Full version: Jag måste erkänna:
Sidor: 1, 2
zaaritha
Reserv:jag har ju sagt att jag ÄR en sökare!!
*solis*
CITAT (ninnisky @ 06-06-2005, 00:09)
halleluja wub.gif wub.gif wub.gif biggrin.gif

förlåt, nu var jag dum biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Det är du jo inte biggrin.gifu är jo bara dig själv wub.gif
Reserv
CITAT (ninnisky @ 06-06-2005, 00:09)
halleluja wub.gif wub.gif wub.gif biggrin.gif

förlåt, nu var jag dum biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Du kunde inte hålla dig va? tongue.gif tongue.gif

Och Zaaritha, jag har sagt att det inte var dig jag menade, du får vara sökare så mycket du vill. Ska jag hjälpa dig att leta eller? wink.gif blink.gif Inget illa menat, men förstå när jag säger att jag inte syftade på dig.
zaaritha
Ja för fasiken, hjälp mej leta!!!! rolleyes.gif
*solis*
HA: nu vet jag :Reserv älskar jo mig fastän han hon vet själv inte om det smile.gif wub.gif biggrin.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (solis @ 06-06-2005, 00:15)
HA: nu vet jag :Reserv älskar jo mig fastän han hon vet själv inte om det smile.gif wub.gif biggrin.gif tongue.gif

Inte lite egotrippat det där. blink.gif

Och Zaaritha, skönt att du äntligen förstod. Vad är det du söker, så är det lite lättare för mig att hjälpa dig wub.gif tongue.gif
zaaritha
Jag söker nå´t att "tro" på--men är ej religiös!
Fast--tokig som jag ju är; så tror jag att det finns intelligenta "väsen" nå´nstans!!
You see; jag ÄR helknäpp!!
*solis*
CITAT (zaaritha @ 06-06-2005, 00:23)
Fast--tokig som jag ju är; så tror jag att det finns intelligenta "väsen" nå´nstans!!

och helt UNDERBAR wub.gif
Reserv
CITAT (zaaritha @ 06-06-2005, 00:23)

Näe, inte hel knäpp, det är en bit kvar. tongue.gif Jag tror du är som oss andra mer eller mindre rolleyes.gif
zaaritha
Tack för det--reserv!!
Ophelia
Personligen skulle jag inte kunna säga att jag älskade någon här. Lika lite som jag skulle kunna säga att jag hatar någon här. Hat är en känsla som jag mycket sällan har känt speciellt i vuxen ålder. Jag kan verkligen ogilla en människa men att hata är för starkt.

I detta forum får man ju ta det för vad det är. Man kan tycka bra/dåligt om en person utifrån dennes inlägg (roliga, kluriga, tänkvärda, intelligenta, vänliga m.m. inlägg) men det behöver inte inebära att det speglar personen bakom tangentbordet.

Jag tycker detta i stort sett är ett bra forum (det dåliga är ett och annat påhopp, sådant tycker jag att detta forum ska undvika). Jag har lärt mig massor när det gäller odling och trädgård.
Eva i Skåne
CITAT (oldwolfie @ 06-06-2005, 00:08)
CITAT (Ophelia @ 05-06-2005, 23:12)
CITAT (zaaritha @ 05-06-2005, 23:04)
Jag är--som du vet--"onormal"--jag tycker mer om djur o växter--än människor!! wub.gif

Tror inte ett dugg att du är onormal. För då skulle jag oxå vara onormal. 1 onormal + 1 onormal = normal biggrin.gif

en till här så då e vi en hel grupp
1 onormal + 1 onormal + 1 onormal = normal
fast jag gillar ju en del människor
men djuren gillar jag mest så blommor rolleyes.gif

Sorry Oldwolfie, men om jag minns rätt från matematikens värld

så blir två negativa tal positivt, men tre negativa det förblir negativt wink.gif biggrin.gif

Må var och en vara salig i sin tro
rolleyes.gif
*solis*
Jag undrar varför blir det sådana rabalder(eller vad det heter) när jag skriver om min innersta kännsla som är så oändligt härlig och ljuvlig ohmy.gif
ninnisky
Jag tror och känner att många fler än jag uppfattar dig som provocerande Solis- du vill helt enkelt ha uppmärksamhet - annars skulle du inte skriva alla dess trådar wub.gif wub.gif wub.gif där mycket är påhitt!

Och - uppmärksamhet får du ju......... wub.gif wub.gif
*solis*
CITAT (ninnisky @ 06-06-2005, 17:02)
Jag tror och känner att många fler än jag uppfattar dig som provocerande Solis- du vill helt enkelt ha uppmärksamhet - annars skulle du inte skriva alla dess trådar wub.gif wub.gif wub.gif där mycket är påhitt!

Och - uppmärksamhet får du ju......... wub.gif wub.gif

Helt klart vill jag bli sedd smile.gif Men samtidigt ÄLSKAR jag att skriva wub.gif

Jag vill hellre påverka, än provocera d.v.s. att människor sätter igång och diskutera smile.gif

Det är intressant att läsa hur människor tänker och tycker om allt möjligt smile.gif wub.gif
*solis*
Förresten vad anser du som påhitt?
SannaLasso
CITAT (Reserv @ 05-06-2005, 23:32)
KÄRLEK är jo LIVET wub.gif wub.gif wub.gif

blink.gif I sängkammaren ja!

smile.gif tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

.
yla
CITAT (Eva i Skåne @ 06-06-2005, 13:25)
CITAT (oldwolfie @ 06-06-2005, 00:08)
CITAT (Ophelia @ 05-06-2005, 23:12)
CITAT (zaaritha @ 05-06-2005, 23:04)
Jag är--som du vet--"onormal"--jag tycker mer om djur o växter--än människor!! wub.gif

Tror inte ett dugg att du är onormal. För då skulle jag oxå vara onormal. 1 onormal + 1 onormal = normal biggrin.gif

en till här så då e vi en hel grupp
1 onormal + 1 onormal + 1 onormal = normal
fast jag gillar ju en del människor
men djuren gillar jag mest så blommor rolleyes.gif

Sorry Oldwolfie, men om jag minns rätt från matematikens värld

så blir två negativa tal positivt, men tre negativa det förblir negativt wink.gif biggrin.gif

Må var och en vara salig i sin tro
rolleyes.gif

attsingen då då e jag en outsider ändå smile.gif
ingrid fuxwall
Så det var hit vår allas Solis rymt !

Nog är det så att hon sätter fart på det mesta.

ingrid
*solis*
CITAT (ingrid fuxwall @ 06-06-2005, 23:41)
Så det var hit vår allas Solis rymt !

Nog är det så att hon sätter fart på det mesta.

ingrid

wub.gif smile.gif wub.gifJippiii;nu har ni hittat mig; Gunvor och du Ingrid wub.gif wub.gif
*solis*
Kanske skall jag börja tillåta denne filur ifrån mitt inre komma fram mer tongue.gif
*solis*
CITAT (solis @ 06-06-2005, 23:50)
Kanske skall jag börja tillåta denne filur ifrån mitt inre komma fram mer tongue.gif

Hi hi nu har jag tillåtit djävulen inifrån mitt inre komma uuuuut

och även häxan

*solis*

Men vet ni vad:KÄRLEKEN finns kvar samtidigt wub.gif wub.gif wub.gif
Hannele
Varför inte skaffa ett annat troll att ösa kärlek på?
*solis*
Kärlek kan vi människor aldrig få nog av;titta bara hur våran värld ser ut eller rättare sagt:hur vi människor beteer oss mot varandra!

Jag har förmåga att visa alla mina sidor öppet: min dotter sa idag att jag är alldeles för ärlig wub.gif
Posse
CITAT (Hannele @ 09-06-2005, 16:34)
Varför inte skaffa ett annat troll att ösa kärlek på?

Föreslår du att Solis bör söka sig en kärlekspartner? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon