Full version: Carolina dopad
Sidor: 1, 2
Ralf
Carolina var dopad i Helsingfors när hon vann medalj i sju-kampen. Det påstås att hon har ätit Klüft-potatis.
wolkenkrabber
va?
Reserv
CITAT (Ralf @ 10-08-2005, 19:19)
Carolina var dopad i Helsingfors när hon vann medalj i sju-kampen. Det påstås att hon har ätit Külft-potatis.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Ralf @ 10-08-2005, 19:19)
Carolina var dopad i Helsingfors när hon vann medalj i sju-kampen. Det påstås att hon har ätit Külft-potatis.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sulawesii
laugh.gif

Måste erkänna att jag vände taggarna utåt först.... när jag läst rubriken men inte inlägget hihi....
LadyAdina
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
wolkenkrabber
jag fattar grejjen mend efternmanet.

men.....

hur F-N dopar man sig på klyftpotatis????
Reserv
CITAT (wolkenkrabber @ 10-08-2005, 19:58)
jag fattar grejjen mend efternmanet.

men.....

hur F-N dopar man sig på klyftpotatis????

laugh.gif laugh.gif laugh.gif En ordlek grabben, det var dagens ljuvligaste skratt. Fast ska jag va´riktigt ärlig så var inte mina ungar heller så imonerade av humorn tongue.gif
Sulawesii
Jag tror man måste vara lite torr för att uppskatta den. Och inte så knusslig, kanske. tongue.gif
pejori
fick ett hysteriskt svettanfall när jag läste rubriken men sen....skarattade som en galning biggrin.gif
Bjäbban
ohmy.gif sad.gif mad.gif
biggrin.gif biggrin.gif
netaave
Åhh nej! tänkte jag, sen snodde jag det direkt. biggrin.gif
Snöflinga
Zazu
laugh.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
stennie
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Den tänker jag sno !!!
Gossen Ruda
Jaja, det går utför med idrotten som backhopparen sa. Är det månne så att stärkelsehalten i blodet blir för hög? rolleyes.gif Annars borde det vara idé med kulpotatis före kulstötningen. tongue.gif Vad vore livet utan humor?
fruberglund
Jag är inte så knusslig, hahaha tongue.gif
*Felix matte*
Ha,ha,haaaa den var bra!
Bettson
När jag ´läste rubriken så blev jag urförbannad. Vad farao vad tidningarna ska hitta på för att sälja lösnummer.

Karolina dopad....aldrig.

När jag sedan låäste inlägget så skrattade jag så jag fick magknip
violina
Åhhh vad jag blev sugen på det nu då. Vi får hålla tummarna för hennes pojkvän i finalen idag. Hoppas att han inte också har ätit och blivit så tung så han inte kommer över. Han får äta morotsstavar istället. wub.gif
kristerh
Jag skrattar på mig laugh.gif laugh.gif och sedan wolkenkrabbers första kommentar laugh.gif laugh.gif mer sånt här på odla tack, det lättar upp den sura stämningen .
krister
Biggan_
CITAT (kristerh @ 11-08-2005, 11:26)
Jag skrattar på mig laugh.gif laugh.gif och sedan wolkenkrabbers första kommentar laugh.gif laugh.gif mer sånt här på odla tack, det lättar upp den sura stämningen .
krister

Håller med dej! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi

Ja, det är ju i och för sig inte så konstigt om man undrar med alla rekord som hon staplar på varandra!

Det är ju faktiskt en väldigt tunn linje mellan doping och accepterade prestationshöjande preparat på den nivån.

Men jag väljer att tro att hon är í alla fall lika "ren" som övriga svenska friidrottare.
netaave
CITAT (violina @ 11-08-2005, 11:19)
Åhhh vad jag blev sugen på det nu då. Vi får hålla tummarna för hennes pojkvän i finalen idag. Hoppas att han inte också har ätit och blivit så tung så han inte kommer över. Han får äta morotsstavar istället. wub.gif

Han äter väl bara cheesburgare, det var ju det han skulle gå och köpa när väntan blev lång i kvalet p.g.a. haveriet biggrin.gif
farbror B
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 11:29)

Ja, det är ju i och för sig inte så konstigt om man undrar med alla rekord som hon staplar på varandra!

Det är ju faktiskt en väldigt tunn linje mellan doping och accepterade prestationshöjande preparat på den nivån.

Men jag väljer att tro att hon är í alla fall lika "ren" som övriga svenska friidrottare.

När hon å jag duschade sist så var vi lika rena i alla fall..
laugh.gif
netaave
CITAT (farbror B @ 11-08-2005, 11:53)

laugh.gif

Det var ni säkert, men du hade väl ingen chans att kolla, eller hur? laugh.gif
Biggan_
CITAT (netaave @ 11-08-2005, 11:57)

laugh.gif

Rossi

laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Det kanske var golden shower! laugh.gif laugh.gif Usch, fy på mig!
farbror B
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 12:14)

laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Det kanske var golden shower! laugh.gif laugh.gif Usch, fy på mig!

Måste vara min oskyldiga natur , eller?
*förstår inte* blink.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 11-08-2005, 12:28)
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 12:14)

laugh.gif

Måste vara min oskyldiga natur , eller?
*förstår inte* blink.gif

Måhända att du har en oskyldig natur farbrorn men jag litar på att din livliga fantasi kan vara dig till stor hjälp. (Det märkte vi ju inte minst när du beskrev din och Carros gemensamma dusch! laugh.gif laugh.gif )
Lars-Olof Arvids
Vad klüftiga ni är! Hoppas inte klüftan mellan eliten och ungdomsidrotten ökar alltför mycket nu. Hur gick det förresten när Klüft och de andra honorna löpte? rolleyes.gif

Olle
kristerh
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 11-08-2005, 13:03)
Hur gick det förresten när Klüft och de andra honorna löpte? rolleyes.gif

Olle

laugh.gif laugh.gif
krister
Rossi
Vad klüftiga ni är! Hoppas inte klüftan mellan eliten och ungdomsidrotten ökar alltför mycket nu. Hur gick det förresten när Klüft och de andra honorna löpte? rolleyes.gif

Olle

They were in the same HEAT ! laugh.gif laugh.gif

För de som inte är så bevandrade i engelska kan jag meddela att "be in heat" betyder löpa, d.v.s. en tik som löper.
farbror B
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 13:12)

Olle

För de som inte är så bevandrade i engelska kan jag meddela att "be in heat" betyder löpa, d.v.s. en tik som löper.

tror jag börjar bli för oskyldig för er humor, eller ska vi säja tvärtom.. er humor överstiger min genansnivå...
unsure.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 11-08-2005, 13:45)

Olle

tror jag börjar bli för oskyldig för er humor, eller ska vi säja tvärtom.. er humor överstiger min genansnivå...
unsure.gif

Jag ber om ursäkt. sad.gif
farbror B
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 13:47)
CITAT (farbror B @ 11-08-2005, 13:45)

Olle

unsure.gif

Jag ber om ursäkt. sad.gif

varför det?
sa bara som det var
humorn å samken är väl som baken? smile.gif
Hans i Mälardalen
Det är farligt att skrämmas så, jag höll på att svimma. Vilken lättnad att inse att det bara var ett skämt! biggrin.gif
Svårt att föreställa sig hur man skulle reagera om det hände på riktigt! blink.gif

MvH
lavendel2
CITAT (Hans i Mälardalen @ 12-08-2005, 03:34)
Det är farligt att skrämmas så, jag höll på att svimma. Vilken lättnad att inse att det bara var ett skämt! biggrin.gif
Svårt att föreställa sig hur man skulle reagera om det hände på riktigt! blink.gif

MvH

rolleyes.gif Skulle inte bry mej alls...tycker hela den här elitidotten är en jäkla upptrissad historia!
Allt detta snack om hjältar...dom är väl inga hjältar....tjänar massor med pengar på att göra det dom tycker är kul!!

En hjälte är.. åtminstone för mej.. en person som gör extraordinära saker för sina medmänniskor utan personlig vinning..och ibland med fara för sitt eget liv!

Visst dom ger många människor mycket nöje och underhållning..så dom förtjänar väl sin lön..som andra artister!
Men dom är inte mer hjältar än rockmusiker är!!!
Lavendel
Gossen Ruda
Är det mer värt att pilla på ett instrument och skrika med sin hesa röst? Det är ett otroligt slit med träning och åter träning för att nå toppen i någon idrott och stora pengar är det få som tjänar.
lavendel2
Nej Gossen Ruda...jag sa inte att det var mera värt...jag tror att slitet och mödan att komma till berömmelse är tufft sen må det gälla idrottare eller artister!
Min poäng var att jag inte skulle kalla någon av dessa kategorier för hjältar....!
rolleyes.gif
Magdis
CITAT (lavendel2 @ 12-08-2005, 18:33)
Min poäng var att jag inte skulle kalla någon av dessa kategorier för hjältar....!
rolleyes.gif

Jag håller verkligen med dig!
Gossen Ruda
Aha, det var hjältestatusen som var huvudfrågan. Nä, några hjältar vill jag inte kalla dom men visst är våra idrottare värda vår uppskattning och sina pengar.
pejori
ja det är dom smile.gif
även när dom förlorar wub.gif wub.gif
har ni hört det förut " karriären över...xxx förlorade" wub.gif
Gossen Ruda
Joo, svagt av Jenny Kallur att bara bli sexa i finalen? Harre jäv... HON ÄR 6:E BÄSTA AV ALLA KVINNOR PÅ DEN HÄR PLANETEN!!! Det är rätt så många som är sämre.
Rossi
CITAT (Gossen Ruda @ 12-08-2005, 18:13)
Det är ett otroligt slit med träning och åter träning för att nå toppen i någon idrott

Och jag som i större delen av mitt liv har idrottat kan garantera att det krävs banne mig träning, träning och åter träning även om man aldrig når toppen ..... laugh.gif laugh.gif

Har dock spelat handboll i div. 1 så jag var ganska nära toppen! laugh.gif
Gossen Ruda
CITAT (Rossi @ 12-08-2005, 20:46)
CITAT (Gossen Ruda @ 12-08-2005, 18:13)
Det är ett otroligt slit med träning och åter träning för att nå toppen i någon idrott

Och jag som i större delen av mitt liv har idrottat kan garantera att det krävs banne mig träning, träning och åter träning även om man aldrig når toppen ..... laugh.gif laugh.gif

Har dock spelat handboll i div. 1 så jag var ganska nära toppen! laugh.gif

Det är mycket lite plats på toppen, oftast bara plats för en. Det är få förunnat att komma dit.
lilla mamma
Jag är på toppen, kuddtoppen

dags att sova
Ralf
*bump*
biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Ralf @ 25-08-2007, 07:28) *
*bump*
biggrin.gif

Vá du skräms!! fear.gif fear.gif fear.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon