på att "andra männskor är dumma mot mig" - vilket ibland kan vara ursprunget till angreppet från början.Nu är jag lite "svår", jag vet - men jag vill inför mig själv reda ut innebörden av sånt jag känner och "tänker" inombords, av mina livserfarenheter helt enkelt och sätta mer reda ord på det hela. Mitt sätt att tänka - att plocka isär de olika händelserna, studera dem - och sätta tillbaka dem på platser som både hänger ihop och blir en helhet - kan vara mycket svårt att hänga med i. Jag vet. Det har tagit mig "ett liv" att "hänga med" själv. Mitt sätt att tänka, kommer inte ursprungligen från MIG enbart, utan har en grund i att jag även tagit till mig av andra människors erfarenheter och kunskaper, inom många olika områden. Många ... Jag har ett djupt intresse för människorna. För djuren, naturen, och livet självt. Och inte minst, av "mig själv". För hur kan jag "komma livet nära, om inte genom mig själv!!! Att "se sig själv" är den absolut största utmaningen som en människa kan ge sig i kast med!!Att åka till månen? Pah! En barnlek i jämförelse! Och jag kan varken åka till månen eller se mig själv.
Men jag kan försöka vara delaktig och medveten om mina egna processer . Att se och försöka förstå - i ett helhetsperspektiv - vad det är som händer mig. Vilka känslor som väcks inom mig, och vad de vill styra mig till att göra, och vara VÄN med dem, även när de är riktigt besvärliga  . Och ÄVEN när jag inte vill låta dem styra mig, men förlorar mot dem. För, det är ju ändå bättre - fast svårare - att VETA vad jag gör, och acceptera det, än att "vägra veta". Det är det här som benäms "Skuggan" inom psykologin. Att vi faktiskt har ett inre liv som vi inte har makt att "ta bort"!!! För det tillhör LIVET, mer än det "tillhör" oss. Ingen lätt sak att se ögonen precis. Med den insikten, förlorar vi ju en hel del KONTROLL.Men ... vi får inte MER kontroll, genom att "döda budbäraren". Men vi försöker ofta. Alltför ofta, att döda budbäraren. Det är mänskligt. Och det är mänsklighetens gissel. Det är ju inte "den andra människan" som "stör oss", utan att hon/han visar oss på VÅR EGEN SKUGGA, genom att på något vis "ta fram i dagsljuset" något som vi varken vill se eller veta om, hos oss själva. Ibland kan associationerna vara långgående, och mycket svåra att se. Och ha mycket LITE med den andra människan att göra. Ändå påminner hon mig vagt om något, och därför måste hon DÖDAS! Det är inte lätt att vara människa. Och inte blir det lättare genom att så många människor inte vill veta om hur svårt det är! Det finns faktiskt bara EN sak som kan "rädda världen", och det är SJÄLVINSIKT.Och den kan man aldrig tvinga på - eller ge till - någon annan. Det är varje människas egen "sak", att lyckas - eller misslyckas - med. Det enda som man kanske - KANSKE- kan göra, är att "berätta sin egen historia", för andra att möjligtvis känna igen sig i. Och via "spegling" börja se sig själv. Som människa. Men lika ofta eller oftare blir responsen: Döda budbäraren!!!Fast det där sista var inte sant. Så "ofta" är det inte. Det är bara det, att det känns så obehagligt att "bli dödad" (angripen), att det känns som om det är "de flesta människor", eller i alla fall hela stora grupper - fast det bara rör sig om ensataka individer, eller minoriterer, bland människorna. DET KRÄVS ETT STORT MOD ATT VARA SIG SJÄLV!!!!!Och det är så oerhört mänskligt - att inte våga...
mamamaggan
16-05-2005, 09:01
Så kloka ord amaira  ! Visst är det så det är att vara människa. Och DET är en komplicerad historia. Ibland ÄR det jobbigt att " se" sig själv och ibland när man lyckas tränga igenom dimridåerna så blir man faktiskt , till en början i a f ,ledsen men sedan oerhört tacksam att i a f just " den" dimridån försvinner.
CITAT (oldwolfie @ 15-05-2005, 18:34)  då va du såhär söt då du va liten då  varför syntes inte min lilla söta fe för  så här söt måste du alltså varit som en liten fe då du e så söt nu hoppas den lilla tingelingen syns nu då stå¨ på dej Solis
*solis*
16-05-2005, 09:43
Amaira du delar verkligen mina tankar om livet Det är alldeles sant att jag lär MASSOR om mig själv just genom att människor (inte alla) angriper mig. Och numera kan jag se på dessa människor (angripare) genom kärlekens ögon;de ger jo mig en STOR gåva genom sitt sätt att agera Vad som smärtar mig allra mest är det faktum att dessa människor (angripare) inte vet att de skadar sig själv allra mest
*solis*
16-05-2005, 09:46
CITAT (oldwolfie @ 16-05-2005, 10:29) CITAT (oldwolfie @ 15-05-2005, 18:34)  då va du såhär söt då du va liten då  varför syntes inte min lilla söta fe för  så här söt måste du alltså varit som en liten fe då du e så söt nu hoppas den lilla tingelingen syns nu då stå¨ på dej Solis  Tack Oldwolfie  och du;hon finns kvar fortfarande inom mig, i mitt innersta trädgård och hon gör sig vän med alla mina inre varelse
CITAT (tomas99 @ 16-05-2005, 07:24) CITAT (Reserv @ 15-05-2005, 00:03) CITAT (Felix matte @ 15-05-2005, 00:00) CITAT (Reserv @ 14-05-2005, 23:53) Hallååå! var har alla varit när man ska informera sina ungar om bekantskaper på internet? om en tjej lär känna en skitsnygg kille på internet bara för att han mailat en bild på sig själv, tror ni då att det verkligen är han på bilden? Så j**la dum får man bara inte vara. Jag kan sätta ut vilken bild som helst här i erat forum och ni skulle alltså tro att det var jag? Äntligen att det börjar komma fler som ifrågasätter vad "damen"håller på med. Nämen nu tror jag faktiskt att Solis la in "äkta" bild. Bara för att det försiggår så mycken jävulsskap och fuffens på nätet så får vi inte helt tappa tron på människan och därmed misstro alla. Visst har jag undrat och funderat ang Solis men faktiskt så tror jag att hon finns och i denna stund kanske hon sitter i sin lgh i Strängnäs och förundras över reaktioner på sina inlägg. Den damen eller vad det nu är, är en riktig jävel på att vända kappan efter vinden. Så fort det drar lite så drar hon kappan åt sig och är så jädra len i orden, och när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven. Näe, inte en människa som man riktigt vet var man har.  Fy fan vad taskit av dej reserv, har du inget annat för dej än att mobba folk på forumet  ,och vad är admin som ej tar bort sådana inlägg? Det var knappast jag som startade den här tråden, jag var inte ens bland dom första att varken läsa eller svara i den heller för den delen. Men du väljer just mig att citera och kritisera  jag känner mig hedrad  Du Tomas måste ha ett gott öga till mig du  Om jag inte missminner mig så var det nån som klassade dig som ett internettroll här för ett tag sen, när jag trodde att du bara vaknat på fel sida. Kommer du ihåg det? Fast såna kanske håller varann om ryggen förstås  Mitt ifrågasättande av att nån tror fullt och fast på allt som skrivs, bara för att nån sätter in en bild på "sig", det ifrågasättandet står jag för. Man kan bara inte vara så dum att man tror på allt bara för att man tror på bilden, det är så många ungdomar hamnat i trubbel med pedofiler och andra kufiska personer på internet. Det handlade inte bara om "Solis" vara eller inte vara. Jag skiter väl fullständigt i om hon existerar eller inte, men det är inget bevis på att hon gör det bara för att hon satt in en bild av "sig och sin morsa".
CITAT (solis @ 16-05-2005, 10:43) Vad som smärtar mig allra mest är det faktum att dessa människor (angripare) inte vet att de skadar sig själv allra mest  Mmm, så är det ju... Fast, jag är inte lika "snäll" som du, eller lika fylld av kärlek, även om jag försöker uppföra mig kärleksfullt och respektfullt - om inte annat så för min egen heders skull. Oftast sticker min inre djävul - den där du har en så fin bild på - - upp sitt fula tryne, och skrattar tillfredsställt: "Dom är sitt eget straff nog! Hehe." Det hjälper. MIG. För då behöver jag inte själv "straffa", och bidra till att trappa upp konflikter. (Å andra sidan är det en "bra dimridå", som hindrar mig att lära mig något mer om mig själv  ) Det ÄR en komplicerad historia (bra uttryck mamamaggan) att vara människa
*solis*
16-05-2005, 11:01
CITAT (amaira @ 16-05-2005, 11:29) CITAT (solis @ 16-05-2005, 10:43) Vad som smärtar mig allra mest är det faktum att dessa människor (angripare) inte vet att de skadar sig själv allra mest  Mmm, så är det ju... Fast, jag är inte lika "snäll" som du, eller lika fylld av kärlek, även om jag försöker uppföra mig kärleksfullt och respektfullt - om inte annat så för min egen heders skull. Oftast sticker min inre djävul - den där du har en så fin bild på - - upp sitt fula tryne, och skrattar tillfredsställt: "Dom är sitt eget straff nog! Hehe." Det hjälper. MIG. För då behöver jag inte själv "straffa", och bidra till att trappa upp konflikter. (Å andra sidan är det en "bra dimridå", som hindrar mig att lära mig något mer om mig själv  ) Det ÄR en komplicerad historia (bra uttryck mamamaggan) att vara människa  Hihi även jag har mängder av elakingar inom mig
CITAT (Reserv @ 16-05-2005, 11:19) CITAT (tomas99 @ 16-05-2005, 07:24) CITAT (Reserv @ 15-05-2005, 00:03) CITAT (Felix matte @ 15-05-2005, 00:00) CITAT (Reserv @ 14-05-2005, 23:53) Hallååå! var har alla varit när man ska informera sina ungar om bekantskaper på internet? om en tjej lär känna en skitsnygg kille på internet bara för att han mailat en bild på sig själv, tror ni då att det verkligen är han på bilden? Så j**la dum får man bara inte vara. Jag kan sätta ut vilken bild som helst här i erat forum och ni skulle alltså tro att det var jag? Äntligen att det börjar komma fler som ifrågasätter vad "damen"håller på med. Nämen nu tror jag faktiskt att Solis la in "äkta" bild. Bara för att det försiggår så mycken jävulsskap och fuffens på nätet så får vi inte helt tappa tron på människan och därmed misstro alla. Visst har jag undrat och funderat ang Solis men faktiskt så tror jag att hon finns och i denna stund kanske hon sitter i sin lgh i Strängnäs och förundras över reaktioner på sina inlägg. Den damen eller vad det nu är, är en riktig jävel på att vända kappan efter vinden. Så fort det drar lite så drar hon kappan åt sig och är så jädra len i orden, och när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven. Näe, inte en människa som man riktigt vet var man har.  Fy fan vad taskit av dej reserv, har du inget annat för dej än att mobba folk på forumet  ,och vad är admin som ej tar bort sådana inlägg? Det var knappast jag som startade den här tråden, jag var inte ens bland dom första att varken läsa eller svara i den heller för den delen. Men du väljer just mig att citera och kritisera  jag känner mig hedrad  Du Tomas måste ha ett gott öga till mig du  Om jag inte missminner mig så var det nån som klassade dig som ett internettroll här för ett tag sen, när jag trodde att du bara vaknat på fel sida. Kommer du ihåg det? Fast såna kanske håller varann om ryggen förstås Det är där påståendet om Solis, att "när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven", upplever jag som verklighetsfrämmande, grovt och elakt. Eller har jag missat något? Och visst vad det fler än du som skrev mobbande om Solis... om du nu tycker att det är en förmildrande omständighet.  När jag som hastigast kollade på angriparnas egna profiler, fick jag intrycket att de - liksom jag - var synnerligen sparsamma med upplysningar...
CITAT Det är där påståendet om Solis, att "när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven", upplever jag som verklighetsfrämmande, grovt och elakt. Eller har jag missat något? Posse, läs vad Solis skriver i inlägg 9 och 10 på sidan 4 i den här tråden. CITAT Och visst vad det fler än du som skrev mobbande om Solis... Vad är mobbning? susning.nu
CITAT (Posse @ 15-05-2005, 00:28) Jag tycker det är mycket kränkande att kalla andra användare för troll! :( Det är den här sortens troll som avses: Internettroll, inte de med stora öron och svans...
*solis*
16-05-2005, 13:32
CITAT (Betty @ 16-05-2005, 13:47) CITAT (Posse @ 15-05-2005, 00:28) Jag tycker det är mycket kränkande att kalla andra användare för troll!  Det är den här sortens troll som avses: Internettroll, inte de med stora öron och svans...  Mycket intressant läsning! Uppfattas jag verkligen som en sådan troll Jag känner inte igen mig själv i den beskrivningen.
*solis*
16-05-2005, 19:03
CITAT (pejori @ 16-05-2005, 16:53) Jajamen; det är precis vad jag är
*solis*
23-05-2005, 16:14
NÅ; har ni blivit tillräckligt upplysta nu,ni som undrade om jag finns till eller inte
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|