Full version: Utslitna?
Sidor: 1, 2, 3
zaaritha
Är ni däckade?
Ingen fart på forumet! unsure.gif
Reserv
Kantstött och mållös snarare huh.gif Annars är det bra wub.gif
wolkenkrabber
vädret suger musten ur en
farbror B
Själv har man druckit lite väl mycket koffeinrika vätskro, så en annan är det fart på...
liv
tongue.gif Hallo Reserv
Kul att du tittar in igen tycker jag . .
Nu blir det lite fart här igen ...
Kan behövas i detta evinnerliga regnande, flyter nog snart bort här
Fenja
Undrar om det inte varit tillräckligt med fart här för ett tag...
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 14-08-2005, 00:35)
Mvh
Fenja

Det kanske beror på vad man menar med fart, om du tycker att det vart tillräckligt med bråk och tjafs, då håller jag med dig fullständigt. Om du anser att det är "dom roligare" trådarna det varit tillräckligt av, då får du ursäkta mig, men kan du gå och hålla dom andra glädjedödarna sällskap nånstans. unsure.gif huh.gif
farbror B
CITAT (Reserv @ 14-08-2005, 00:40)
CITAT (Fenja @ 14-08-2005, 00:35)
Mvh
Fenja

Det kanske beror på vad man menar med fart, om du tycker att det vart tillräckligt med bråk och tjafs, då håller jag med dig fullständigt. Om du anser att det är "dom roligare" trådarna det varit tillräckligt av, då får du ursäkta mig, men kan du gå och hålla dom andra glädjedödarna sällskap nånstans. unsure.gif huh.gif

Reserv, my friend, I totally agree!

Hoppas det är tjafs/bråk man anser är för mycket fart, ite våra skojiga trådar..
Min filosofi har alltid varit, att om TV-programmet är dåligt, klaga inte, stäng av! Gillar man inte en viss tråd, sä behöver man inte läsa den.

friidens på er allihop
yenny
Själv deppar jag för att semestern är slut (bara i morgon kvar) och jag fick 4 veckor av regn!!! Blä!
Reserv
CITAT (yenny @ 14-08-2005, 00:51)
Själv deppar jag för att semestern är slut (bara i morgon kvar) och jag fick 4 veckor av regn!!! Blä!

Vi kan ta varann i hand då rolleyes.gif Börjar också på måndag, men då lär väl solen skina förståss tongue.gif
zaaritha
Bra! Ni är vakna! Tjafsa; behöver vi väl inte, vi "kan väl vara vänner, ändå".
farbror B

dääärför magen din e så blek, aha. wink.gif laugh.gif
yenny
CITAT (farbror B @ 14-08-2005, 00:59)

dääärför magen din e så blek, aha. wink.gif laugh.gif

Ja antagligen wink.gif För de 3 jättefina veckorna som det var fint väder innan jobbade jag som en galning... annars hade man kanske sett en nyans skillnad i alla fall rolleyes.gif
zaaritha
yenny; vilken otur!!
yenny
CITAT (Reserv @ 14-08-2005, 00:54)

Vi kan ta varann i hand då rolleyes.gif Börjar också på måndag, men då lär väl solen skina förståss tongue.gif

Ja det låter som en bra idé..kan behöva nån att hålla i handen biggrin.gif
Å jag lär väl svära fint om solen skiner... blink.gif
yenny
CITAT (zaaritha @ 14-08-2005, 01:03)
yenny; vilken otur!!

Ja det kan man säga!!! sad.gif trist tycker jag... skulle behöva lite mer semester tror jag för att repa mej efter regnet... rolleyes.gif
zaaritha
Ja--det skulle du verkligen! Vila upp dej efter semestern, s a s.
Magdis
Jag är inte utsliten iallafall, jag är i full gång!! Alla ni som är utslitna kan få komma på semester hos mig i soliga Piteå så kan jag ta hand om er. biggrin.gif
pejori
vill också ha mer fart på forumet igen smile.gif smile.gif
tycker det har varit jättetrevligt med skojtrådarna laugh.gif
tror att friidrotten tagit tid från folk här, själv har jag tillbringat helgen med att byta skott laugh.gif laugh.gif
just nu är bytestråden i krukväxter det första jag läser här biggrin.gif biggrin.gif
sen får jag nog säga, lite tjafs är bra för blodcirkulationen, så länge det inte blir personangrepp smile.gif
Anki på Öland
Verkar som om någon lagt en stor blöt handduk över forumet. Allt är avslaget...
Trist!
Anki
Fialotta
Är det inte så kanske att det är kräftskivornas tid just nu och sedan är det idrott på tv smile.gif
Lite utsliten känner jag mig nog om jag tänker efter, men nu tar vi nya tag eller hur tongue.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Anki på Öland @ 14-08-2005, 11:17)
Trist!
Anki

Instämmer till 100% sad.gif huh.gif
Betty
CITAT (Reserv @ 16-08-2005, 18:24)
CITAT (Anki på Öland @ 14-08-2005, 11:17)
Trist!
Anki

Instämmer till 100% sad.gif huh.gif

Jag säger bara Gäääsp, håller med er...
AnitaO
Det är nog ganska naturligt att det blir så när det varit tjafs och hårda ordväxlingar.
Liksom en slags baksmälla rolleyes.gif
Bettson
CITAT (AnitaGg @ 17-08-2005, 12:26)
Det är nog ganska naturligt att det blir så när det varit tjafs och hårda ordväxlingar.
Liksom en slags baksmälla rolleyes.gif

Nedrans partaj det verkar ha varit. För nu har det varit väldigt stillsamt i över en halv vecka.

Kan också vara så att långvarigt tjafs nött ut många ej tjafsare så att de inte kikar in längre.

Eller att många tittar men inte vågar skriva.

För det kan väl aldrig vara så att någon saknar bråken, för det gör inte jag. wacko.gif
AnitaO
CITAT (Bettson @ 17-08-2005, 12:51)
CITAT (AnitaGg @ 17-08-2005, 12:26)
Liksom en slags baksmälla  :rolleyes:

Nedrans partaj det verkar ha varit. För nu har det varit väldigt stillsamt i över en halv vecka.

Kan också vara så att långvarigt tjafs nött ut många ej tjafsare så att de inte kikar in längre.

Eller att många tittar men inte vågar skriva.

För det kan väl aldrig vara så att någon saknar bråken, för det gör inte jag. wacko.gif

Saknar bråken är nog ingen som gör, eller tja ... kanske någon enstaka kan tycka att det är roligt.
Själv tror jag att det beror på flera saker.
Dom som varit inblandade i bråk känner sig lite nedstämda eller "kantstötta". Inte på humör att skoja och ha kul.
Några tycker bråk är så jobbigt, så dom håller sig borta.
Några är rädd att skriva "fel" saker så man tassar lite försiktigt på tå en period.

Men jag håller med dig om att nu är det dags för en magnecyl så huvudvärken går bort.
Annars blir det ju så att den som försökte skapa osämja och förstöra på forumet lyckas i sitt uppsåt.
Och det vill vi ju inte. smile.gif
Betty
Nej det vill vi ju inte, så nu tar vi nya friska tag och skriver fler trevliga inlägg så att det blir "som vanligt" igen här på Odlas forum - trevligt alltså. biggrin.gif
Ophelia
CITAT (farbror B @ 14-08-2005, 00:34)
Själv har man druckit lite väl mycket koffeinrika vätskro, så en annan är det fart på...

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....är det så man blir. Är det därför man ska passa sig för kaffet, annars kan man bli som på bilden laugh.gif laugh.gif laugh.gif
shiva
Att det är lite "dött" på forumet beror kanske för att JAG inte skrivit så mycket laugh.gif laugh.gif laugh.gif

I kväll ska jag på krogen så jag kanske kan hitta på något "diskutabelt" när jag kommer hem i natt, eller? tongue.gif

Jag kan verkligen höra hur det i hundratals hem låter -NEEEEJ, för böveln, låt inte SHIVA starta en ny tråd!!! laugh.gif laugh.gif
yenny
Ha det så kul! och hitta gärna på något roligt att skriva om biggrin.gif
Magdis
CITAT (shiva @ 19-08-2005, 19:32)
I kväll ska jag på krogen så jag kanske kan hitta på något "diskutabelt" när jag kommer hem i natt, eller? tongue.gif

Det ser jag fram emot!
Reserv
CITAT (shiva @ 19-08-2005, 19:32)
Att det är lite "dött" på forumet beror kanske för att JAG inte skrivit så mycket laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag kan verkligen höra hur det i hundratals hem låter -NEEEEJ, för böveln, låt inte SHIVA starta en ny tråd!!! laugh.gif laugh.gif

Bara du inte hotar att knäcka benen eller krossa skallen på nån så är det säkert lugnt. Häv en öl åt mig också när du ändå är ute rolleyes.gif
Ophelia
Ta ett glas vin och en whisky för mig. Herregud sådan härlig blandning. Du kommer att må gott i morgon laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 20:29)
Ta ett glas vin och en whisky för mig. Herregud sådan härlig blandning. Du kommer att må gott i morgon laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Du bor juh såpass nära så du kan juh hänga med Shiva tycker jag, så får ni så äntligen träffas. rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:31)
Ta ett glas vin och en whisky för mig. Herregud sådan härlig blandning. Du kommer att må gott i morgon  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Du bor juh såpass nära så du kan juh hänga med Shiva tycker jag, så får ni så äntligen träffas. rolleyes.gif

Men var här han då? Har knappt sett ett inlägg från honom. sad.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 20:32)
Ta ett glas vin och en whisky för mig. Herregud sådan härlig blandning. Du kommer att må gott i morgon  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Det är på tiden att Shiva bjuder ut dig nu, ska vi skälla på han lite för att han tar dig för givet? mad.gif Jag tror han är lite blyger ja. sleep.gif tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:34)
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 20:32)
Ta ett glas vin och en whisky för mig. Herregud sådan härlig blandning. Du kommer att må gott i morgon  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Det är på tiden att Shiva bjuder ut dig nu, ska vi skälla på han lite för att han tar dig för givet? mad.gif Jag tror han är lite blyger ja. sleep.gif tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Han har nog fullt upp i livet med trädgård, vänner och annat.
Tropeden
Hmmm... lite äktenskapsförmedling här på odla... kul! tongue.gif
Ophelia
CITAT (Tropeden @ 19-08-2005, 22:13)

Kanske vill vara med????? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori

det hjälper nog inte ophelia laugh.gif laugh.gif
vi blir aldrig bortgifta du och jag laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 19-08-2005, 22:20)

Nja...säg inte det! laugh.gif Ni vet aldrig vad som försiggår i kulisserna här på Odla! biggrin.gif
stennie
Gift dig aldrig men ta dig en vän.
han kan du alltid byta igen tongue.gif

var det någon som skrev i min poesibok för länge, länge sedan.....
Ophelia
CITAT (pejori @ 19-08-2005, 22:20)

Hmmmmmmm.......kanske Magdis har någon på lager åt oss. Vi kanske kan dela laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
JA!!! halva veckan var biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 19-08-2005, 22:42)
JA!!! halva veckan var biggrin.gif  :D  :lol:  :lol:

Javisst...jag är inte omöjlig. Nu var det klart. Men vad ska vi välja....vad har du för preferenser? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
jag går med på allt jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 01:47)
jag går med på allt jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hmmmmm......lång, blond och blåögd??? smile.gif smile.gif smile.gif

Hur många ben ska han ha? Spelar armlängden någon roll? Ska han ha hjärna?

Tror vi säkert kan hitta något passande biggrin.gif biggrin.gif
pejori
ÄH...hjärna är inte nödvändigt rolleyes.gif rolleyes.gif
det är så många som inte använder den ändå biggrin.gif biggrin.gif
kan sälja den som bättre begagnad på organmarknaden biggrin.gif biggrin.gif
ligger kvar i orginalkartongen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
Han bör vara bra på att bygga och greja, gärna med mycket pengar (har så många projekt i skallen). Väluppfostrad tycker jag är trevligt laugh.gif laugh.gif
pejori
det låter bra det...honom tar vi när han dyker upp biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
han måste ju kunna bidra med pengar till projekt samt inköp av massor av hoyor laugh.gif laugh.gif
dom är dyra dom biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon