Sidor: 1, 2
andersen
Bettson vad jag menar är att om någon bryter mot någon regel här så ger det inte andra rätt att bryta mot andra regler. Sedan kan jag förstå att man blir förbanad och skriver dumma saker det har jag åxå gjort, men då har jag sakt förlåt efter åt.
birgitek
Andersen, du menar väl inte att tilltaget att ordna en omröstning om en annan forumdeltagare verkar särskilt friskt.
Kan inte se något som helst fel att skriva att sådant är sjukt eftersom DET ÄR SJUKT och kränkande.
Birgit Ek
Bettson
CITAT (andersen @ 12-08-2005, 15:15)
Bettson vad jag menar är att om någon bryter mot någon regel här så ger det inte andra rätt att bryta mot andra regler. Sedan kan jag förstå att man blir förbanad och skriver dumma saker det har jag åxå gjort, men då har jag sakt förlåt efter åt.

Jo det förstår jag och det är bra. Men det många reagerar starkt mot är att någon försöker skapa konflikter och få folk att må dåligt.

En hel del känner sig oskyldigt utpekade. Det är så himla taskigt.
Att då gå in och tala om språkbruk och regler är inte riktigt rätt läge om du förstår vad jag menar.

I stället för överskrider alla normala gränser och då irriterar det ännu mera att titta på mindre förseelser.

Liksom tänk om det var du som var utpekad, hurilla skulle det inte kännts.
shiva
Alltså Posse, vad Du nu är, skaffa Dig ett liv! Eller sätt eld på datorn.
Du är nog den TRÅKIGASTE varelse jag läst i hela mitt liv!
mad.gif
Magnus.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon