|
Vad jag läst och hört är den hundrasen något av det mest korkade djur som har ben!! I en dressyr tävling är pyreneehundar i samma tävlingsklass som; grodyngel, dammråttor och extremt närsynta silverfiskar!
Dummare än tåget är allmänt kännt, men något ännu dummare är RÄLSEN!! Som ligger kvar när tåget kommer! Hur smart är det?? Magnus
Bettson
04-08-2005, 07:51
CITAT (Ophelia @ 03-08-2005, 20:00) Vad var priset på svärföräldrarna då? Fick du dem sålda? Skämt åsido. Himla fräckt av dem att ens tänka tanken. Ibland funderar man på hur vissa egentligen är funtade. Vissa saker kan man inte ens en gång ge bort gratis. Men usch så jag säger, vill inte starta en svärmorsdebatt. Fast det här var ett av deras lindrigare påfund.
stennie
04-08-2005, 12:23
Är hon förlåten idag???
Biggan_
04-08-2005, 15:39
CITAT (stennie @ 04-08-2005, 13:23) Är hon förlåten idag???  Undrar jag med! Kom igen nu Reserv, så vi får fart på speleverket här
Hannele
04-08-2005, 15:42
CITAT (Reserv @ 04-08-2005, 00:29) Vad det gäller håravfall, så fäller Fanny mer än lovligt mycket. Jag har samlat flera kassar så snart kan jag knyta en jädra ryamatta av hunden Man kan spinna tråd av hundhår, blandat med lite får. Det har den bra egenskapen att den är som impregnerat , stöter bort vatten.
CITAT (Hannele @ 04-08-2005, 16:42) Man kan spinna tråd av hundhår, blandat med lite får. Det har den bra egenskapen att den är som impregnerat , stöter bort vatten.  Jag har funderat på att lära mig karda och spinna, men tiden.... För hundhår finns det så det räcker och blir över! Borde kunna bli utmärkta raggsockor till mina kalla fötter! Mvh Fenja
undrar om dom raggarna blir så hållbara
Mina hundar har aldeles för kort päls för att kunna göra något med. En av dom var gratis här om dan han, hade grävt ett stort krater mitt i gräsmattan. grrr... eller heter det karter???
Biggan_
04-08-2005, 17:56
CITAT En av dom var gratis här om dan han, hade grävt ett stort krater mitt i gräsmattan. grrr... eller heter det karter??? Har du också tullat på vinet
stennie
04-08-2005, 18:02
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 18:56) CITAT En av dom var gratis här om dan han, hade grävt ett stort krater mitt i gräsmattan. grrr... eller heter det karter??? Har du också tullat på vinet  Har nog missat nåt, vilket vin? Vartdå? vill ooooockså haaaaaa!!!
stennie
04-08-2005, 18:35
CITAT (Reserv @ 04-08-2005, 00:29) Vad det gäller håravfall, så fäller Fanny mer än lovligt mycket. Jag har samlat flera kassar så snart kan jag knyta en jädra ryamatta av hunden, det är hår överallt i huset, i trädgården så är det hårtussar i alla rabatter och amplarna som hänger 2 meter upp är också fulla med hundhår  Nu ska jag gå ut och borsta min Njuffe....vi ska kanske slå ihop våra påsar så kan vi få ihop till en svart-vit varm och go tröja
CITAT (Anne R @ 04-08-2005, 19:11) vilket vin? Vartdå? vill ooooockså haaaaaa!!!  ÄH..vin är för veklingar här är det metaxa som gäller. (grekisk konjac)
Bettson
05-08-2005, 16:28
Idag så rotbeskar våran lilla loppa jackmaniclematisen. Inte ett blad finns kvar. Fast jag skulle inte våga andas ordet "till salu" när maken här det. Förresten så är hon förlåten redan
och min ena katt envisas med att dra snöret runt taklökarna som blommar... idag hade hon av en hel hög... blä på henne.
zaaritha
05-08-2005, 19:13
Fick en Metaxa i förra veckan! Men--fy fasen--det var då inte gott!!
Kan tala om för alla att "det stora aset" Fanny inte gått till nödslakt ännu, hon undviker området kring katastrofen och har bett om ursäkt. Hon är förlåten, men man kan bli smått förtvivlad för mindre.
zaaritha
05-08-2005, 20:06
Duttig Reserv!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|