|
Full version: SAKNAR RESERV!
Ok! Och även om man inte är för nånting så är man ju inte automatiskt emot.
*Felix matte*
10-08-2005, 21:41
stennie
10-08-2005, 21:45
CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:41) Suck ja!!!!
*Felix matte*
10-08-2005, 21:55
Hannele
10-08-2005, 22:07
CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:55) självdistans... Du menar inte möjligen självcentrerad...?
CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:55) Jag är tillbaka, men tack ska du ha Agneta Jag skrev ett långt svårläst inlägg igår kväll när min brevlåda proppats igen totalt av alla underbara PM jag fått. Jag skrev tråden mest som enförklaring till varför jag valde att hålla mig borta, men eftersom det var svårläst så vart det väl desto lättare att missuppfatta, så många trodde att jag var tillbaks, så var karusellen igång igen Allt ska juh stötas och blötas in i oändligheten  Om alla kunde/ville fatta att jag inte skrev tråden som ett rop på hjälp, eller tyck synd om lilla mig, eller bara en släng uppmärksamhet. Jag hade inget annat för mig i går än att besvara PM, så till slut när det vart för många obesvarade PM så vart jag juh tvungen att förklara mig nånstans Jag har/ kommer aldrig ömka mig själv, nåt ska man väl få ha för sig själv, så lågt vill jag inte sjunka. Att blotta strupen så dom ser att jag tagit åt mig är illa nog, skulle aldrig falla mig in att ge dom den stora glädjen att tvinga mig ut ur forumet, det verkar dom ha lyckats med vad det gäller andra som inte finns här längre. Jag har suttit och läst gamla trådar och inlägg, en sak kan man juh säga, inte var det bättre förr.
netaave
10-08-2005, 22:17
Det konstiga är att får man spydigheter och elaka kommentarer så kommer dom alltid från samma person, oavsett ämne! Jag tycker du är en frisk fläkt här Reserv, hoppas innerligt få "se och prata" med dig även i fortsättningen.
CITAT (netaave @ 10-08-2005, 23:17) Det konstiga är att får man spydigheter och elaka kommentarer så kommer dom alltid från samma person, oavsett ämne! Jag tycker du är en frisk fläkt här Reserv, hoppas innerligt få "se och prata" med dig även i fortsättningen. Nåt jag tycker är konstigt, det är varför jag är så dum i huvet så jag försöker försvara mig  jaa, jisses, jag säger då det
*Felix matte*
10-08-2005, 22:21
CITAT (Hannele @ 10-08-2005, 23:07) CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:55) självdistans... Du menar inte möjligen självcentrerad...?  Nä inte alls! Jag skrev "självdistans" och det var det jag menade... sedan så ids jag inte hålla på och polemisera...är såååå less på allt tjafs.
*Felix matte*
10-08-2005, 22:30
CITAT (Reserv @ 10-08-2005, 23:13) CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:55) Jag är tillbaka, men tack ska du ha Agneta Jag skrev ett långt svårläst inlägg igår kväll när min brevlåda proppats igen totalt av alla underbara PM jag fått. Jag skrev tråden mest som enförklaring till varför jag valde att hålla mig borta, men eftersom det var svårläst så vart det väl desto lättare att missuppfatta, så många trodde att jag var tillbaks, så var karusellen igång igen Allt ska juh stötas och blötas in i oändligheten  Om alla kunde/ville fatta att jag inte skrev tråden som ett rop på hjälp, eller tyck synd om lilla mig, eller bara en släng uppmärksamhet. Jag hade inget annat för mig i går än att besvara PM, så till slut när det vart för många obesvarade PM så vart jag juh tvungen att förklara mig nånstans Jag har/ kommer aldrig ömka mig själv, nåt ska man väl få ha för sig själv, så lågt vill jag inte sjunka. Att blotta strupen så dom ser att jag tagit åt mig är illa nog, skulle aldrig falla mig in att ge dom den stora glädjen att tvinga mig ut ur forumet, det verkar dom ha lyckats med vad det gäller andra som inte finns här längre. Jag har suttit och läst gamla trådar och inlägg, en sak kan man juh säga, inte var det bättre förr.  Lovar att läsa alla inlägg jag missat... och du Reserv... vi är nog ganska lika vi
CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:41) Ja vad ska man säga... ;) :rolleyes: :unsure: Antar att jag är en av anledningarna till  .... Visst, jag sa att jag inte förstått charmen med Reserv men för den skull sa jag inte att jag tycker illa om honom eller så. Eller hur? Jag läser det mesta som skrivs här, både av honom och andra, och det är väl (om inte det enda så i alla fall) ett sätt att "lära känna" personerna här och bilda sej en uppfattning om hur ni funkar där ute i verkligheten. Hur ni andra gör vet jag inte men så gör i alla fall jag. Och Reserv är väl kvar?
CITAT (Reserv @ 10-08-2005, 23:13) Jag har suttit och läst gamla trådar och inlägg, en sak kan man juh säga, inte var det bättre förr.  Lite synd att du har fått den uppfattningen. Min uppfattning är att det har varit roligt och bra också låååångt före 21 april 2005.
*Felix matte*
11-08-2005, 07:07
CITAT (Berith @ 11-08-2005, 07:02) CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 22:41) Antar att jag är en av anledningarna till  .... Nej... varken du eller nån annan... visste bara inte vad jag skulle säga och vet inte nu heller mer än att jag hoppas att solen fortsätter skina resten av dagen och att jag nu loggar ut ... vi har förmånen att få ha minsta barnbarnet hos oss idag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|