Full version: God natt!
Sidor: 1, 2
netaave
Har fått tillgång till halva den nybyggda altanen idag, har planterat i amplar, krukor och lådor så kroppen värker.
Sitter här nyduschad, och ska krypa i säng, har några fuchsior kvar att fixa i morgon. Det blir sååå fint, ska fota en solig dag.
Godnatt allihop!
Rossi
Ja, godnatt! Själv skulle jag lagt mig för länge sedan men fastnade här. Var på fest igårkväll och kom inte i säng förrän vid tvåtiden. Har varit så trött idag efter festen så jag har slumrat till i soffan vid flera tillfällen. Och nu när jag borde vara trött så är jag inte det ... Ur led är tiden! laugh.gif
ninnisky
GOD NATT till alla er som är kvar!
Ses kanske i morogn! biggrin.gif
*solis*
Natti natt; jag skall bara......
elleave
laugh.gif Ja, ungefär... biggrin.gif sleep.gif wub.gif
andersen
Godnatt ifrån mej åxå.
Ophelia
Nepp hepp. Dax att sussa. Ska arbeta i morgon!
Reserv
God natt alla sökare och alla ni andra som redan hittat. Sitt inte uppe hela natten och sök nu bara. Föresten..............google.se är en jättebra start för sökare. rolleyes.gif wub.gif
zaaritha
tongue.gif rolleyes.gif
*solis*
GOOODNATTT aalihoppa wub.gif
mamamaggan
Nu måste jag bara gå och lägga mig! Hela kroppen skriker " Gå och lägg dig!"

Så God Natt allihop!

Sweet Dreams!
Ophelia
Nu ska jag ta och krypa till kojs och dröma om arbete, arbete och åter arbete *suck*.
netaave
Ja me, men ska inte upp, (jo, nån gång) är lite sjuk faktiskt.
God natt!
Reserv
God natt gott folk, det finns människor som kan få en att bli mer än lovligt trött blink.gif mad.gif Hoppas att dessa inte sover gott över huvud taget, tilll er andra......ha en underbar natt och sov så gott wub.gif
lotta_
Natti natti!
*Felix matte*
Godnatt alla "skrivfingriga"... fortsätt nu att knacka bokstäver... också alla ni som fick bråttom ut då jag loggade in tongue.gif laugh.gif

Kanske "ses" vi imorron... Om inte... ja då var det så bestämt. smile.gif
*solis*
Nattinatt kära cybervänner wub.gif smile.gif wub.gif
Ophelia
Nu ska Offan sova och drömma söta drömmar om oldwolfies kluriga bildfrågor. Natti natti. smile.gif
netaave
Jo jag ska nog också nanna kudden nu.
God natt!
amaira
Jaha ... så är ännu en dag till ända...
Som vanligt är det väl kvällströtta amaira som är först ut - eller först ner (under täcket)

Natti natti alla go vänner!! (och nåt annat än "go´vänner" känner jag inte till tongue.gif )
Rossi
Redan? rolleyes.gif Du är snabbare än mig!

Ska snart också gå och lägga mig. Ska först äta lite rabarberkräm, fixa lunchlåda till imorgon, ta en huvudvärkstablett etc. etc.

Natti natti!
netaave
Blir en tidig kväll här också, blir så himla slut av penicillinet.
God natt!
Ophelia
Nu bangar jag!! Kudden skriker efter min närvaro. God natt på er. smile.gif
elleave
Gonatt! sleep.gif
Är visst jobbigt att få sommarlov tongue.gif
mamamaggan
Jag är rejält trött nu och önskar er alla en god natt.
Biggan_
Godnatt alla som är kvar! Nu skall jag sova sleep.gif sleep.gif sleep.gif
*solis*
Nattinatt;här skall det sovas wub.gif
netaave
Sov gott nu allihop, hoppas det blir trädgårdsväder i morgon!
God natt!
Reserv
Ja, jag får nog säga god natt jag också, och drömma om Svenska Jordgubbar wub.gif
Dzad
Gonatt gonatt... tänkt att man fastnar vid datorn så enkelt och sitter och gör halvonödiga grejer istället för att stänga av den tidigare och göra mer 'nyttiga' uppgifter. smile.gif
ninnisky
God natt - ses kanske i morgon unsure.gif unsure.gif
Biggan_
Nu lämnar jag in blink.gif
Godnatt med er som är kvar sleep.gif
Rossi
Nu ska jag gå och göra mig i ordning för natten och sen krypa ner i sängen och fortsätta läsa Glasbruket av Arnaldur Indridason. Har läst drygt 100 sidor och boken är väldigt bra. Vid 10-snåret lär jag släcka lampan och i vanlig ordning sover jag ca. en halvminut efter att huvudet hamnar på kudden.

Ska upp i morgon halvsex .... (Vanlig vardagstid för mig.)

Godnatt alla!
pejori
skall stassa om till nattkläder och fortsätta läsa ut" på det fjärde ska det ske" av kajsa ingemarsson wub.gif wub.gif
natti alla.
Rossi
CITAT (pejori @ 12-06-2005, 21:13)
skall stassa om till nattkläder och fortsätta läsa ut" på det fjärde ska det ske" av kajsa ingemarsson wub.gif wub.gif
natti alla.

Jag tycker om Kajsa Ingemarssons böcker. De är så vardagliga och mysiga! Har du läst Små citroner gula?
pejori
ska läsa den efter den här. smile.gif smile.gif
har fått låna dom av dottern smile.gif
*Eko*
God natt god natt wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Ophelia
God natt. Ska jobba häcken av min inför semestern biggrin.gif

Sov gott.
*Felix matte*
Reserv
Att vara eller icke vara aktiv på Odla, det är frågan det. Hur som haver mina kära så ska jag gå till kojs i alla fall. Sov gott när ni nu landar på kudden.
yenny
Sov gott å sköna drömmar smile.gif
Biggan_
Godnatt alla odlare! Nu är jag trött blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon