CITAT (birgitek @ 13-06-2005, 10:18)
Alla ni åsiktspoliser ni är bara för trista, hela meningen med ett forum som detta är ju att olika åsikter skall brytas mot varandra, om alla bara jamsar med så dör forumet ganska snart.
Skulle också gärna vilja veta vilka och vems åsikter som är rätt och vem skall avgöra det.? För min del tycker jag faktiskt att Reserv stått för de vettigaste inlägget på sistone.
Och sen ä det ju faktiskt så att om man sticker ut hakan så får man räkna med mothugg, klarar man inte det skall man nog avstå från debatten här, det är ju inget tvång att vara här om man hela tiden störs sej på och försöka styra andras åsikter.
För min personliga del kan jag omöjligt förstå att man kan känna sej mobbad och kränkt av en vilt främmande människa på nätet.
Nej, låt forumet leva och ge alla rätt till sina åsikter, ni som inte klarar av det, ta en paus.
Birgit Ek
Skulle också gärna vilja veta vilka och vems åsikter som är rätt och vem skall avgöra det.? För min del tycker jag faktiskt att Reserv stått för de vettigaste inlägget på sistone.
Och sen ä det ju faktiskt så att om man sticker ut hakan så får man räkna med mothugg, klarar man inte det skall man nog avstå från debatten här, det är ju inget tvång att vara här om man hela tiden störs sej på och försöka styra andras åsikter.
För min personliga del kan jag omöjligt förstå att man kan känna sej mobbad och kränkt av en vilt främmande människa på nätet.
Nej, låt forumet leva och ge alla rätt till sina åsikter, ni som inte klarar av det, ta en paus.
Birgit Ek
Birgit Ek - bra skrivet. Jag håller med dig.
Samtidigt skulle jag vilja påpeka som någon i denna tråd redan gjorde - att det där med att offentligt tacka för sig och ta adjö liknar att demonstrera såsom ett två- årigt barn som inte fått sin vilja igenom och som önskar att lekkompisarna skall dalta med honom eller henne för att vederbörande skall mjukna upp och vara kompis igen....
Det finns väl lite barn i oss allesammans och väl det...
Så jag vill passa på och ropa ut till SOLIS! Lägg in dina inlägg igen om kom fram ur gömman!
Kram till alla goa gubbar och gummor!