Sidor: 1, 2
*Eko*
CITAT (birgitek @ 13-06-2005, 10:18)
Alla ni åsiktspoliser ni är bara för trista, hela meningen med ett forum som detta är ju att olika åsikter skall brytas mot varandra, om alla bara jamsar med så dör forumet ganska snart.
Skulle också gärna vilja veta vilka och vems åsikter som är rätt och vem skall avgöra det.? För min del tycker jag faktiskt att Reserv stått för de vettigaste inlägget på sistone.
Och sen ä det ju faktiskt så att om man sticker ut hakan så får man räkna med mothugg, klarar man inte det skall man nog avstå från debatten här, det är ju inget tvång att vara här om man hela tiden störs sej på och försöka styra andras åsikter.
För min personliga del kan jag omöjligt förstå att man kan känna sej mobbad och kränkt av en vilt främmande människa på nätet.
Nej, låt forumet leva och ge alla rätt till sina åsikter, ni som inte klarar av det, ta en paus.
Birgit Ek

Birgit Ek - bra skrivet. Jag håller med dig.

Samtidigt skulle jag vilja påpeka som någon i denna tråd redan gjorde - att det där med att offentligt tacka för sig och ta adjö liknar att demonstrera såsom ett två- årigt barn som inte fått sin vilja igenom och som önskar att lekkompisarna skall dalta med honom eller henne för att vederbörande skall mjukna upp och vara kompis igen....

Det finns väl lite barn i oss allesammans och väl det...

Så jag vill passa på och ropa ut till SOLIS! Lägg in dina inlägg igen om kom fram ur gömman!

Kram till alla goa gubbar och gummor! wub.gif
groowymama
Så riktigt så wub.gif
Dzad
Tänk hur lite inlägg man hade samlat ihop om man inte skrev på småprat.
Förvånas konstant av min profilinformation. Förväntar mig inte att jag faktiskt skriver så mycket som jag gör på småprat jämfört med de andra avdelningarna.

Och likt andra redan noterat i andra trådar: Det är högst frivilligt att titta in här på småprat. Man måste inte ens läsa alla trådar.
Fast ibland verkar det som om det vore bättre med en skild avdelning för "småprat" (verkligt chit chat prat) och en skild för debatt och diskussioner om människor o samhället. De som inte kan diskutera sansat, utan att bli upprörd över åsikter och argument och börja angripa personerna istället för sakfrågan, kanske enklare skulle hålla sig borta från de heta debatterna! rolleyes.gif rolleyes.gif unsure.gif
Or then again, maybe not.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon