groowymama
Jag är ordentligt frustrerad,ambivalent,sökare,maskbärare,lögnare.....
Det vill säga jag tror att jag ljuger för mig själv hela tiden;att jag är så oändligt kärleksfull mad.gif
När jag i själva verket skulle vilja be människorna dra åt helvete när de är dumma och taskiga!

Jag pratar med en söt röst med en gammal troende kvinna ,när jag istället vill sga till henne:jag tror inte på det du säger mad.gif

Jag leer såååå gulligt när jag möter alkisar på stan;när jag istället tänker: jävla supputer gå nån annanstans mad.gif

När ungar cyklar mitt på trottoaren lee jag såå oändligt vackert och säger:det här är inte cyckelbana;när jag skulle vilja ropa:jävla ungar och hytta näve efter dem mad.gif

Och här på forumet skriver jag om kärlek i det oändliga och känner mig sååå kärleksfull;när jag mer än väl vet att jag har inom mig en helt annan sida som är riktigt djävulsk mad.gif

NU skulle jag vilja SKRIKA:Stanna världen jag vill hoppa av!!!

Dessa två krafter inom mig är i ständig krig och jag blir så hemskt trött sad.gif

Jag blir väl aldrig någonsin en balanserad vuxen kvinna så det är lika bra att ge upp och ta en dag i sänder utan de eviga lusten att förändra mig själv till det bättre:Jag är den jag är och det får duga!!!
Caprice
Tycker det låter som du är i högsta grad... mänsklig... biggrin.gif wub.gif

Caprice
groowymama
CITAT (Caprice @ 29-06-2005, 15:02)
Tycker det låter som du är i högsta grad... mänsklig...   biggrin.gif  :wub:

Caprice

ohmy.gif VA;är jag ohmy.gif
*Felix matte*
Varför ska man fundera så mycket och ständigt försöka ändra på sig wink.gif

Var nöjd med den du är... alla har vi våra brister och fel men oftast är det bara vi själv som ser dem som "jätteproblem" rolleyes.gif wub.gif

nu ska jag ut med kaffemuggen... äntligen har solen nått hit biggrin.gif
groowymama
Det var mycket kloka ord och tack wub.gif

När jag skrivit dessa mina innersta tankar så fick jag sådan kraft att nu är jag igång med att städa biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
liv
Människa känn dig själv!!!Det är nog inte många i denna värld som gör det . Men du har kommit en bra bit på väg bara genom att reflektera och ha insikter om detta .
Vi gör nog alla så gott vi kan , ibland vill man hoppa av karusellen , men ett , tu , tre så känns det bättre igen . Ibland bara genom att lyfta fram sina tankar och reflektioner till någon, och få lite respons .
Go on
Liv
Anki på Öland
CITAT (groowymama @ 29-06-2005, 14:55)
balanserad vuxen

Dessa 2 är väl inga ovillkorliga följeslagare. Vuxen vet jag inte om det har med ålder, sinnesstämmning eller livserfarenhet att göra, balanserad är man ibland och ibland inte. wink.gif
Anki
groowymama
Jag har kännt mig verkligen bra mycket lugnare under e.m och hela kvällen och det har varit fullständigt underbart wub.gif
groowymama
Men jag har varken städat klart eller diskat men varit på Biblan och kom hem med en hel kärra full av böcker om konst och Islam biggrin.gif

Och så har jag haft tvättstuga tid smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon