|
CITAT (Felix matte @ 17-08-2005, 22:19) Kul guide, Felix matte  den skall jag spara ifall det blir fråga om någonting i framtiden Jag är också Vädur, samma som dig
Ophelia
18-08-2005, 20:07
Vad är det med vädurar? Jag är själv vädur och anser mig väldigt snäll och handtam.
CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:07) Vad är det med vädurar? Jag är själv vädur och anser mig väldigt snäll och handtam.  Det finns en bok som heter "Soltecken" skriven av Linda Goodman, jag har den själv och boken är ganska sönderläst och bladen har lossnat efter mycket kollande. Köp den. Jag tycker att mycket som står där stämmer på mig och även på andra tecken
Ophelia
18-08-2005, 20:39
Hmmm......hoppas det står att vädursdamer är mycket trevliga och väluppfostrade
CITAT (gammelnalle @ 17-08-2005, 22:46) Förskräcligt vad ni kommer in på "HOROSKÅP"...
Jag är tjockskallig, egna åsikter, vänsterhänt, (ambidexter), skiljer mig gärna från mängden och är målmedveten, behov av kommunikation på alla plan, är deras benägenhet att tappa sugen. lätt att starta en massa projekt och lämna dem halvfärdiga,glada diskussioner ,skydda mig själv och familjen mot alla hot , god och livlig fantasi,Organisation är vitalt för mig som behöver ha kontroll över livet,utgår från att jag alltid vet bäst.
tro f.n det.jag har klippt ihop FLERA stjärntecken Jo visst har du klippt ihop flera stjärntecken, det kunde jag konstatera redan halvvägs i texten, men som påpekats tidigare så påverkas våra kompletta horoskop av mer än soltecknet. Så jag utgår ifrån att du gett oss en ärlig beskrivning av vad som rör sig i din själ Lilla Björn.
pisanggoreng
18-08-2005, 21:09
Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt...
Ophelia
18-08-2005, 21:14
CITAT (pisanggoreng @ 18-08-2005, 22:09) Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt... Ne......då skulle jag varit rik och haft ofantlig tur i kärlek
Det ska ju vara lite bråkigt på ett forum för annars är det ju inget kul. Mesiga forum kan jag vara utan.  Förr tyckte jag odla forumet var på gränsen till för mesigt för det var bara gulli gull och alla höll med varann och var en jättefamilj typ. Då tröttnade jag men nu kikar jag in lite då och då igen.
*Felix matte*
18-08-2005, 21:33
CITAT (ÅsaF @ 18-08-2005, 22:15) Det ska ju vara lite bråkigt på ett forum för annars är det ju inget kul. Mesiga forum kan jag vara utan.  Förr tyckte jag odla forumet var på gränsen till för mesigt för det var bara gulli gull och alla höll med varann och var en jättefamilj typ. Då tröttnade jag men nu kikar jag in lite då och då igen. Men det här är väl verkligen som en stor familj?  Syskonbråk och syskonrivalitet, det har du väl hört talas om?
CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 22:14) CITAT (pisanggoreng @ 18-08-2005, 22:09) Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt... Ne......då skulle jag varit rik och haft ofantlig tur i kärlek  Du har ju redan ofantlig tur med kärlek; Du har ju MEJ!
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 22:52) CITAT (ÅsaF @ 18-08-2005, 22:15) Det ska ju vara lite bråkigt på ett forum för annars är det ju inget kul. Mesiga forum kan jag vara utan. :D Förr tyckte jag odla forumet var på gränsen till för mesigt för det var bara gulli gull och alla höll med varann och var en jättefamilj typ. Då tröttnade jag men nu kikar jag in lite då och då igen. Men det här är väl verkligen som en stor familj?  Syskonbråk och syskonrivalitet, det har du väl hört talas om?  Hehe. Ja så kan man ju iofs se det. Jag har inga syskon så i våran familj så var vi sådär mesigt trevliga mot varann och bråkade aldrig.
CITAT (ÅsaF @ 18-08-2005, 23:03) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 22:52) CITAT (ÅsaF @ 18-08-2005, 22:15) Det ska ju vara lite bråkigt på ett forum för annars är det ju inget kul. Mesiga forum kan jag vara utan.  Förr tyckte jag odla forumet var på gränsen till för mesigt för det var bara gulli gull och alla höll med varann och var en jättefamilj typ. Då tröttnade jag men nu kikar jag in lite då och då igen. Men det här är väl verkligen som en stor familj?  Syskonbråk och syskonrivalitet, det har du väl hört talas om?  Hehe. Ja så kan man ju iofs se det. Jag har inga syskon så i våran familj så var vi sådär mesigt trevliga mot varann och bråkade aldrig.  Hah, och här är dom sex stycken som ska samsas och oftast fler, kompisar, flick och pojkvänner som bor och sover över. Det är en överraskning hur många man är till frukost
Ophelia
18-08-2005, 22:07
CITAT (shiva @ 18-08-2005, 22:58) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 22:14) CITAT (pisanggoreng @ 18-08-2005, 22:09) Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt... Ne......då skulle jag varit rik och haft ofantlig tur i kärlek  Du har ju redan ofantlig tur med kärlek; Du har ju MEJ!  Hmmm...nu bidde jag lite generad
Airamya
19-08-2005, 07:47
CITAT (pisanggoreng @ 18-08-2005, 22:09) Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt... Ja, jag tror på horoskop. Annars skulle jag nog inte blivit astrolog... Blir en aning sårad av att du hoppas att jag inte gör det. Stör det dig? Är det fel att tro på astrologi? Jag kan förstå om man hoppas att ingen är nazist eller dylikt, men detta? Däremot så tror jag inte på så kallade veckotidningshoroskop, de har ingenting med astrologi att göra och inte heller Överensstämmelseguiden som vi roar oss med här. Dylikt är bara roliga tidsfördriv.
Bettson
19-08-2005, 08:09
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 23:06) Hah, och här är dom sex stycken som ska samsas och oftast fler, kompisar, flick och pojkvänner som bor och sover över. Det är en överraskning hur många man är till frukost  Jag kan nästan se dig framför mig. Unefär som i reklamen för flingor, Älskling, ska vi inte skaffa egna barn snart?
CITAT (Bettson @ 19-08-2005, 09:09) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 23:06) Hah, och här är dom sex stycken som ska samsas och oftast fler, kompisar, flick och pojkvänner som bor och sover över. Det är en överraskning hur många man är till frukost  Jag kan nästan se dig framför mig. Unefär som i reklamen för flingor, Älskling, ska vi inte skaffa egna barn snart? Det har hänt när lillan vart hos mormor eller nån, att man kommit ner i köket på morron och det varit alldeles tyst, sover alla? viskar man lite försiktigt, vi har inga barn hemma alla har sovit borta i natt viskar sambon tillbaks
Biggan_
19-08-2005, 10:48
CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 23:07) CITAT (shiva @ 18-08-2005, 22:58) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 22:14) CITAT (pisanggoreng @ 18-08-2005, 22:09) Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt... Ne......då skulle jag varit rik och haft ofantlig tur i kärlek  Du har ju redan ofantlig tur med kärlek; Du har ju MEJ!  Hmmm...nu bidde jag lite generad  Magnus är tydligen kär som en klockarekatt
Ophelia
19-08-2005, 11:30
CITAT (Birgitta P @ 19-08-2005, 11:48) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 23:07) CITAT (shiva @ 18-08-2005, 22:58) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 22:14) CITAT (pisanggoreng @ 18-08-2005, 22:09) Tror ni verkligen på horoskop..?
(Folk brukar skoja lite om och med horoskop, men någonstans får jag ändå intrycket av att folk tror på det... Hoppas att jag inte har rätt... Ne......då skulle jag varit rik och haft ofantlig tur i kärlek  Du har ju redan ofantlig tur med kärlek; Du har ju MEJ!  Hmmm...nu bidde jag lite generad  Magnus är tydligen kär som en klockarekatt  Kan garantera att jag är inte så mycket att vara kär i Har faktiskt börjat småtramsa lite (syns i mjölktråden och lite andra trådar tidigare)  . Får se det som ett friskhetstecken. Nu MÅSTE jag bara dra en historia: - Bits er hund? - Nej. - AJ! Ni sa ju att den inte bits! - Det gör den inte heller, men det där är inte min hund.
Biggan_
19-08-2005, 11:40
CITAT Kan garantera att jag är inte så mycket att vara kär i Och varför skulle du inte vara dé? Du är ju en öppen och frimodig människa med en otrolig humor och dessutom kvicktänkt till tusen Jag tror att det finns någon för alla, och tycker att du skall ändra din uppfattning om dej själv, så är du bättre rustad att möta kärleken
stennie
19-08-2005, 11:45
CITAT (Birgitta P @ 19-08-2005, 12:40) CITAT Kan garantera att jag är inte så mycket att vara kär i Och varför skulle du inte vara dé? Du är ju en öppen och frimodig människa med en otrolig humor och dessutom kvicktänkt till tusen Jag tror att det finns någon för alla, och tycker att du skall ändra din uppfattning om dej själv, så är du bättre rustad att möta kärleken  Håller med Biggan
Ophelia, det är det innersta som räknas i längden, och där vinner du stort
Biggan_
19-08-2005, 11:49
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 12:46) Ophelia, det är det innersta som räknas i längden, och där vinner du stort  ja det glömde jag ju att skriva tack Reserv för dom orden det var ju det jag ville komma fram till
Ophelia
19-08-2005, 12:34
Jobbar stenhårt på att älska kvinnan jag möter i spegeln varje morgon Slutet av 2004 och 2005 kommer inte att gå till min historia som "tiden som allting flöt". Jag är dock inte så säker på att det finsn en till alla. Jo det kanske finns det men sedan ska man orka att ta sig ut och möta världen och kanske finna personen. Tack så mycket för att ni uppfattar mig som frimodig och kvicktänkt. Tänk så kvick i planeten jag skulle ha varit tidigare. Då måste hjärnan gått i raketfart Jag vet att det är det innersta som räknas. Men hallå...nog skulle det vara trevligt om någon visslade efter en  Liiite smickrande skulle det nog vara
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|