Full version: forsytesagan
Sidor: 1, 2
zaaritha
Fniss!! rolleyes.gif
cic
CITAT (Betty @ 23-09-2005, 23:52)
Låt oss jobba på att behålla lugnet nu, allihop. smile.gif

Lugn som en filbunke. Tog INTE Hanneles inlägg som elakt.
Betty
Inte jag heller, stämmer bara i bäcken... biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (cic @ 23-09-2005, 23:54)

Lugn som en filbunke. Tog INTE Hanneles inlägg som elakt.

Filbunke wub.gif nä nu måste jag bara få det imorron. smile.gif Brukar köpa Valios... maken får den med lägre fetthalt laugh.gif
Hannele

?? blink.gif Vaddå?
zaaritha
unsure.gif
mulle
laugh.gif
cic
CITAT (Hannele @ 23-09-2005, 23:59)

?? blink.gif Vaddå?

Betty ville nog bara försäkra sig om att vi inte skulle bli arga på varandra. smile.gif
*Felix matte*
Alltså.. så tror jag att om vi alla kunde komma överens om att inte svara på "knäppinlägg"... såna där det är uppenbart att personen ifråga enbart är ute för att provocera och få igång "bråk"
Då tror jag att mycket är vunnet smile.gif och Ingemar slipper få en massa PM och extrajobb med att ta bort olämpliga inlägg mm.
Eller... Vad tycker ni?
cic
CITAT (Felix matte @ 24-09-2005, 00:04)
Alltså.. så tror jag att om vi alla kunde komma överens om att inte svara på "knäppinlägg"... såna där det är uppenbart att personen ifråga enbart är ute för att provocera och få igång "bråk"
Då tror jag att mycket är vunnet smile.gif och Ingemar slipper få en massa PM och extrajobb med att ta bort olämpliga inlägg mm.
Eller... Vad tycker ni?

Apselut. Ska inte göras om. Kan inte du redigera ditt inlägg där jag citeras Agneta? Jag har nämligen tagit bort det. smile.gif
Reserv
Eller... Vad tycker ni?

I teorin så låter det toppen, men så sitter man där och önskar att arslet vägde mer när man ska sitta på händerna för att inte svara. huh.gif
pejori
Eller... Vad tycker ni?

absolut..
* sitter på händerna* laugh.gif laugh.gif
cic
CITAT (Reserv @ 24-09-2005, 00:07)
I teorin så låter det toppen, men så sitter man där och önskar att arslet vägde mer när man ska sitta på händerna för att inte svara. huh.gif

laugh.gif laugh.gif

Hear hear!
Betty
CITAT (cic @ 24-09-2005, 00:03)
CITAT (Hannele @ 23-09-2005, 23:59)

?? blink.gif Vaddå?

Betty ville nog bara försäkra sig om att vi inte skulle bli arga på varandra. smile.gif

Precis så var det. smile.gif
*Felix matte*

Men allvarligt talat ... alltså... nog väger väl baken mer än händerna! wacko.gif tongue.gif laugh.gif jag hade t.ex ett jäkla sjå att få upp dem och skriva nu laugh.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 24-09-2005, 00:14)

Men allvarligt talat ... alltså... nog väger väl baken mer än händerna! wacko.gif tongue.gif laugh.gif jag hade t.ex ett jäkla sjå att få upp dem och skriva nu laugh.gif

Jag är starkare i händerna än i baken rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Betty @ 23-09-2005, 23:55)
Inte jag heller, stämmer bara i bäcken... biggrin.gif

Snälla, låt bli. sad.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 24-09-2005, 00:15)
CITAT (Felix matte @ 24-09-2005, 00:14)

Jag är starkare i händerna än i baken rolleyes.gif

:huh:Vi pratade nyss med maken om att han så lätt kunde lyfta och bära min handikappade syster då det begav sig... i slutet av sextiotalet smile.gif
Han sa att hand/armkraften hade han tack vare alla soptunnor han burit.. han jobbade såförtiden i Renhållningsbólaget.
Hannele
I kväll är det slut på sagan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon